september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat rot zeg. je vertelde dat toen toch hier he, dat je weer wat contact met je vader terug had? balen dat het dan toch weer niet wordt voortgezet he? en dan zit jij nog met ddat gedoe met de belasting. daar ben je mooi mee

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jij ook alvast een hele fijne dag morgen

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hoi meiden jullie krijgen allemaal de groeten van Jinne1982:D

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Michelle: van harte gefeliciteerd met je kleine man Twan!!!

ik wens jullie een hele fijne dag.

6. Alita

Alita Niet meer actief

Michelle gefeliciteerd met je zoontje!!!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik moest even goed kijken blinky! maar wat een leuke foto! En dan die toen hij nog zo klein was...aaahhhh...

@Michelle ja je moet soms zelf de beslissing maken he...

Ik heb ook al een tijd geen contact met mijn moeder...zit ze me laatst in de wachtkamer van de fysio! Ik was haar al eens tegengekomen onderweg naar huis en haar kapper zit er op de hoek...ik weet gewoon zeker dat ze expres opeens weert naar de fysio is gegaan! Maar dan wel niks zeggen he...nee hoor ik ben er klaar mee!

Zo de oudste gaat zo naar oma dus ik heb een hangdagje!!

8. fafje

fafje Niet meer actief

Bedankt voor jullie felicitatiessssss

michelle: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD MET TWAN!! HIEP HIEP HOERAAA

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    michelle gefeliciteerd met twan!! fijne dag vandaag!!

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    goeiemorgen!

gister gesprek gehad met de papa ove hoe ik er mij bij voel..hij had er begrip voor en heeft het met zn ouders ook overlegd en zij hadden er ook begrip voor...
    heb een mogelijk gesprek voor vanavond staan met hun...

heb met mijn (andere) oma ook al 3,5 jaar geen contact mee en met een tante van mij sindsdien ook al geen contact meer.. heb er vrede mee , ze hoeven bij mij ook niet meer aan te komen
    heb afstand van ze gedaan en dat bevalt me prima!

lijkt me wel moeilijk als het om je eigen vader of moeder gaat hoor..

zo vanmorgen vroeg dag weer, oppasmeisje haar vader is leraar en die moest deze week weer beginnen dus ze komt weer wat eerder. voor de tijd eerst de hond er nog uit en eigen kindjes aankleden en eten geven..
    valentijn naar school gerabracht met de hele meut, beneden alles gestofzogen en gedweild, vaatwasser in en uit gepakt en 2 wasjes weggevouwen
    dat meisje en madelief waren zo leuk aan het spelen dus heb even een momentje gepakt om dat gauw te doen
    ik denk dat we even gaan knutselen..slingers maken ofzoiets..

11. fafje

fafje Niet meer actief

irritant hoe voel je je nu!?

12. fafje

fafje Niet meer actief

Ahhhh meid je bent er zo mee bezig heh...k snap het wel...heb je het er ondertussen nog over gehad, of heeft je man daar nu ff geen zin?

13. fafje

fafje Niet meer actief

Nou heb ff terug gelezen hele verhaal en je dilemma...maar gelukkgi is het toch nu goed...het moet een leuke dag wordne voor madelief zonder spanningen, wel weer heel rot dat alles ind elen moet...hopelijk alleen dit jaar ;)
    En ook zo irritant dat het sowieso al niet echt lekekr loopt met je schoonmoeder enz...lijtk em zo lastig allemaal...pff...

ga maar lekkere crea bea doen..leuk slingers maken!!!!

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Fafje nee nog niet....ach misschien moet ik mezelf ook niet zo gek maken...maar dat doet dit forum soms met je hahahah

15. fafje

fafje Niet meer actief

ja is echt zo heh, als ik even niet op zp ben geweest heb ik ook ineens een tijd niet aan mn naderende nod gedacht of aan "kwaaltjes" hahahha

btw wat ik vroige maand allemaal had enz (zogenaamde rare dingen)...heb ik nu helemaaaal niet...

16. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja is altijd in het begin dat je er meer mee bezig bent ....

Ja soms is dit forum een soort van droomwereld...als je even afstand doet ben je weer terug in de realiteit!

17. fafje

fafje Niet meer actief

hihih...ik zie zp altijd als een soort dagboek ofzo...als ik iets ben vergeten, kijk ik soms ff terug...wel handig :p

nee maar snap wat je bedoelt!

18. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja dat ook!
    Ach en het is ontzettend fijn om info te krijgen of om over dingen te praten!

19. fafje

fafje Niet meer actief

ja anderen mensen zitten ehct niet te wachten elke dag op het praatje over Mirza...(jullie ook nie per se :p)...maar ik vind het toch leuk om het neer te zetten...

trouwens die tandjes zijn nog steeds niet doooor! ik DACHT dat ie door was..maar nei hoor...hahah

20. Alita

Alita Niet meer actief

haha ik wil alles weten hahahaa

Ja nog niet.....hier gaan het ook langzaam maar ik zie ze wel!

Zo wij gaan bammetje eten!!

Deel Deze Pagina