september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussion in 'De mama's' started by Popkoorn, May 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

hahahahaha ohhhh okeee...kan van alels OHHH blinkyyy, ik durf het haats niet te zeggen maar volgens mij is di positief..test aub morgen of overmorgen weer...!!

anne, haha wel handigggg...nee maar komt ook dat ik het vervolgstoeltje al in de auto had met 9 mnd..hjij zit er maar 1x per wek in ofzo...en die maxi cosi gebruitk eik nog wel tijdens zwemmen enz...wel handig..of als ik bij iemand ander s de auto in ga..

snap ik...van die schoonfamilie...wat een gedoe en gelul (sorry)

2. Alita

Alita Niet meer actief

blinky jeetje!!!! Die is hartstikke positeif meid!

Ga eentje van cb wel/niet zwanger halen man!!

3. Alita

Alita Niet meer actief

NOu ik kom net van mijn HA af voor al die ontsteking enz in mijn gezicht...

Maar nu ga ik dus aan de diane pil....vertel het net toen ik thuiskwam aan mijn vriend....ik begin maar gelijk dan hoef jij tenminste niet bang te zijn dat ik zwanger wordt nu!
    Nu wil ik ook nog helemaal niet maar aangezien hij zei 2 zijn genoeg ben ik er gewoon te veel mee bezig,...

en hoe zeer ik het jullie ook gun ik ben nu echt verdrietig dat jullie wel zwanger zijn...terwijl ik me zo niet mag voelen dat weet ik want ik heb 2 mooie meiden en ik zou nu nog helemaal niet willen...aaahhh soms is dit forum niet zo fijn weet je dat...

4. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ga ik doen. ik doe die wel pas morgenvroeg hoor. zal ik mijn man bellen of zal ik het hem vanavond vertellen? ik ben een beetje bang dat ie dan toch weer geschokt reageert. hij is nogal wispelturig ;)

5. fafje

fafje Niet meer actief

ahh lieverd....god*&&%...lekekr dan diane pil ook nog es.....vind het zo rot voor je...ik begrijp je heel goed hoor...
    Zei je man er verder ook niks over dan!? hij weet wel dat je er erg mee zit toch!?...
    Mss is het soms idd ff goed om ff nie op zp te komen...en dna bezig met je dagelijkse dingetjes...

ik ha dhet wel ff erondom mirza's verjaardag, kwma ik alleen ff spieken soms...snel snel lezen...maar mn dagen gingen zo snel voor bij, druk met van alles...je meissie is ook binenkort jarig tochh :(:( ahh meid knufffffel hoor!

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja mijn vriend weet het wel.....maar goed ik moet ook realistisch zijn en nu op dit moment hebben we een hoop aan ons hoofd en eerst maar eens alles in orde krijgen en volgend jaar komt die derde er wel denk ik...

Het is gewoon wat kinderachtig nu van mij maar ik wil dan ook als ik dat allemaal lees...dus idd even wat afstand nemen van hier...

7. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ach meid ja dat begrijp ik. wat zei hij toen je hem vertelde van die pil?
    kwamen die ontstekingen van de hormonen van de pil trouwens?

8. fafje

fafje Niet meer actief

ik zal je msisen hoooooooooor!!

ja mss wilt je man gewoon ff rust...en is het oevr een paar mdn alweer helemala anders...even lekekr jullei huisje verbouwen enz...das natuurlijk een heel leuk vooruitzicht...lekekr nieuwe start!...hopelijk je ontsteking over enz...en wie weet daarna ff ontpillen...end an...:)

9. Alita

Alita Niet meer actief

Maar wat ik me afvroeg....dan heeft het condoom gelekt of hebben jullie al eerder onveilig gevreeën?
    Want jullie hadden toch pas net besloten om ervoor te gaan...toch?

Ach hij wilde er toch voor gaan:D

10. Alita

Alita Niet meer actief

Nou de HA zei dat het idd een hormonenkwestie was;)
    Dus of ik kon nu 2 maanden antibiotica slikken en creme`s smeren of idd met die diane beginnen en dan zou het ook beter gaan....

11. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zou je ook erg missen cindy, maar kan het me wel een beetje voorstellen hoor. je moet gewoon ff doen wat nu goed voelt

12. Alita

Alita Niet meer actief

ah lief;)

Ja ik moet zelf niet zo zeiken hahahahaha....eerst straks eens goed op vakantie...dat zijn we al sinds 2006 niet meer geweest...sinds het ongeval...;)

Ach en stoppen met de pil is zo gebeurd he:p

13. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik kom nog wel eens hoor...ga niet weg hier...ben te verslaafd .. maar ik moet weer even Back to reality !!

14. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    was 2 weken geleden al onveilig

15. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje.... is het gewoon dan gebeurd meid;)
    Het moest zo zijn!!

16. fafje

fafje Niet meer actief

gaaf heh Blinky, je bent gewoon zwnager.....mss vandaga wel je "nod" ...als je zegt 2 weken geledne....zooo gaaf!

Cindy, nee ik begrijp t wel..ik ben in elk geval ook zo..als ik ergens mee zit dan blijft het malen...en zeker ene kidnerwens, is natuurlijk niet hetzelfde als dat ene leuke dure truitje dat je niet mag kopen :p ;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies maar het is ook mijn karakter hahahaha..

en zie je nu ik kan niet wegblijven bij jullie!!

18. fafje

fafje Niet meer actief

oke ik zeg nisk meer :p:p

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ahh cindy ik zal je ook missen hier hoor
    ik begrijp het wel, z'on forum is best hard soms...
    ik hoop dat je snel van alle ontstekingen enzo af bent meid, en ik hoop ook heel erg voor je dat je stiekeme wens snel vervult mag worden!
    en op hyves komen wel elkaar ook nog tegen :)

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    oh blinky waar is je foto dan????

Share This Page