ik ben blij dat je ons niet kunt missen. wij jou ook niet. met veel moeite ga ik wachten tot woensdag en weer een kv test doen
vanmiddag op aandringen van mijn moeder een cb digital met indicator gedaan en die zei: niet zwanger. was wel om 14.00 uur. ik hoop dat die het niet goed gezien heeft haha, maar dat maakt het nu wel erg moeilijk hoor. is nu wel moeilijk om te blijven geloven in dat 1e testje, maar ik wil toch zeker weten of ik wel of niet zwanger ben he. was best een domper vanmiddag
ohhh shit....weet eigenlijk nei hoe gevoelig die zijn... dan zou ik idd gewoon ff wachten en wel gewoon met ochtenurine testen!
ja precies. lullig is dat hoor, als je van iedereen te horen krijgt hier dat je test echt heel duidelijk positief is en je hebt dan een paar uur later ineens een negatieve test in handen. en ik had zelf eigenlijk willen wachten tot morgenvroeg, maar mijn moeder drong zo aan. dan wordt je ineens even van je wolkje getrokken met zo'n test pfff
Lieve Cindy, ik begrijp je zo meid..... ik voel me nu net zo... zag net Blinky haar test en ik vind het super voor haar als het zo is, helemaal geweldig zelfs... maar dan denk ik wel ff, ik trek de stekker eruit en kom hier niet.... elke keer die confrontatie.... die pijn...en ja ik ben zo gelukkig en gezegend met mijn 2 kindjes, begrijp me niet verkeerd.... maar ohhhh.... het doet echt pijn! Ik vind het gewoon erg moeilijk en daarom snap ik hoewel jij in een andere situatie zit als ik, zooo goed! Tussen Eline en Olliver zit ook 9 jaar.... met veel pijn....
goeiemorgen. vannacht uren wakker gelegen. oh wat had ik een buikpijn. echt zo raar.ik heb liggen rollen in mijn bed pffff.
goeiemorgen! blinky ik hoop voor je dat je toch een posi test het de digitale hebben meer hcg nodig dan die van kruidvat eigen merk en hopelijk is je buikpijn over vanmiddag eindelijk naar de KNO arts met Madelief! ik hoop dat ze met een goeie oplossing gaan komen! oppasmeisje komt om 11u , dus die moet ik op sleeptouw een keertje menemen gister de papa en zn papa geweest, hij heeft zn excuses gemaakt, ik heb ze aanvaard... ook heb ik heel veel verteld, dat ik wil dat ze zich moeten aanpassen aan mijn opvoeding en ik dus niet wil dat zij hun geloof opdringen aan mijn kinderen, en mij daarin moeten respecteren.. nou ik ga even de bezem erdoor halen..
anne, nou super dat je zo duidelijk hebt kunnen zijn! en de excuses ook gemeed waren! Succes met Madelief, hopelijk een oplossing!! Blinky, jeetje dat is klote zeg buikpijn...ik hoop gewoon van je darmen ! en geen bloed geeft moed zeggen ze hier op zp heel vaak...dus ik zend je wat hcg! Ik heb vanmorgen nog ene testje gedaan ( in test topic geplaatst) en is echt positief, ik heb nu een fijner gvoel....ook al zeidne ze bijd e andere testen al dat het heel positief was... mijn buikpijn is van mn darmen trouwens! @hier, kleintje was alweer 7u wakker, maar liet zich pas ehct horne om 8.... Trouwens drinken jullie kindjes koemelk koud?mirza vind koemelk dus niet lekekr uit andere bekers (open, rietjes, tuit) alelen maar uit ene flesje...en alleen maar warm... Kheb de ochtendfles er al af...en wil die avond eigenlijk ook..maar smiddags drinkt ie dus geen melk..ga het vanmiddag uit een flesje proberen...vind ik dan wel weer jammer wa sik net van 2 naar 1 fles...!
@confronterend, kinderwens... Ik gebrijp het ehct heel goed hoor...tis ook niet makkelijk, een kidnerwens is gewoon iets heel groots....en is nie leuk als je het steeds "leest" en ziet... ik zal het ook nei meer ehct over mn zwnagerschap hebben hoor, daar zijn andere topics voor!! vind het ehct no problem!
vanmorgen toch getest vanwege de buikpijn, die ik nu nog steeds heb, maar minder. helemaal omo-wit. pffff
ahhhhh blinky.... heel mss was je wel zwnager....maar heeft het niet goed ingenesteld en wa shet hcg nu aan het afnemen... vind het namelijk toch raar als je posi test hebt... lote zeg!!!!!!!! zo'n teleurstelling
ja ik zit ook wel ff flink te balen hier, maarja we kijken maar weer hoe het loopt. ik kan nog niet spreken van nieuwe ronde nieuwe kansen . vanmorgen was een + test van kv. ik weet het die zijn iets minder gevoelig. ik zag verticaal na bijna 10 minuten alleen een blauwe waas, dus opengemaakt na afleestijd en toen wel een lichte blauwe verticale streep, maarja die is niet meer geldig. waarom doe ik dat dan ook he?
Ja meiden ik ben weer back to earth hahahahah....ach we hebben allemaal wel eens zo`n momentje he hahaha... @Fafje ja is ook zo! @Anne oei......en hoe was het... @hadassa aaah lieve meid....en jij moet je nog ***** voelen meid...omdat het bij jullie weer een ander vehaal is he lieverd... Maar waarom ga je niet gelijk naar een gyn.... @Blinky ja je test was ook behoorlijk positief vondt ik zeg...
ik heb mn eerste test ook open gemaakt hoor blinky , snap dat wel... als je hem binnen de tijd eens op de foto zet en de foto eens bewerkt met andere kleuren dan zie je vaak wat meer.. cindy die wens had ik ook heel lang voor madelief er was en de papa zag dat toen ook niet zitten hoor... ik snap die hunkering wel, geef de moed niet op! tis mij ook gelukt
@fafje nee hoor gewoon kletsen over je zwschap kom op zeg....ik wil dat allemaal weten hahahaha....ik had even een minder momentje...is nue weer goed..we hebben het er niet meer over hahaha @Blinky ja meid dan was die ene denk ik gewoon niet goed? Want ik denk dat als die al posi was dan zou je nu nog iets van een streep moeten hebben en je zou toch echt bloedverlies moeten hebben? Echt wel heel erg jammer meid.....
btw ik heb eens met die sensitest posi getest terwijl het niet zo was... heb ze ook een mail gedaan en ze zijn me wel tegemoet gekomen