nee het horizontale lijntje is een ander stripje wat je eraf haalt. het meest linkse blauwe lijntje is die van de plus
heb hem ook even bewerkt en alle mogelijke kleuren erop gehad in en uit gezoomd enz enz.. zie alleen de strepen naar beneden misschien nog een andere foto zonder dat jij hem hebt bewerkt plaatsen..
in het testje zit een vastgemaakt stripje dat een horizontaal streepje geeft. het streepje van boven naar beneden staat op het stripje wat je eruit kunt halen en die heb ik dan bewerkt
haahah sorry lieve blinky, maar ik begrijp er ehct niets meer van! het is dus een Kruistest!?...en die streep links is de horizontale streep van het kruisje, dat moet verschijnen als je zwnager ebnt!? dta is dus een heel duidelijk streepje dat JA zegt op zwanger?! of dus juist niet!?
nee ik heb zo`n domme familie meiden belachelijk! Zij voelt zich dan beter ofzo,..ze is ook altijd aan het lijnen en kleedt zich alsof ze nog 16 is...dus ja.. @Blinky ik zie ook alleen strepen...en kun je m niet onbewerkt neerzetten?
hahahaha ik leg het nog 1 keer uit!!! haha als je het testje uit de verpakking haalt voor je het gebruikt, dan zie je al een plat lijntje. dat komt doordat er in de test een sterk voorgedrukt plat lijntje staat. het gaat er dus om dat je een staand lijntje erdoorheen krijgt. dat lijntje komt dan op een ander strpije te staan. dus alleen het staande lijntje( als die dus verschijnt). deze foto was dus van het staande lijntje dat dus wel verscheen, maar na afleestijd. ik zal kijken of ik hem nog in elkaar krijg. hihi ik vind het wel leuk hoe jullie meeleven hoor
haha en nog snap ik m niet maar ik ken de test ook niet hahaha...maar waarom heb je niet gewoon die ene gedaan?!
ben heel ongeduldig hoor haha.. mn oppasmeisje is ook al ziekjes..uitgerekend vandaag moet ik haar meeslepen...nou ja..we zullen het wel zien
ja haha dat zit ik ook net te denken fafje haha. ik had geen 2voor 5 meer. ik krijg hem niet meer in elkaar. het teststrookje is gescheurd. jammer dan. en onbewerkt gaat helaas ook niet meer. ik had het sd kaartje in de laptop gedaan en meteen de foto's bewerkt. en na eruit halen kan ik ze nu niet meer naar origineel veranderen
cindy om 13.45 blinky hmm... misschien nog even langs kruidvat ??? haha..sorry..ben erg ongeduldig met dat soort dingen haha