is bij mij ook. ik heb enorm veel striae. mensen zeggen allemaal oh wat ben je afgevallen en dan schrikken ze zich rot als ze mijn buik zien. ergens schaam ik me ervoor en ik draag ook geen aansluitende truitjes, want dat ziet er niet uit. maar ergens denk ik ook, ach ik weet hoe ik eraan gekomen ben
och wat schattig. hij is zo opgegaan in zijn spel dat hij het niet meer echt kan loslaten. wat een rijke fantasie hebben die kindjes toch he
@Hadassa super coole auto!! @Michelle thanks meid @Blinky ovutest?! @Mejojo ach germ... @Hadassa ja idd we hebben ook andere kwaliteiten he.. Zo ik ga slapen...truste meiden!
Hadassa, wat een pracht kinderen heb je Leuke kidjes met knappe koppies. Geniet ervan! Is Eline nog zo blij met haar broertje? Groets ieder hier
Ach wat sneu zeg. Kan je zien he wat een verbeelding kinderen hebben. accepteerde hij je verhaal over de dierentuin?
haha ja ovutesten haha ik had me bedacht dat ik weleens wil weten of ik uberhaupt een eisprong heb. ik dacht dat jij dat vanmiddag ook bedoelde. nou morgen moet ik nog bij de kv zijn, dus dan neem ik nog eens 2v5 mee. dan zal ik het morgenvroeg eerst ff opvangen. ik kan het toch ook weer niet laten haha. vanmiddag weer getest ( had nog een + test over)bleef wit, maar 20 minuten later een superduidelijke +. ik heb geen foto genomen en hem meteen in de container gegooid buiten anders blijf ik hem toch steeds terugpakken, maar dat was natuurlijk al te laat. haha wat ben ik toch erg. joh dit kost me een vermogen
Ja hoor dat durf ik wel aan. En ach ja het is een druk jaar, maar van dag tot dag bekijken he en me proberen niet te druk te maken. En goed plannen, laat ik daar nou eens erg slecht in zijn zeg....
In dat geval vind ik het streepje wat erop staat toch vreemd. Dat ozu toch niet kunnen lijkt me. Allemaal heel apart. Wacht nog ff een poosje voor je weer test, dan zou het duidelijker moeten zijn mocht het zo wezen. Die spanning is echt niks hoor... sterkte ermee....!
Dank allemaal voor de reactes op mijn knappe kindjes Ben ook erg blij met ze hoor! Blinky, ik begrijp je wel hoor meid, denk dat ik voor de zekerheid ook maar ff kv 2v5 ga kopen eerdaags... toch nog een keertje proberen en als die nega zijn, het naast me neerleggen. Ik verwacht dat ze nega zijn hoor, ben benieuwd of ze ook posi zijn naar 20 min. Dan zou het aan de testen moeten liggen. We zien wel. Ga lekker slapen nu! Weltrusten allemaal!
goeiemorgen. om 6.00 ging bij ons de Denny wekker al af. hij heeft weer 2 tandjes die doorkomen aan weerszijden van zijn voortandjes in de onderkaak. arme schat, hij had er gisteren nog even flinke koorts van. nu ligt ie weer lekker te slapen en ik ga zo mijn cake uit de oven halen
dank je. Denny heeft me vanmorgen geholpen met wachten. ik was van plan om urine op te vangen vanmorgen, maar Denny was helemaal overstuur van zijn tandjes. en ik moest toch zo nodig plassen en lefert werd maar niet wakker. dus toen maar gauw gegaan en dan maar morgen testen
blinky, zozo vroeg vogeltje!! hoe gata het nu toruwens met bedtijd? nog steeds "vroeg "? Nou morgen testen en hopen op een knaltest @hier, 8u ging mijn wekker MIrza af Ik word al 3 dgn snachts ff ene halve minuut wakker...ben dan te suf om op de klok te kijken dat wel... Ben ook al ehct bekaf om 21/22u....lig er nu wel lekker vroeg in elke avond, dat sscheelt...heb vanahct ook lekekr 8 uurtjes geslapen.. ff goed ana de shcoonmaak vandaga en later ff de deur uit!
hij gaat om 20.00 of 20.30 naar bed. gisteren om 20.30, omdat hij ´s middags eem slaapje van 3,5 uur had gedaan. ja we zien het wel he morgen. zwanger of niet ik ben iig kotsmisselijk