september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen allemaal

2. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen

3. Alita

Alita Niet meer actief

goedemorgen!!

Blinky nog getest?!

Wij gaan dalijk nog even wat slingers kopen om vanavond te versieren....aaaahhhhhh

Om 19uur begonnen de weeën zo bijzonder om daaraan te denken...en dan nu ook even oh zo dubbeld voor mij...

4. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Cindy: succes met versieren meid. En bijzonder hè om daar weer terug aan te denken. En nu wordt ze al 1 jaar! Wat een feest!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat is nu even dubbel. heel veel plezier met versieren en terugdenken aan vorig jaar.

ik heb nog getest en hij lijkt lichter dan gisteren

6. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

sorry dat ik weer zo afwezig ben momenteel. heb nu ook niet veel bijgelezen. ik was op 313 gebleven (dit was de 12e!) en nu op de 15e zitten jullie al op 349. jullie hebben veel gekletst. Is er wat bijzonders gebeurt. in ieder geval las ik wat met:
    @blinky, spannend zeg of je nu al wel of geen ei hebt. hoop het zo voor je dat je ook snel zwanger bent.
    @fafje, GEFELICITEERD!!!!!! wow wat een goed nieuws zeg. zag het aan je profielplaatje!!!

voor de rest nix bijgelezen dus. SORRY!!! maar in ieder geval
    @hadassa en sann, fijne vakantie gehad? hopelijk wel. Was jullie gegund!
    @mejojo, hoe is het nu met je zoontje.
    @anne, hebben jullie een leuk weekend gehad met madelief haar verjaardag. Hopelijk wel en is ze goed verwend!
    @cindy, ja is altijd moment om aan terug te denken he! Veel plezier met versieren.
    @michelle, hoe is het met jou meid? en met de kids?

Zo volgens mij heb ik iedereen wel gehad. en anders sorry!

@all, ik ben momenteel beetje druk. van het weekend even ineens zaterdagochtend besloten om naar mijn schoonouders te gaan (175km verderop). we hoopte dat we konden blijven slapen maar helaas. het was even op ziekenbezoek. Mijn schoonvader is momenteel veel aan het dokteren. hij heeft jicht. zijn voeten zijn echt die van een olifant...zo dik. hij loopt dus slecht etc. hij is nu echt oud (zo ziet hij eruit in doen en laten). hij kon zowiezo niet komen met de verjaardag van lizzie. mijn schoonmoeder en schoonzus zouden vandaag komen. Maar helaas. het gaat slechter met me schoonvader, morgen moet hij naar het ziekenhuis. dus me schoonmoeder blijft liever bij hem. En me schoonzus en zwager. die zullen niet komen op zondag als we het vieren. Die konden vorige week zaterdag toen we op ziekenbezoek waren de hele dag niet eens even langs komen! maar goed. Ik kan er heel boos om worden maar ja......
    wij maken er wel gezellige dag van ook zonder hun! Lizzie heeft vandaag een oud (ckrs 24 jaar) tiroler jurkje aan. Die heb ik vroeger aan gehad. Staat der zo lief!!!! Vanavond komen mijn ouders even, maar we vieren het zondag pas!
    Vanmorgen ook tevens de laatste bv gegeven :(. Lizzie drinkt nog steeds gulzig hoor bij mij, en het loopt ook goed. Maar ik vind een jaar echt genoeg (zeg ik nu....hahahah). Ik wil ook gewoon nu een keer kunnen zeggen..... schat nu doe jij de kleine meid maar kan ik langer blijven liggen hahahahah. Niet dat ik dat nu al niet makkelijk kan hoor. want lizzie wil soms nog steeds na der broodje en bv even slapen tot fruit. en dan kan ik evt ook weer liggen. maar ja blijven liggen is toch net even weer wat anders. Maar effe ego, ben toch wel trots op mezelf dat ik het zo lang heb vol gehouden. Al heeft het wat voeten in de aarde gehad in het begin. Ik vind het heel jammer dat ik nu ga stoppen, maar ze is nu oud zat.

Gisteren heb ik hello kitty op het raam geschilderd (was de eerste keer, had nog wat restjes verf liggen. ik dacht manlief is toch glazenwasser dus hij krijgt het er dan wel af). Ik was het gisteren even zo beu omtrent me zwager en schoonzus. Dus heb maar even zo gedaan hahahahahha. Lizzie vond hem erg leuk. we liepen naar buiten en ze keek gelijk de kant van het raam op. zo lief! (anne, je heb me aangestoken met het raamschildervirus hahaha)

Voor de rest gaat het goed. Laatst dat lizzie zo huilde was vanwege een tandje. teller staat nu op 8! gaat ineens zo snel. De volgende hobbeltjes zitten er ook al. hihi. zo leuk staat het!
    met manlief gaat het niet lekker. hij moet morgen ook naar het ziekenhuis. hij gaat liever de ziektewet in ipv werken. Maar ja dan gaan we niet rond komen. Maar als moet dan moet het hoor! maar goed hij heeft zoveel pijn. hij slikt wel pillen, maar de eerste waren niet goed en kreeg hij ook geen zaadlozing van (spoot dan weer naar binnen) en aangezien we voor 2e willen gaan wou hij dat niet. en nu heeft hij andere pillen. maar zijn gedrag..... pfff niet leuk. Hij doet veel kattig en boos tegen mij. en dat is niet leuk. HIj kan om niets zo ineens boos worden. Laatst om 6u sochtends moest hij eruit en vloeken en tieren omdat hij zijn aansteker niet kon vinden. en hij moest die K..... honden nog uitlaten. (en hij vloekt nooit, en vooral niet met het K-woord.) want hij weet dat ik dan giga boos word omdat ik al zat mensen door die nare ziekte ben verloren. En dit komt allemaal door die pillen. hopelijk kan de arts toch wat meer voor hem gaan betekenen.
    met me zelf gaat het wel redelijk goed. ik ben alleen de laatste tijd zo moe, heb het veel koud. En soms heb ik het idee dat ik soms wat verlies van onderen. Dan voel ik zo iets lopen. Maar goed. we zien het wel. Ons prinsesje daar gaat het goed mee en dat is het belangrijkste.

Nou meiden, jullie zijn weer even op de hoogte hoe of wat. Sorry dat ik momenteel dus even wat afwezig ben. Maar ben jullie echt niet vergeten. Ik heb zo van die periode's dat ik even helemaal weinig op internet doe of iets. hooguit alleen via me mob even wat op hyves. Maar ook niet denderend veel. Maar ik ben jullie dus echt niet vergeten. NU eerst even lizzie der verjaardag en zondag dus ook. en dan hoop ik weer meer van de partij te zijn.

dikke knuff.

liefs xxx

7. Alita

Alita Niet meer actief

blinky foto?

kom strajs bijlezen ...

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    teddy: jammer dat er niemand van de schoonfamilie komt. van schoonouders is het logisch, maar van je zwager en schoonzus is niet leuk.
    lijkt me moeilijk om de laatste bv te geven. ik moet er nu nog niet aan denken en Denny trouwens ook niet haha. die heeft er vaak al moeite mee dat hij er "nog maar" 4 per dag krijgt haha
    leuk hoor zo'n hello kitty. heb je er een foto van?
    rot dat je man zoveel pijn heeft. en dan die akelige pillen waar zijn stemming van veranderd. dat is niks joh. hopelijk hebben ze iets anders voor hem

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Bekijk bijlage 183257

ik denk dat de 2e lichter is, maar kan het niet goed beoordelen omdat dat stripje zo blauw is. vreemd dat ie zo anders kleurt

10. Alita

Alita Niet meer actief

maar dit zijn dus ovutesten?

Ik zou toch nog een zwschapstest doen...je zou toch nog een kruidvat doen of niet?

11. Alita

Alita Niet meer actief

@Teddy...jammer he zo`n mensen in je familie die dan niet komen..maar troost je hier komt niemand alleen mijn broer! Ik izt er best erg mee maar wat doe ik eraan? Nu komen vrienden enz op de verjaardag van mijn oudste en dan vieren we het ook gelijk van de jongste...maar als ik het over familie heb dan komt er niemand hier...van mijn kant is er niks meer en de kant van mijn vriend viert geen verjaardag ivm geloof...niet leuk maar het is eenmaal zo!

Wat een medicijnen dan waar je een zaadlozing krijgt naar binnen? Nee is niet echt handig nu he hahahaha...

Wij hebben hier vanmorgen onveilige sex gehad....tja ik nam me niet de moeite om te zeggen dat het nu niet veilig was...hij weet dat he....

Pff stel je voor!

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    duimduimduimduimduimduimduimduim;)

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb me voorgenomen om maar even niet meer te testen. ik kan het nu opbrengen om te wachten. zondag over een week wil ik weer testen. ik ga nog wel even die ovutesten verder opmaken. kijken of ik nog iets zie veranderen

14. fafje

fafje Niet meer actief

teddy, nou je hebt het in elk geval leuk gemaakt met je raamschildeirj en tis altijd vervelend als mensen wara je op rekent niet komen....maraja zondag lekker in het teken van lizzie :) veel plezier!

Cindy, oeeeehhhh onveilig...tja idd...hij weet het wel..maar eozo ook al weer iegenlijk, ikd ahct dat je dianepil moets!? of bedoel in zo'n beginperiode is het nog niet geheel veilig!?

Blinky, hmmmmmmm duimmm

@hier, lekek rom 10u de deur uit gegaan, naar de stad...wat geshopt, truitje, vestje en antislipsokjes gehaald voor die kleine..en wat newborn rompertjes voor mn nichtje...zooooo lief maatje 50...jeetje ..

daarna langs mn tante gegaan (patatje gekocht en dara gegeten, had ik zooo'n trek in :p)...en darana is ze met me mee gaan wandlen met haar hondje naar mn huis (3 kwartier wandleing)....

ik was dus voor zn dutje de deur uitgegaan, tijdens winkelen hheeft ie ruim een uur geslapen ( nromaal 2 a 3 uur)....dus wel te weinig, toen ben ik van de stad naar mn tante gelopen (ook 3kwartioer)...is ie hele even in slaap gevallen..dara aangekomen helemala blij en druk doen...terug weg wel in slaap gevallen, maar moest em bij thuiskomst wakker maken...en daardoor assie nogal van slag..

heeft amoer gegeten, widl eniet slapen..vechten en over zn slaap heen...heeft tot en met 2030 hie rbij ons gezeten op de bank...achjaaa slaapt nu wel

15. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @blinky,ja lizzie drinkt in principe ook nog steeds lekker hoor bij mij,en ze bijt ook niet.vind het zo fijn en intiem.maar ik wil aan de ene kant wel door gaan.maar ook graag stoppen.wil het bij 2e ook zo lang kunnen. En wil vóór die tijd gewoon even daarvan onafhankelijk zijn om bij te komen om er daarna weer met volle teugen vóór te gaan. Echt zo moeilijk.....
    @cindy,Ow hopelijk vaker.die onveilige sex,zodat je toch vóór 3e kan gaan. Duim...duim...
    Veel plezier morgen. Wel.balen dat.alleen jou broer komt.dan heb ik nog niet te klagen.zwager belde nog... maar ik wou hem nu even niet aan de foon.vond manlief niet leuk.... maar ja ik vind niet leuk dat ze niet komen.tjah ze vinden op 1dag heen en weer te lang rijden. En hier slapen willen ze niet,dan willen.ze alleen in huisje.ach ja....
    @fafje,leuk he die kleine maatjes.vind ik ook zo leuk. Fijn dat je.geslaagd.bent.en lekkere wandeling achter de rug.

@all,was leuk.dagje vandaag.weinig gedaan hoor.maar lizzie heeft van ons der cadeautjes al gehad.de beer kreeg gelijk een kus en met little people spulletjes ging ze lekker spelen.
    Me moeder,(stief)vader en broertje zijn even geweest.daarvan heeft spulletjes vóór volgend jaar.hello kitty opblaas bal en boot en een leuk 2pers bankje vóór in der speelhuisje buiten.

Zondag de rest......hahahaha. ga nu slapen,ben moe!!Truste

Xxx

16. Alita

Alita Niet meer actief

ik ben nog niet aan de pil nu....ik wilde eerst wachten tot mijn cyclus een beetje nromaal werd uit zichzelf zeg maar....ik ben na de bevalling niet meer ongi geweest...ennuh ik heb geen haast !

17. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, oooh oke ik snap het :)

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ja maatje 50 aaaahhhhhh. ja dat is zielig he als ie dan zo uit zijn doen is. dat is bij denny ook als hij maar 10 minuten in de auto slaapt dan is ie gelijk weer over zijn slaap heen

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    fijn dat het een leuke rustige dag was. en zondag is het lekker feest

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010