september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ahh mijn meisje is gewoon jarig vandaag.........

Ik vindt het zo`n bijzondere dag vandaag!!!:( emo en super tegelijk:D

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

CIN, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid !!!!!!

@ teddy, altijd jammer als mensen niet komen waar je het wel van verwacht maar gelukkig was de verjaardag gewoon leuk :D

@ cin :eek: ik duim voor je lieverd !

@ hier, zoonlief kan weer lopen, geen lange stukken dat niet, maar zo een pas of 15/20 dus dat is goed, er staat 4 weken voor en hij doet het in 2 :D

hij loopt wel heel raar, het voetje sleept hij een beetje en staat helemaal naar buiten, volgende week naar de chirurg kijken wat hij daar van vind, ik hoop dat het er gewoon bij hoort ;)

verder heb ik dochterlief gezegd : word nu AUB eens niet om 6 uur half 7 wakker, nou, my wish is her comment ..... bah gewoon half 6 !!

ze is iig wel weer verder gaan slapen tot half 7 en we hebben haar laten liggen tot 7

vandaag weer eens even wennen, manliefh eeft al 2 maanden alleen maar avond en nachtdiensten en nu weer een hele dag dienst, dus is weer even ander om "alleen" te zijn,

per 3 okt. begint zoonlief weer met het kdv, ben benieuwd hoe hij het vind !

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    cindy gefeliciteeeeeeeeeerd!

mejojo, pfff hier ook 1 die om 6 uur dacht dat t tijd was hoor, bleek zn luier doorgelekt te zijn ;) , na een flesje wilde ie gelukkig nog ff slapen tot 8 uur.

en wat leuk dat de kleine man loopt! gaat snel he allemaal....

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ja maar komt denk ik door de water therapie, meestal lopen kinderen weer opnieuw tussen de 4 en 6 weken, en d eerste 3 weken in een rolstoel,

zoonlief deed na 1 week uit de tractie al zijn eerste stapjes weer,

in het water had hij veel meer zelfvertrouwen en maakte hem niet zoveel uit als hij zijn evenwicht verloor omdat hij toch in het water belande, dus dat heeft hem erg goed gegaan !

'hoe gaat het met jou zwangerschap ?

5. fafje

fafje Niet meer actief

Gefeliciteeeeeerddddd cindy, met je meisje!!!!! maak er een super fijne dag van!!!! knuffel :) van ons

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!! ik wens jullie een hele fijne dag, geniet ervan

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat goed van je ventje. het is een echte doorzetter. ik hoop dat het slepen met zijn voetje erbij hoort, we gaan gewoon van het positieve uit. Oh half 6 is wel heeeeeeeel vroeg zeg. Denny heeft ook al 3 dagen achter de rug dat hij rond 6 uur wakker wordt. en vanmorgen 7.00 uur:D. hopen dat ie dat nu weer volhoudt.
    ja dat zal dan na 2 maanden best even wennen zijn ja. maar aan de andere kant: nu is ie 's nachts wel fijn thuis

9. fafje

fafje Niet meer actief

Mejojo,

Goed zeg van hem, gaat snel dus! ik wete nie of je het tussendoor nog had gelezne, maar vrienden van ons hebben hetzlefde meegemaakt, alleen was de tractie daar te laat ingezet ofzoiets...dat jongetje loopt dus ongelijk....maar geloof niet dat jij dat bedoelt...denk idd dat het erbij hoort...beentje moet gewoon weer ff wennen ofzo!!

Wel erg vroeg zeg!!! 0530, nu weer hele dag alleen dus...nou succes :p

10. Alita

Alita Niet meer actief

dank je meiden!!!

Ben nu druk bezig met een taartje voor onze meid....ze ligt nu even in bed...de oudste is naar de psz....

Leuk om dat snoetje te zien s`mogens he als ze de ballonnen enz zien!

@Trishka he meid hoe is het?!

@Mejojo wat goed zeg...en bedankt voor je lieve krabbel op hyves lieverd!!

@Blinky waarom doe je geen zwschapstest meer eigenlijk..ik snap het niet?

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha cindy je maakt me helemaal gek (voor zover ik dat nog niet was natuurlijk) ;)

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    mejojo, nou gelukkig maar toch, dat ie lekker snel gaat.. kan me voorstellen dat t een hele pijnlijke en frustrerende tijd voor m is geweest, fijn dat t nu wat lekkerder met m gaat! hoe gaat t nu verder met jou? wat meer rust?

Cindy, ja gaat goedddd, ben helemaal blij dat we een meid krijgen, wel super bijzonder.. heb echt t idee dat *Eliza ons dit mooie kadootje heeft gegeven.. is af en toe wel dubbel, voor Eliza heb ik natuurlijk nooit echt kunnen shoppen.. T voelt nu extra bijzonder dat ik nu wel mag shoppen. Ze is tot nu toe helemaal goedgekeurd elke keer, dus de zorgen zijn ook aan t wegebben en manlief is gelukkig ook gewend aan de situatie ondertussen en voelt regelmatig mn buik.

verder gaat t met Aaron een stuk beter, is een groot manneke aan t worden..

13. Alita

Alita Niet meer actief

hahah aja maar ik snap je echt niet...durf je niet te testen?

14. Alita

Alita Niet meer actief

super trishka!!!!
    Ik zou dat ook denken meid....het is echt een kadootje he!

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heerlijk dat je nu voor je kleine meid kunt shoppen. ik kan me indenken dat je daarvan geniet. en wat fijn dat je man ook aan het idee gewend is nu

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha volgens mijn berekeningen heeft het nu echt helemaal geen nut om te testen. ik moet echt nog een kleine week geduld hebben

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cindy van harte gefeliciteerd met je kleine meisje:D

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heb wel wat bijgelezen maar amper iets onthouden ben ik bang

@Fafje: gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat super zeg!!!
    @Cindy: gefeliciteerd met je mooie meisje
    @Mejojo: wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine ventje. heeft hij het kaartje nog gehad? Hoop dat hij er lekker veel had.
    @Blinky: hmm meis, je maakt het spannend.

Onze vakantie viel een beetje tegen wat mij betreft. Park viel erg tegen en mn pnd zat flink in de weg. Was dus eigenlijk voor het eerst blij om weer thuis te zijn. Vanmiddag even naar de huisarts voor een ecg omdat ik al een poosje last heb van hartkloppingen en overslaan van mn hart in combinatie met benauwdheid en veel maagklachten. Ze willen dus het even checken. Wel beetje spannend, maar verwacht dat het wel allemaal stress zal zijn

19. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Cindy: van harte met je meisje! Geniet lekker vandaag!

20. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Trishka: fijn dat je meer vertrouwen hebt in deze zwangerschap meid! En wat leuk dat jullie een meid krijgen!
    Geniet er nog maar ff van, want voor je het weet ligt jullie wolk van een baby in je armen :D

Deel Deze Pagina