sann, jaa veel geld heh pff... Mejojo, ja precies maar tis wel gewoon klote @hier, nou kleintje eet wel minder goed laatste tijd, in de zin van...eigen willetje, bepaalt wat ie wel en niet wilt eten...achjaa....tis voor alsnog erg gezellig aan tafel, en hij wordt nergens wakker van...eet over heel de dag harstikke goed, dus dat avondeten maakt mij nie zoveel uit!
hey meiden... Vandaag bezoek gehad van broer en schoonzus! Even lekker met mijn neefje genuffeld hahaha... Zo wat gaan we kijken vanavond?! Denk maar een film want er is nooit iets op tv!!
ahhh lekker zo'n newborn in je armen hebben jullie hele close band?..leuk dat je dan vaak mag knuffelen hiihih ik ga maar my name is kijken.. net lekker potje thee gezet
@Fafje ondeugend worden ze nu he.... Oudste was gister latisg in het gaiapark....echt van die dramatische huilbuien want ze wilde maar van de glijbaan afglijen...even is dat leuk maar geen uur hahaha...dus ja dan begint ze dus heel erg te huilen enz...midden in de speeltuin... Maar ik zit er niet mee waar ik ben ik corrigeer haar....tja er zijn ook hoekjes in de speeltuin hahaha...
Ja ik zie ze meestal 2x per maand...en als ik ze zie krijg ik hem altijd in mijn armen...zo lekker! En zo klein en zo licht...mijn meisje is echt een stuk zwaarder nu al hahahaha.... Ja geluukig hebben we een goede band...anders is er niemand meer van mijn kant over....en ze heeft 3 neefjes....die heb ik nooit gehad...dan is het nog belangrijker voor mij dat ze een goede band heeft!
even een vies praatje... vanmiddag verloor ik vreemd slijm...precies hetzelfde als de slijmprop...volgens mij is dat die afsluiting van slijm die de minipil creëert?
cindy, geen verstand van die slijmprop/minipil....evenuele kan het wel een ei zijn!?!?!? hoop zo...ff dr op vandaag HAHAHAHAH vies grapje @corrigeren, ja ehct heh, ik heb er ook shcijt aan waar ik ben...ik eb een vriendin en die laat altijd alles maar ...als we ergens openbaar zijn..tja dan dnek ik, slaat nergen sop..weet het kind ook nie wanneer wel en niet iets mag! ik kijk nu trouwens Xcherso....ik kom dan wel uit /den Haag maar zooooooooooo ben ik dus ECHT niet ahaha
@ Hadassa en Zij: van harte met jullie kereltjes!!!!! Alweer 1 jaar oud hè, het gaat zo snel Ik hoop dat jullie een topdag hebben gehad!
Ik kom ff met goed nieuws.... Mijn broer en schoonzus gaan 1 Dec. trouwen en waren bezig om zwanger te raken.... En jahoor ze heeft vandaag een positieve test in handen!!! Ik word eindelijk tante! Ze zijn helemaal in de bonen. Ik slaap er vannacht en ik ben er zelf ook helemaal vol van, want ik ben ook nog eens gevraagd om bij de bevalling te zijn . Ik wilde het ff delen met jullie
pfff ooh daar heb ik ook zo'n schijt hekel aan hé aan mensen die alles altijd maar toelaten, mijn ex schoonzus heeft een dochter van 4( dochter van mijn broer) en als mijn moeder bijv. oppast en zij komt haar weer ophalen dan gaat ze huilen, komt maar zegt ze : gaan we dit doen... NEE .... dit dan ?? NEE wil je patatjes ? JA oke nou kom dan gaan we weg kun je patatjes eten, of als ze een pop van mijn ouders mee wil nemen maar net mijn andere nichtje daarmee aan het spelen is, tja dan kan die pop niet mee natuurlijk, ook drama, en na tig keer vragen om mee te gaan zegt : nou dan koopt mama dezelfde pop voor jou oke ? of als ze op bezoek zijn : zullen we gaan ? NEE * wachten een kwartier * nu dan ? NEE * wacht weer een kwartier * en nu ? zullen we gaan ? pfffff ik zeg tegen de oudste ( tja jongste heeft nog weinig in te brengen ) J over 5 minuten gaan we naar huis. en over 5 minuten gaan we dan ook echt, kan me niet schelen dat hij niet wil, ik wel dus hup schoenen en jas aan en we gaan weer
ja ik vind het ook wel een beetje vreemd dat ik een positieve test had, maar ik ben echt mega ongesteld geworden dus ach het zal allemaal wel.
mejojo, jaa zo ook een vriendin die nogal onzeker is over hoe ze dingen "hoort" aan te pakken ( wat bijv voor mij vanzelfsprekend is, zijn bij haar vraagtekens) Zij laat haar BABY alles bepalen, bijv lünch, doet ze altidj heel uitgebreid, alle beleg op tafel, brood, melk..nouja vol op keus...(mijn mening, teveel keus...) kind eet heel slecht brood...en dan wijst kindje alles aan wat ze wil...uiteidnelijkw ordt er geen brood gegeten, ...en hara vraag "wil je dit dan "..."oh wil je dit?" "zal ik iets ander smaken" en kindje maar bleren en wijzen wat het wil...1 mini slokje, zogenaamd brood en dan beleg eten, dan were jam willen dna weer worst willen... kindje bepalat ehct alles, ja ik doe lunchen vorlopig gewoon ik bepaal wat ie eet klaar...geen keuzes...vind ik mn kindje nog niet aan toe...ja soms laat ik een koekje of soepstengel zien...en dan pakt ie de soepstengel en soms het koekje...whatever... iedereen doet het op hun eigen manier, uiteraard..maar soms dnek ik...waarom dnek je niet ietsje langer door..wat voor gevolgen het kan hebben, of met wat voor lastige situaties je kan komen...
aangezien je niet weet waar in je cylus je zat/zit, kon het altijd ene vmk zijn geweest, of een innesteling dat het net niet heeft gehaald ....vind ene positieve test toch wel positief wat dat betreft.,..alleen wie wet als je eerder had getest was het wat donkerder geweest...en werd het nu juist al lichter enz... maarja wel fijn dat je nu verder kan, ik was ook heeel blij met mn eerste ongi