haha dacht ik al, maar ik ben een beetje vaag in mijn hoofd vandaag haha. zo moe, ik ben niet vooruit te branden
ik heb vannacht gelukkig redelijk goed geslapen, de brandwonden lijken al flink bij te trekken dus dat sckunnen ze heelt alweer, het doet me iig al een stuk minder pijn. zoonlief en dochterlief zijn weer bij de opvang tot 12 uur, kunnen zich weer even lekker uitleven
goeiemorgen cindy en dochter van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. maak er een hele mooie zonnige dag van
wat fijn dat je redelijk geslapen hebt en dat de pijn minder wordt. ik hoop dat je snel herstelt meid
straks samen met mijn vader naar de stad. hij voor een oogmeting en om een nieuwe bril uit te kiezen en ik voor een nieuwe bril en zonnebril op te halen
Cindy van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en die van je dochter. Geniet lekker van deze dag joh! Liefs, Hadassa
Dank je!! Straks mogen ik en de jongste ook even op de psz komen meevieren......zo leuk! @Mejojo lieverd...wat een ellende.....had het er gister met mijn vriend over...die zei dat het idd "normaal" is dat je je verbrand aan de airbag? En bedankt voor je hele lieve krabbel meid!! @Blinky ach hebben we allemaal wel eens he hahaha
NIets te danken joh het is een kleine moeite voor een lieve meid ja klopt, als een airbag ontploft komen er warme gassen vrij en deze warme gassen zijn aan de rechterkant van mijn rug/rechter zij vrijgekomen het is gewoon rechtstreeks op mijn huid gekomen, het breken van de botten komt hoogstwaarschijnlijk doordat ik door mijn ziekte weinig vit. D heb, en met weinig vit d kun je snel je botten breken, hoelaat krijg je visite ? hier schijnt het zonnetje al aardig heerlijk geniet ervan meid.
CINDY GEFELICITEEEEEERDD MET JE 28e VERJAARDAG EN DIE VAN JE MOOIE MEID dochter 3 JAAAAAAR!!! een super fijne dag gewensttttttttttttttt
aah maakt niks uit... Thanks!!!! Het was zo leuk net op de psz...foto`s zet ik op hyves! Ze micht over de tafel lopen en iedereen zingen voor haar! Geweldig! Doet je zo goed dat ze toch een fijne verjaardag krijgt...voel me namelijk schuldig dat er van mijn kant gewoon niemand meer over is kwa familie...en ja het is belangrijker dat er mensen komen die echt om haar geven dat weet ik maar ik wil het allerbeste voor mijn meiden he.. Maar het was superleuk!
wat gaaf dat het zo leuk was op de psz en dat jij en de jongste ook mochten komen vieren. nu heerlijk als gezinnetje samen genieten en je niet schuldig voelen. ik denk dat je meisje bij jullie niets aan aandacht en liefde tekort komt