september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen. ik voel me remi. wil niemand met me praten??? haha grapje. ik ben ziek aan het worden keelpijn, schorre stem (supersexy ;) ), hoofdpijn. niet lekker dus. jammer want we zouden vandaag naar mijn vriendin gaan die jarig is. wel vervelend want we zien elkaar niet zo vaak en dan zijn verjaardagen wel leuk natuurlijk. maar er komen een hoop kindjes en die wil ik niet allemaal aansteken.

2. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

blinky, balen heh...en idd das dan weer jammer, juist als je elkaar weinig ziet!

@hier, meneer hoorde ik pas 8u...hij indt boekjes eindelijk interessant...kan de bal en auto aanwijzen....als ik hem vraag waar zn schoentjes zijn, pakt ie zn voetjes :)

Ohja en alle dingen die Bah zijn mag hij nu zel fin de prullenbak gooien ( met mijn assistentie :p)

later mss nog eentje snaar het strand

3. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden !!

Verjaardag was superleuk!!
    De oudste lag pas om 22uur in bed haha moet kunnen he!
    Maar de jonsgte wordt natuurlijk gewoon lekker vroeg wakker ... aaahhh... ach het was leuk de kids hebben zich goed gemauseerd en dat is het belangrijkste!

4. fafje

fafje Niet meer actief

super!!! leuke foto's ook Cin!!!

5. Alita

Alita Niet meer actief

dank je fafje!

....was zo gezellie!

6. fafje

fafje Niet meer actief

fijn heh als ze zo kunnen genieten! en hun weten toch niets an andere families...ze missne niets, je hebt ze een topdag bezorgd!

7. Alita

Alita Niet meer actief

Wat ik dan altijd heb als je zo`n avond weer eens met vrienden gezellig zit te drinken enz..goede gesprekken hebt...dan mis ik het altijd wel dat lekker geouwhoer dat je vroeger altijd had....

Nu ben je toch wat beperkter aangezien je kids hebt enzo...en helemaal niet erg he hahaha...maar dan denk je weer eens aan die oude tijd....haha en ik ben nog zo jong!

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ik heb gemerkt gister dat vrienden in ons leven belangrijker zijn dan de familie....van mijn familie moet ik het niet hebben...maar onze vrienden die we al erg lang kennen die blijven altijd tot het laatst!

En dan weet ik weer even dat ik toch echt supervrienden heb.....

9. Alita

Alita Niet meer actief

Mijn kids geven niks om veel familie...ze geven om papa en mama en die moeten gelukkig zijn he....ik moet niet de rest van mijn leven hopen en van alles willen wat er niet is...ik moet hun een veilig en fijn leven gaan bezorgen...en gister werd ik daar weer even aan herrinerd....

Soms heb je dat even nodig he ..... dat je weet dat je het goed doet!
    Dan kijk ik naar mijn meisjes en zie ik wat een leive meiden het zijn...en andere zeggen dan dat ze zo netjes zijn en lief..en dan ben ik trots want het komt toch echt door papa en mama he...

10. fafje

fafje Niet meer actief

ja das ehct zo hoor Cin!!

ja ik begrijp wat je bedoelt..dat onbezonnen, nooit-meer-naar-huis geoel..lekker ouderwets kletsen en wat dirnken enz....
    En met kids, ben je toch de hele dag bezig meet hun ritme...en heb je die tijd idd niet altijd! maar mss kan ej once in a while lekker zo'n aondje met ze afspreken en dat s-moeder oppast??

Ja klopt...maar daar aan kun je ook gewoon zien dat je het onwisj goed doet...als hun tevreden zijn en lieve vrolijke kids!! :)

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat een slimmerik is je ventje toch. heerlijk hoor. gisteren toen we denny bij mijn ouders gingen halen had ik mijn nieuwe bril op. die vond hij zo interessant. dan keek hij me heel lang aan en dan kwam er een big smile op zijn gezicht en dan iedere keer weer. hij is dus goedgekeurd

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mooi dat jullie een fijne dag hebben gehad. ja moet kunnen hoor wat later naar bed

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    waarom in het rood? ben je ongi;)?

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dan ben je zeker trots, en terecht

15. fafje

fafje Niet meer actief

blinky, haha ja dat hebben ze echt door hoor!!

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Fafje je snapt me he hahaha...nee schoonmoeder kan dat niet aan 2 kids....helaas....
    @Blinky haha nee ging per ongeluk en had geen zin om het te veranderen hahahaha...

17. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, maar zou toch kunnen wanneer kids op bed ligen en jij en je vriend no ff ene borreltje drinken ergens ????

18. Alita

Alita Niet meer actief

Ja maar als ik dan een avondje wil doorzakken dan moeten ze ook blijven slapen...maar ach als de jongste straks eens wat ouder is moet ze maar hahah daar is ze oma voor he hahahaha:D

19. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd...nog ff de eerste jaartjes rustig aan, en dan straksss hahaha dan kun ej hoor :p...dan moet het maar met zn 2en op de bank :p

20. Alita

Alita Niet meer actief

hahaah idd!!!

Deel Deze Pagina