ik reageerde ook al bij de vage testen... Tja die ene is het meest positief maar ook weel geen knaller he? Als je nu had getempt had je het zeker geweten...deed je dat nu?
nee joh dat heb ik geprobeerd, maar daar ben ik echt veel te vergeetachtig voor. nou ja stel dat ik hem wel gehad heb, maar dat ie maar heel kort heeft geduurd, dan hebben we wel op het juiste moment geklust. dus dat maakt het dan ook wel weer spannend op nod
Hoi meiden, @ Mejojo: jeetje meid wat is dat schrikken voor jullie! Ik hoop dat je snel hersteld en dat jullie een beetje van de schrik bekomen zijn. Bizar dat je airbag gewoon ontplofte! Gaan jullie er nog wat mee doen, want lijkt me niet dat dit zomaar zou moeten kunnen. Sterkte in ieder geval. @ Blinky: spannend meid dat jullie officieel voor een 2e kindje gaan. Hopelijk ben je snel zwanger! Flink klussen @ Hadassa: wat zielig voor je moeder zeg, Dat herstel van een nieuwe heup is zeer intensief en langdurig bij sommige mensen, ik hoop dat je moeder snel weer op de been is zonder al te veel gedoe. @ Cindy: nog van harte met je verjaardag en met die van je dochter natuurlijk! Fijn dat jullie zo'n heerlijk weertje hebben gehad zeg! Bofkonten @ All: Twan heeft weer een mijpaal bereikt... Hij loopt sinds vrijdag officieel LOS!!!! We zijn zoooo trots op onze kleine vent. En hij is ook zo blij als hij rondstapt. Heerlijk om te zien is dat. Luka vindt het ook erg leuk, want zoals hij zelf zegt "nu kan ik met mijn broertje overal heen lopen" Hier gaat het goed. Mijn moeder en ik hebben een gesprek gehad en dat liep goed. Dus we gaan voor betere communicatie en ik ga mijn grenzen duidelijker stellen. Ze heeft een narcistische persoonlijkheid stoornis dus met haar omgaan vergt in ieder geval goed ingelezen zijn in de stoornis en het vooral niet voeden. En dus opgevoed worden door iemand met zo'n stoornis is bepaald niet makkelijk, al was het toen helemaal niet duidelijk wat ze toen had. Dat is pas 1 maand geleden aan het licht gekomen. Nou ja in ieder geval is het even wennen, ook voor haar 3 kids dat ze dus echt wat mankeert en daarom dus een totaal gestoorde opvoeding heeft losgelaten op ons. Een fijne avond voor jullie en een rustige nacht gewenst!
ja we zijn goed aan de klus hoor haha. fijn dat het gesprek met je moeder goed verlopen is. het is ergens wel prettig lijkt me, om te weten dat je moeder echt iets mankeert. dan lijkt het me makkelijker om het een plekje te geven en ermee om te gaan. denny ligt eindelijk op bed. hij werd om 0.00 wakker en wilde niet meer slapen. hopelijk slaapt hij nu door weltrusten oh en micheele wat goed dat jullie kleine man los loopt. dan ben je zeker hartstikke trots meid
goeiemorgen. geslapen van 2.00 tot 7.00 dus een beetje brak. en das niet zo handig als je hoofd vol met snot zit.
goed emorgen blinky, aaahh beterschap...ff rustig aan doen vandaag! michelle, goh klinkt toch wel heftig...maar wel heel fijn dat je er nu begrip oor kan hebben, in plaats dat je bij nog erwijten hebt tegenover je moeder ofzo...omdat je dan eigenlijk niet weet waar het andaan komt! en wat goe dan de kleine man, zo leukkk!! @hier, goed enacht gehad...niets bijzonders zo naar de tandarts....11u
ohh nou kan me wel voorstellen hoor....moet wel zeggen dat ikw el iets "banger" ben geworden de afgelopen jaren...ik heb heus wle es ee gaatje gehad...en dat boren bbbrrrrrr ik heb nu al kippenvel
boren vind ik vervelend, maar trekken vind ik verschrikkelijk. ze krijgen mijn zenuw niet goed verdoofd.
@Michelle thanks meid! Jeetje......ja dan weet je wel wat er fout is gegaan he.... En wat goed van je mannetje!!! Die van mij loopt wel goed om de tafel enz...maar los nog niet... @Fafje eeiiiuuuww tandarts....
hee meiden hier even een fotootje,op de rug zitten nog een paar brandwonden, maar het valt gelukkig nog mee. het zag er veel erger uit het is dus gelukkig in 5 dagen tijd al mooi bij getrokken.
@blinky, ja idd erg balen dat ik zo lang moet wachten op echo! wou dat ik gewoon weer bij een gyn mocht!! me eigen gyn is die ik bij lizzie had liep hier een soort stage. werkt nu in groningen in het ziekenhuis. daar woont ze ook! anders weet ik zeker dat ik eerder kon! en een keuken gezien? @fafje, lekker dat je zo dicht bij het strand woont! hoe was het bij de tandarts? @cindy, fijn dat jullie verjaardag geslaagd was. jullie hadden er mooi weer bij! idd vrienden zijn erg belangrijk hoor! @hadassa, hoe gaat het met je moeder met der nieuwe heup? @michelle, leuk!!! weer een mijlpaal erbij. goed hoor van je mannetje. en tjee klinkt heftig van je moeder. in ieder geval weet jke nu wat er aan de hand is met je moeder en kun je het mis beter begrijpen. hoe moeilijk ook. suc6 in ieder geval! @mejojo, jeetje ziet er pijnlijk uit! maar hoe gaat het nu met jullie? @anne en sann, hoe gaat het met jullie? @all, lekker gezwommen vanmorgen. was weer effe lekker. hahah ieder maandag is dat lekker . drukke dagen gehad. eerst vrijdg vlooienmarkt natuurlijk. zaterdag..... uhm ja BBQ bij me moeder. en zoals jullie weten had ik een shirtje gemaakt. met voorop. "pssst.... ik heb een geheimpje!" en achterop stond.... nee, niet op mijn rug.... maar in mama der buik!" nou me moeder had het ewl gelezen. maar snapte hem niet. op gegeven moment me broertje ingefluisterd of hij lizzie der shirt al had gelezen. hij lezen. ow leuk!! en liep naar binnen. ik ging ook naar binnen want moest plasse. dus ik zo tegen hem "en denk je dat die tekst nog wat betekend!!!!!" euhm ..... echt!!!! en ik mocht niet eerder door lopen dan dat ik het had gezegt. hij knuffelde me gelijk en kreeg gelijk een kus. zo lief!!! daarna ging hij omslachtig doen. hij pakte lizzie en zette haar bij me moeder op schoot. en tja heb je niets gelezen!!!!! euhms ja maar ik snap hem niet!! me stiefpapa ook lezen en duurde effe en toen kwam de vraag of ik zwanger ws!!! hahahahhah. sávonds is lizzie daar gebleven want manlief en ik moesten in het dorp weer schoonmaken tijdens dat feest. kom ik me broertje elke keer tegen, omhelst hij me en fluisterd ik vind het echt leuk hoor!!! hahahah. hij was al wel bezopen hoor!!! maar toch lief! we zeggen voor de rest niemand nog wat tot ik de echo heb gehad de 17e. zodnag ochtend lizzie opgehaald want we hadden een doop. erg mooie dienst. onze vriendin die heeft nog gezongen in de kerk voor der zoontje. zo mooi!!! s'middags even naar kinderfestijn geweest. al had lizzie er niet veel aan. en tja.... vandaag gezwommen. en er is een vrouw geweest en moeders voor moeders. dus ja ik mag weer mee doen. heb als bedankje een leesbald, een kleurplaat met potloden voor lizzie en een nachtlampje voor in stopcontact en kon kiezen uit armband of ketting. want daar hing oa een druppel aan als symbool dat je hebt mee gedaan. ik heb ketting genomen. vandag gebeld voor me pols met cts. kan eind van de maand pas terrecht. manlief heeft gebeld of het geen spoed kan worden. want heb goed last. helaas kon het niet. maar kan woensdag terrecht voor een spalk dat moet al flink wat pijn afnemen. ben benieuwd. ook zal ik wat midner aanwezig zijn denk ik. want vorige week werd duidelijk dat me oma kanker had, en paar maanden heeft! maar der bult op de rug was flink toegenomen in formaat (tennisbal) en vandaag dus uitslag dat het hele erge agressieve vorm is. en maanden werden nu dagen. ze zou eerst naar hospice gaan, maar nu gaan we met de familie om en om er heen. dus wij ook. voor de rest gaat wel goed alleen lizzie wil nog steeds niet goed eten. fruit al helemaal niet. heb nu maar knijpfruit. dat wil ze nog wel gelukkig! zo ga even stoppen. ben moe!!!! liefs xxx
oh meid wat erg van je oma, sterkte. ja dan gaan jullie het ook een stuk drukker krijgen. vervelend dat je nog zo lang moet wachten voor je met je pols terecht kunt. gelukkig wel al een brace woensdag. ik hoop dat je daar veel baat bij hebt. wat een leuke tekst op dat shirtje. grappig dat niemand het snapte, lijkt me toch wel vrij duidelijk hoor haha. ik hoop dat je meisje gauw weer wat beter gaat eten
hoi allemaal! tandarts wa shelemala oke, kleine man wachtte geduldig op me, heeft alleen btj s choongemaakt...en ik moet wel blijen stoken/flossen teddy, ah wel leuke tekst!!!! en ik ind het wel duidelijk! kleine man gata vroeg naar bed, heeft anmiddga maar 3kwart a 1 uur geslapen, dus die is doodmoe... had worteltjes, gebakken aard en tilapiavisje gemaakt...vis en aard heeft ie ehct goed gegeten, helaas de wortels niet, alleen stukken afgebeten en uitgespuugd ...daarna wel hele bak aardebien...dus vitamines zijn weer binnen