ja eerste keer is altijd uitproberen natuurlijk! Ik heb wel eens gelezen dat ze ook deze urine gebruiken in afslankmiddelen? Ik heb ook gelijk een pakketje gekocht om mijn haar te verven...het groeit zo snel! heb er nu al zin in hahahaha heerlijk vindt ik dat altijd!
fijn dat je nu beter slaapt met je brace. hopelijk kun je zo die maand een beetje fatsoenlijk uitzingen. lijkt me ook wel een leuke musical, maar hij lijkt me wel druk of valt dat mee?
nee ik volg echt van alles op tv, maar expeditie robinson vind ik dan net weer niks aan. ja die krampen zonder ongi die zijn vervelend he? zeg doe me een lol met je 2 of 3 eitjes haha
hihhi blinky!!! Hoe is het nog gegaan met de pijn? IK heb niet zo goed geslapen maar dat is normaal! Jeetje de oudste heeft ze gelijk al hangen s`morgens...aaahhhh gelukkig gaat ze zo even naar de psz!
Goedemorgen meiden, Ik heb niet veel puf, ben ik 2 dagen vrij, word ik ziek. Morgen wer werken. Is echt niet leuk zo, maargoed, niks aan te doen. Ik lees wel alles mee hier, maar heb ff geen puf om te reageren. Komt wel weer hoor, maar dan weten jullie het iig. Olliver is aan het lopen, gaat al regelmatig los staan, en zet nu ook zijn eerste stapjes. Stoer hoor vind ik. Maar ja kruipen gaat nog sneller, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he. Gisteren viel hij tegen de poot van de teafel, nu heeft hij een lelijke blauwe plek op zijn voorhoofd, zielig hoor. Het hoort er wel bij, maar leuk vind ik het niet. Gisteren een nieuwe wasmachine gekocht, hij wordt morgen afgeleverd. Blinky, spannende tijden voor jullie nu zeg! Fafje, tja zw. kwaaltjes horen erbij, hoewel zenecht niet altijd leuk zijn. Maar je weet waarvoor hetis en dat scheelt wer denk ik. Teddybeertje, heb jij al kwaaltjes eigenlijk en wanneer mocht je voor de echo, ben het ffkwijt. Sann, hoe is het met jou meid? Cindy, lastig dat jou ongie maar uitblijft steeds en je in onzekerheid zit nu. Hopelijk heb je snel duidelijkheid meid. Ik ga ff douchen nu...
ja hoor dat heb jij weer dat je dan nu weer ziek bent. is waarschijnlijk juist omdat je nu een beetje rust hebt. niet leuk idd. beterschap wat gaaf dat Olliver ook al los begint te stappen. wel eng idd als ie dan zo valt he? Denny stapt nog niet los hoor. hij loopt wel goed aan 2 handen, maar hij heeft dan zo'n haast dat ie wil gaan rennen, dus voor mij mag het ook nog wel ff duren zo. ik ben bang dat het zo'n echte brokkenpiloot gaat worden ja nu is het afwachten voor ons
hadassa beterschap! cindy, ga maar lekker ff chillen Blinky, al btj opgeknapt...? @hier alles goed...vanmiddag echo
ja hoor begint er hier weer wat op te lijken. ik snotter nog wel en hoest ook redelijk veel, maar voel me verder goed. denny heeft veel last van zijn 8e tandje. is toch elke keer weer een drama voor hem
@Hadassa herkenbaar dat je net ziek wordt als je vrij hebt...mijn vriend heeft dat altijd!!! Maar balen dat je dus nog niet hebt kunnen rusten... WAt goed van hem zeg! Hier loopt ze wel goed om de tafel maar dat is nog alles hahaha.... Ja ik wordt er ook gek van hoor....ik blijf er maar mee bezig op deze manier...en dat wil ik eigenlijk niet! @Blinky wat als je hoest voel je iets? Hebben jullie je ei goed benut?! hHaaaha wat een vraag he! @Fafje jeeh alweer een echo? Jij krijgt ze wel vaak he? Ik kreeg toen niet iedere week een echo...geniet er maar weer van!
Gisteravond was ik boos op mijn vriend.... Hij snap niet waarom ik maar wil blijven testen...nou toen werd ik boos! Ik zie "dan moet je een condoom gebruiken!" Kom op zeg wat zijn mannen toch soms irritant! Ja maar hij vindt dat ik net iets te vaak denk zwanger te zijn......ik denk dat niet perse maar de kans bestaat er en ik wil eerst weten of ik zwanger ben voordat ik dingen ga doen wat niet mogen in een zwschap! Echt ik zal zo blij zijn als ik eens ongi wordt en de pil ga slikken, ik heb er gewoon genoeg van op deze manier!
hee meiden, sorry ben er gister helemaal niet meer aan toe gekomen, moest gister nog opeens een noodvulling laten plaatsen, schoonzus moest even op de kids passen, komen we terug... zitten ze op de bank, helemaal prima natuurlijk maar schoonzus gaat praten met man, ik ga naar de keuken, kom terug en roep LET OP N , maar niemand kijkt op, dus ik zeg let op N......... en de naam van N riep i kheel erg hard want ik zag haar gewoon vallen, Tok, zo met haar voorhoofd op de grond, en wij hebben alles behalve een bikkel zoals Aelinn ons meisje is brult overal om haha ook is ze nu een enorm papa's kindje, als ze papa ziet begint ze al te schreeuwen net zolang tot papa haar vast heeft, maar soms laten we haar hoor, ze "bekijkt" het zich dan maar even, zoonlief vind het geweldig op het nieuwe kdv, 3 keer raden wie er nu ook op het andere kdv komt..... het jongetje dat hij heeft geprobeerd te "vermoorden" hahaha die moeder heeft haar zoon er ook af gehaald en op dit kdv geplaatst, vanaf november heeft hij zijn vriendje dus weer terug ( ze waren trouwens op het andere kdv echt vriendjes ! ) Met mij gaat het de goede kant op, de plekken trekken flink bij, alleen hoesten hikken niesen doet me erg zeer, en ik kan nog niet tillen, das wel balen want vanavond heeft manlief avonddienst, om half 2 kan manlief onze nieuwe auto ophalen, helemaal geweldig ik kan het natuurlijk allemaal liever niet gehad, maar we gaan er met de nieuwe auto wel flink op vooruit dus ergens ben ik ook wel blij met de nieuwe auto, want onze oude had ik liever niet meer terug gewild. @ sann, aah balen dat je vent weer weg is hoor, @cin, ik hoop voor je dat je lichaam nu eens wat meer duidelijkheid geeft, zo hou je je zelf (en ons ) wel steeds in spanning hoor @anne, ik zag dat je meisje zelf loopt !! wat goed zeg !! Hoe gaat het met je ? kun je het al een beetje een plek geven dat nando weg is ? @teddy. Raar dat de belichting niet goed was.... zou je toch wel kunnen verwachten neem ik aan,maar fijn dat het iig alsnog erg leuk was J @blinky, ik lees dat je je ei gevonden hebt helemaal super !! kun je er eindelijk weer voor gaan
@cindy, ja dat verhaal doet de ronde.dat vertelde die vrouw van MvM ook. @blinky,in welke zin bedoel je druk met die musical? @hadassa,balen dat je ziek was in je vrije dagen. Ow fijn een nieuwe wasmachine.was andere stuk! Qua kwaaltjes.....pffff moe,misselijk,veel plassen,veel koud voel me opgeblazen, en me broeken gaan strakker zitten. En 13e intake en 17e echo! @fafje,succes met je echo! Juist al de 3e. Ik nog geen een *snik* hihi maar je wel gegund.
@cindy,balen dat je gisteren ruzie had met je man hierover.hopelijk is het nu gesust. Tja mannen soms???? @mejojo,fijn dat het beter gaat met je op paar dingen na.fijn dat jullie nu andere auto krijgen. Ow wat leuk dat zoonlief zijn vriendje ook naar andre kdv komt. @all,gisterenavond at ik bij me ouders mee.eigenlijk iedere donderdag,omdat lizzie toch de hele dag bij me moeder is. Maar ineens mijn stiefpa begon.... lizzie ging wat schreeuwen.vaak zeg ik tegen haar dat ze niet mag schreeuwen.want wil geen schreeuwerd hebben.soms negeer ik het ook,want dan krijgt ze geen aandacht en stopt ze ook. Maar hij kon hier niet tegen.want ja je moet haar wel straffen hiervoor. Want anders heb je straks een ongeleid projectiel.en je ziet het wel eens in supermarkten van ouders met schreeuwende kids.ik vind het niet als enigste,je broertje ergert zich er ook aan. Nu is de opvoedperiode begonnen. Me moeder zo, hallo ze is nog een baby.hij zo, nee hoor.me moeder weer.nee ok maar lizzie is ook nog geen peuter.en helen zegt er vaak toch wat van.ik ken helen en ze straft lizzie er heus wel hoor.maar nu snapt lizzie het ook allemaal nog niet echt. Me moeder nam het dus vóór mij op. Ik heb weinig gezegd. Want nu met al die hormonen in mijn lijf...... en wil niet dat de boel escaleerd. Zijn moeder ligt op sterven.mijn moeder kreeg ook al een lading over iets. Dus ja. Dus ben gisteren vlak na eten weg gegaan. Lizzie is ook verkouden en komt weer tandje door. En thuis schreeuwt lizzie vrijwel nooit. Wat zouden jullie doen.schreeuwen jullie kindjes ook wel eens.en wat doen jullie dan? Pffff die hormonen nu.... pffff. Liefs x
Je mannen he....ach ja ruzie meer gewoon wat woorden...maar ik ben dan zo teleurgesteld he....hij heeft toch ook sex zonder iets met me...maar goed... Ja hier schreeuwt ze wel eens en dan corrigeer ik gelijk, dat zijn natuurlijk gewoon dingen die niet goed zijn.... Maar dan heb ik het wel over de oudste...de jongste doet ook wel eens dingen waarop ik nu al duidelijk zeg , nee dat mag niet of oei oei oei...haha en dat laatste doet ze dus ook zelf met het vingertje mee hahaha...ach je moet zeker al iets zeggen want al zijn ze nog klein ze zijn al zo slim!
@Mejojo is nu natuurlijk ook aan het helen he...is ook altijd vervelend gevoel...en dat zou ik dus ook doen als mijn meisje zo deed hoor....de dametjes hahaha... Ja leuk is het nu niet meer....het spannende is er nu wel langzaamaan vanaf hoor hahaha
ja hoor we hebben mijn i erg goed benut haha. als ik hoest dan voel ik een lichte druk in mijn buik heeeeeelemaal onderin, tis nog net mijn buik zeg maar haha
tja mannen, die schijnen het echt niet te bevatten he hoeveel inpact dit heeft op een vrouw. heb je nog een testje liggen. ik heb dat laatst helemaal niet besproken trouwens hoor, ik heb hem toen alleen gebeld met de boodschap dat ik een posi test had.
he bah de tandarts . ach je arme meisje, nou hier hebben we ook een hele flauwe hoor oh die kan toch huilen, hartverscheurend om niks haha. wat fijn dat je plekken goed wegtrekken nu. grappig dat het vriendje van J nu ook op hetzelfde kdv zit, wel gezellig voor die mannekes. veel plezier met jullie nieuwe auto en nu niet meer van die enge dingen hoor