meiden ik ben me toch misselijk. vanmiddag 1 slokje cola en sindsdien constant brandend maagzuur en als ik wat drink komt het weer terug pfff
@fafje,wat balen dat jij ook zo misselijk bent. Maar ja hoort erbij he.Haha.maar fijn is anders. Hier eis ik soms ook een kusje hoor Haha. Vind dat fijn.hihi @blinky,hebben we je aangestoken met de misselijkheid.hopelijk ben je er snel af. Ja ik let ook wel op manlief hoor.maar hij heeft met al die feesten die hier her en der waren extra gewerkt.dus ja pittig. Vandaag heeft hij even wat gezegd op werk.ze hadden zomaar 25 uur weg gestreept.blijkbaar vorige maanden ook al uren.ze hadden zowiezo elke x een uur pauze eraf gehaald.terwijl hij ze zelf (als hij überhaupt pauze had) er al af had getrokken.dus ja.... hij verdiend schijntje terwijl hij meer doet voor de baas. @cindy,jee wat.raar dat je nu voor je fysio moet betalen.idd lekker uit laten zoeken. En qua zwemmen, ik zwemmen iedere maandag met lizzie.dat is babyzwemmen. Wil wel graag met iemand zwemmen,maar ja niemand wil hier in omgeving. Hopelijk gaan de oefeningen je helpen. @keuken, morgen komt de inspecteur van onze verzekering. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Liefs xxx fijne avond
haha ja ik denk dat je me via internet hebt aangestoken hoor. nou eigenlijk hoop ik dat het nog even blijft als je begrijpt wat ik bedoel haha. zit nu 7 dpo
lekker zo'n slpkop. Hier niks gemerkt vn een sprong. Ben ook niet echt bezig met die sprongen, vond het nogl een ééntonig verhl n dt boek
vervelend joh dt je zo misselijk bent. Mr idd voor een heel goed doel. hd op je hyves l gelezen over dt uit de stoel klimmen. Heel bekend. Aelinn zit inmiddels extr vst nog met een riem om dr middel en die moet ik dn vrij strk doen wnt nders weet ze zich er nog uit te wurmen
hier ook nog geen winterjssen. elinn heb ik een iets dikker vest voor en ivy heeft een fleecevest met een teddy binnenlgje. Wrm zat
heb het beok ook niet, ook nog nooit gelezen, maa hier op zp en op internet wel vaker gelezne...maar vroeg het me af...of er iets bijzodners aan was...
Even onze nieuwst en jongste spruit showen hoor! Dit is onze Simba, een Abbesijn x Maine Coone kater van 6 maandjes oud. Sinds gisteravond hebben we hem en hij is zooooo lief, knuffelig en speels! Echt helemaal verliefd hier! Met onze Kaylee gaat het ook goed samen, even wennen aan elkaar en nu geeft Simba Kaylee vaak lieve kopjes of liggen ze samen te dollen... Hij wordt als het goed is best groot, dat vind ik geweldig! Bekijk bijlage 189960
Nee Sann, die komt idd. niet uit het asiel. Ik ben op karakter gaan zoeken en op de omgang met honden. Dat was voor mij belangrijk. Veel asielkatten kunnen niet met honden, maar ik viel voor zijn uiterlijk en zijn karakter. Het is een dikke boef en erg ondernemende kat.
dochterlief begint nu ook "los" te lopen, niet meer dan een paar passen maargoed, het begin is er zij heeft maatje 18, kan ook nergens fatsoenlijke schoentjes vinden, en het zwanger zijn.. ach ik snap je wel hoor,ik wil ook heel graag, en dan dat het niet kan even buiten beschouwing gelaten, elke keer als ik ook maar een dag overtijd ben denk ik : ooh wat zou het leuk zijn als : maarals het dan eindelijk doorbreekt denk ik ook weer : eigenlijk ook maar goed, en dan nogmaals mijn ziekte buiten beschouwing gelaten, ook als ik wel weer zwanger had mogen worden denk ik niet dat ik er nu al aan toe zou zijn, ik wil heel graag zwanger zijn,de spanning van de test, de eerste echo, het voelen schoppen etc etc, maar dochterlief begint eindelijk weer een beetje te slapen tot half 7/7 uur.... we krijgen hier een beetje ritme, ze zijn zo leuk met elkaar, en ik zit gewoon nog ff niet te wachten op een baby dat ik er weer elke nacht uit moet, hihi voor nu ben ik dus wel klaar voor de lusten maar nog ff niet voor de lasten en zo werkt het nu eenmaal niet hé die krijg je er automatische bij