september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    @cindy, zal eens kijken of ik wat meer kan komen ;). Heb ook een ander topic waar het zeer gezellig is ;).

2. Alita

Alita Niet meer actief

aha dus bij ons kom je alleen is er daar niemand is:(

Je mag komen als je er zin in hebt natuurlijk:D

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

aijj ja tandjes, dat doet erg veel pijn ja ! verkoudheid hier bij de kinderen lijkt ook niet over te gaan,

snottebelle bende hier :p

jammer dat je niet dichterbij woont, hadden we samen misschien eens wat kunnen doen,

had je me kunnen leren om wijntjes te drinken ;);););)

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ehh nee, kwam nu even bij jullie omdat onze kindjes van dezelfde leeftijd zijn vandaar.. Maar bedoelde meer dat het daar ook gezellig is, niet dat er daar nu niemand is..:(

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ja het gaat gewoon niet weg he! Net even een grote wandeling gemaakt en het liep er gewoon uit....maar is wel heerlijk nu wandelen zeg!

Ja idd :D:D stom dat je zo ver weg woont:x
    whaha:D

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hoi ben ik ook weer eens :)

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    de lengte is verkeerd. bij 74 te kort en bij 80 veel te lang. bij 74 kan ik zijn sokken er niet overheen krijgen, wat nodig is voor zijn eczeem en bij 80 moet ik 2 keer omslaan;)

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he bah wat ellendig, beterschap. slaat de ab-kuur al aan?

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    leuk dat ze al woordjes gaat zeggen. denny is ook een echte kletskous.
    nee lijkt me ook niet erg praktisch als de eerste 2 keer met de groep niet hebben geholpen. ik hoop dat ze een betere optie hebben

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja uitstrijkje. ik ben 30 he:cool:.

wat goed dat ze los gaat stappen. lijkt me een spannende tijd. lastig dat je oudste meisje je zo uitprobeert. ik hoop dat ze het snel doorheeft wat de bedoeling is

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat irritant zeg. ik hoop maar dat het eenmalig was

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat leuk dat hij kan voetballen haha. lijkt me zo schattig met zo'n klein mannetje

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh daar heeft denny geen last van gelukkig en dat mag hij van mij ook gerust overslaan hoor haha. wel dat eten niet normaal. dat kind van ons heeft gewoon de hele dag honger:D. heeft ie niet van een vreemde, want daar hebben papa en mama allebei wel een beetje last van haha

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    balen dat je in de put zit. ja als je thuismama bent komen de muren weleens op je af he, dat ken ik. ik kan gelukkig regelmatig naar mijn ouders. ben je er toch even uit. zielig he die tandjes? ik denk dat denny met zijn 1e kiesje bezig is. ik houd mijn hart vast

15. Alita

Alita Niet meer actief

Hey Blinky.....

Ja ze heeft het niet meer gedaan nu...maar ze is wat verkouden en heeft de neus flink verstopt...dus ze heeft geen zin...
    Wel spuugt ze soms nog veel...als ze heeft gedronken en niet gegeten vooral...moet ik dat nu op het cb aankaarten? Zij zijn altijd zo paniekerig he....maar normaal moet het rond 1 jaar wel weg zijn dat spugen...

Maar als ik aan de oudste denk duurde het ook net wat langer dus ik wacht maar denk ik..

Ah dus vanaf je 30ste moet dat dan? Ik heb het al vaker gehad....is gewoon zo vervelend he!

Hoe gaat het met het eczeem nu? Nu weer even iets meer last hier zeg....maar is normaal...koud buiten binnen de verwarming, dan droogt je huid erg uit!

Hier heeft dochter nu 74 aan...vervelend als het dan net niet past he!

16. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies...in het begin kon ik er nog wel van genieten maar soms schaam ik me gewoon:) ik voel me dan zo lui? Hebben jullie dat nooit? Ach ik maak me altijd al te druk over wat andere denken....ik heb dan wel een grote mond maar ik werkelijkheid ben ik superonzeker!

Tja en ouders zijn er niet meer en schoonouders zie ik te vaak hahahaha....ja hier zijn het denk ik de snijtandjes onder;)

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    misschien drinkt ze te snel? dat heeft denny ook weleens en dan gooit ie alles er terug uit. ik zou het niet aankaarten als je je er geen zorgen over maakt hoor.
    ja vanaf 30 is het elke 5 jaar. ja het is idd vervelend, maar ben er alweer vanaf.
    eczeem is nu idd een heel stuk erger weer. ook bij denny, ik smeer me suf bij het arme kind. alles is weer kapot.

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik schaamde me in het begin wel heel vaak. dan vroegen mensen altijd wat ik voor mijn werk deed. dan zei ik dat ik thuismama was en volede me dan gewoon opgelaten. nu zeg ik vol trots dat ik thuismama ben, want ik heb er niet voor gekozen dat ik ben afgekeurd. en ik ben heel trots om de zwaarste baan ter wereld te mogen beoefenen. ohja en ik ben er ook nog eens heel erg goed in:D;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

haha Blinky is ook wel zo....ik ben er ook trots op... maar toch heb ik het nog soms....maar mensen zijn ook zo snel in veroordelen tegenwoordig...dat is absoluut iets wat ik ervan heb geleerd! Niemand zomaar veroordelen!

ja ik heb vandaag weer een nieuwe lading vaseline-cetamacrogol gehaald bij de apotheek.... nu haal ik voor het eind van het jaar nog eens en dan heb ik genoeg voor een tijd en gaat het niet meer van mijn eigen risico af bij de cz....groene beer he hahahaha....maar ja ook dat leer je he hahahaha

ja is goed dat ze het doen zo`n uitstrijkje!

20. Alita

Alita Niet meer actief

Ja en van dat spugen...het is soms ook gewoon tè veel wat ze eet en drinkt idd.....nee ik ga ook niks zeggen..

Oh en die vragen ook iedere keer bij ons he....meneer helpt u uw vrouw thuis? Krijgen jullie wel eens tijd voor jezelf..."ja hoor" ....niet dus ......

Deel Deze Pagina