september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ahh wat lief hahaha, zo kom jij je dag dus wel door! Komt vast snel hoor... Mijn dochter komt naar me toe met de blokkendoos met duplo... is de kat erin gekropen en heeft zij hem helemaal toegedekt met de blokken.... alleen zijn koppie niet. Wat een kat zeg, gek lief beest is het hoor!

Wat verder studeren betreft, ik wacht het gewoon af. Moet eerst een plek in het ziekenhuis weten te bemachtigen natuurlijk! We zien het allemaal wel!

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik doe het ook hier, dus ik lees je bericht hoor! Wat vervelend dat je zoontje zolang nodig heeft om in het ritme te komen zeg. Hopelijk gaat het dit keer sneller. Leuk he zo met hen bezig zijn en zo lekker met hen koekjes bakken, hadden ze goed plezier in waarschijnlijk! Altijd zo lekker genieten he zo met de kids!

Hoe is het verder nu met jou? Heb je nog last van je ribben, of is dit al min of meer hersteld en over?

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Olliver heeft er helemaal geen last van gelukkig. Gewoon overgegaan alsof de klok niet terug is gezet. Super is dat. Sliep vanmorgen lekker tot 07.15 uur.

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hmm liever niet zeg dat jij het over wil nemen, je hebt al genoeg voor en achter je kiezen hoor! Maar ik begrijp je (moeder)gevoel wel hoor! Hopelijk knapt ze snel op en wordt ze weer lekker de oude Aelinn. Lekker veel slapen is goed, dan heeft haar lijfje het gewoon echt nodig en heerlijk dat ze zich eraan over kan geven toch!

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Blinky: heel begrijpelijk dat jullie even willen wachten hoor. Als je de mogelijkheid hebt om je tijd er voor te nemen zeker doen. Ben wel benieuwd naar het recept van die taart. Aelinn was trouwens gewoon thuis want mn man is er nog.
    @Fafje: wat ongelooflijk triest voor dat jongetje om zo gebruikt te worden door zijn moeder. Dat kind heeft gewoon nergens een veilige basis:(
    @Hadassa: ongeacht wat ik allemaal voor mn kiezen heb gehad, zou het direct van dr overnemen.

Eind van de middag ff voor tips naar de huisarts gebeld want Aelinn dr koorts bleef maar erg hoog al voor de 4de dag en ze voeld zich echt zo ziek. Moest ff komen. Bleek ze een dubbele oorontsteking te hebben. Arm moppie. Aan de antibiotica dus. Hoop dat ze nu snel opknapt want zo'n zielig hoopje kind is niks
    Gesprek vanmorgen was wel goed. Voorlopig ga ik me met de pit concentreren op letterlijk in beweging komen. Liefst elke dag naar buiten voor een goeie wandeling. Zie ik nu al tegenop:) Verder voorlopig wekelijks individuele therapie en 2 keer per week de pitzorg

6. fafje

fafje Niet meer actief

@hadassa, oh lekker is dat! ik ben beneiuwd wat mn zoontje morgenochtend doet, vandaag sliep hij rond 2030 (want hoore em om 2015u nog brabbelen haha

@sann, aaahh nee wat zielig ehhhh, hopelijk snel overrr!!! Wandelen is heelrijk als je het eenmaal doet...!! maar je er toe zetten kan soms wat lastiger zijn :D

@truste meiden, net nog ff wat was weggevouwen en opgehangen...kben dr klaar mee voor vandaag :D

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    tjonge dat is ook erg, dat ze hem niet meer oplegt om die steunzolen te dragen. beetje gemakzuchtig dan. het ventje kan er zo zijn levenlang last van houden. het is dan je plicht als moeder om te zorgen dat hij ze draagt, zodat hij er later profijt van heeft. ja sommige mensen joh

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee hoor mijn man is er ook wel echt aan toe nu, maar we hebben samen besloten toch maar even een paar maandjes uit te stellen. en dat initiatief kwam van mij;). ach ben nog maar 30 dus heb nog ff tijd he:D

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb echt van mijn zwangerschap genoten en heb er ook best moeite mee gehad dat het over was, dat gewoel en gedraai in mijn buik. ookal was het op het laatst wel echt pijnlijk. ik wil het echt heel graag nog een keer meemaken.
    ik ben nog wel met ovu testen bezig. mijn vorige cyclus was 28 dagen, maar had mijn positest op dag 20. dus ws mijn ei pas dag 21 gehad en dan is de tijd tussen ei en menstruatie eigenlijk te kort. dus ik houd het de komende maanden even in de gaten. ik zit nu op dag 18 en nog geen ei:(. hopelijk verandert het nog een beetje

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    spannend dan wat betreft die opleiding en je plek in het ziekenhuis.
    grappig die kat van jullie:D. toen ons katje 6 maanden was was ze in de kerstboom geklommen en zat ze lekker genesteld tussen de takken. leuke foto´s van gemaakt toen

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja ik las op hyves later dat je man thuis is. wel fijn nu aelinn ziek is dat je het ff niet alleen moet doen meid. hij helpt dan toch wel goed mee he? arm meisje, wat zal dat pijn doen. gelukkig nu een kuurtje en dan maar hopen dat ze er gauw vanaf is.
    nou dat is best goed toch die therapie die ze nu gaan opstarten. moeilijk he om elke dag de deur uit te gaan. ik weet hoe het is om daar als een berg tegenop te zien. ik hoop dat de pit je goed kan motiveren en dat het je gaat lukken.

oh en het recept van de taart mag ik niet verklappen. is familie geheim hihi. tis iets met theebiscuit, kookpudding en hagelslag. en er komt heeeeeeeeeele sterkte koffie aan te pas. hmmmmmmmmmmm

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo ik ben weer weg. weltrusten

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

14. fafje

fafje Niet meer actief

morningggg

wij waren 8u wakker :D

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik moet denny nog gaan wakker maken. normaal laat ik hem meestal niet zo lang slapen, maar komt vandaag wel ff lekker uit.

16. fafje

fafje Niet meer actief

oh lekker blinky!...maar gaat ie dan niet heel laat pas slapen vanavond?
    Dat is hier een btj een ding....ik vind 0730/8u wel perfect....
    gister werd ie om 1430 wakker van zn dutje...tja en dan ga ik daaarna pas de deur uit...ik vind wakker maken van een dutje altijd zo rot....

17. Alita

Alita Niet meer actief

haha jazeker!! NOu ik vindt het een wijs besluit meid....moesten zich hier meer dames op dit forum een voorbeeld aan nemen!

18. Alita

Alita Niet meer actief

@Blinky zo kun je idd wel even kijken dat je cyclus opgang komt! En denk je niet dat je nog even rust wilt hebben tussen 2borstvoedende kids?
    En die taart...komt me wel bekend voor hoor! Moet je die biscuitjes stapelen?!

@Sann aaaah wat zileig voor je meisje....is zo pijnlijk he....
    Maar ik vindt het wel goed nieuws Sann dat er nu wat gaat gebeuren niet? Het is even doorzetten maar je moet je toch wel beter gaan voelen als je wat meer in beweging komt...

Nou de oudste is weer naar school...wat had ze het gemist zeg!
    Maar het is alweer bijna tijd om haar te gaan halen zeg....

We zijn dus idd overgestapt nu naar een andere energiebedrijf....E-on...was nu de goedkoopste! Scheelt bijna 350 euro op het eind van het jaar! Maar dat komt dan wel door een welkomstaanbieding...dus je moet elk jaar uitzoeken wie de goedkoopste is en overstappen...nou voor die paar honder euro doen we dat wel hahaha...kun je een weekend van op vakantie man! Als jullie ook eens willen kijken wij hebben op deze site gekeken en vergeleken... www.gaslicht.nl

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hee meiden,

vannacht een belabberde nacht gehad, zoonlief is tig keer wakker geworden, hij had pijn aan de voeten zei hij,

en daarna is hij uit zijn slaapzak gekropen en werd wakker omdat hij het koud had,

dochterlief was om 6 uur weer wakker.. ook dit keer hebben we haar weer laten huilen... een uur lang heeft ze gehuild
    ( we zijn om de beurt wel even bij haar geweest )

en om 7 uur is ze weer in slaap gevallen tot 8 uur.... we hopen dat ze gaat denken ; dit heeft geen nut kan beter nu de ogen vast dicht doen :p

@cindy, fijn dat ze weer naar "school" kan, geloof best dat ze het gemist heeft !
    elk jaar overstappen hebben wij helemaal geen zin in haha :p maar je hebt wel gelijk, je moet het dan indd van de welkomstaanbiedingen hebben.

@sann, ik las dat je meisje dubbele oorontsteking heeft, beterschap !! doet echt onwijs pijn zo'n oorontsteking

@hadassa, jaa is echt super leuk om dingen met de kids te doen, ze zien genieten... aah heerlijk :D
    fijn dat jou kids nergens last van hebben met de klok verzetten ! lijk me heerlijk hahaha :p nee hier hebben ze beide wel last van.

@ blinky, als je denkt niet te kunnen genieten van een zwangerschap op dit moment is het indd beter om nog even uit te stellen !

@ anne.... meid waar blijf je ?? je bent al vanaf 22 september niet meer geweest !

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou best handig toch. en veel rompslomp heb je dan ws ook niet, want meestal regelen bedrijven zelf de overgang van een ander bedrijf. wij zullen ook eens op die site gaan neuzen.
    heerlijk zeg dat je oudste meisje het zo naar haar zin heeft op school.
    nee in principe hoeft er voor mij geen of weinig tijd tussen te zitten met borstvoeding. ik ben er nu helemaal op ingesteld. ik kolf ook nog 2 keer per dag nu hij nog 2 voedingen heeft ipv 4. ik vind het geen probleem en zo kan ik een voorraad aanleggen, mocht er eens iets met me gebeuren. dan kan hij gewoon zijn bv blijven krijgen. ik vind dat wel een fijn idee, nu hij nog zo hevig op melk reageert.
    die taart moet je idd wel een beetje stapelen, maar niet hoog hoor. is vooral een brede en lange taart

Deel Deze Pagina