september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Sann beterschap!!! zul je net zien, de 1 wat beter te pas...dan een ander..in dit geval jijzelf...shit si dat! sterkte!

Ja idd zn eigen bedje is het lekkerst...en vind het ook sneu om bijv te blijven...en stel ligt ie om 20u te slapen en ga je 1,5 uur later weg ofzo...helemaal verstoord...nee dat vidn ik ehct sneu...

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jij bent toch ook een schat hee? denk jij nu maar even niet aan mij, je hebt het zwaar genoeg hoor. maar je bent wel altijd welkom als je eens een bakkie wil komen drinken hoor:D

he wat rot dat je nu ook zelf ziek wordt, beterschap. wel heel fijn dat Aelinn zich al beter voelt.
    leuk dat jullie kerst toch kunnen vieren bij je man aan boord. idd wel even spannend of het nu met slapen van de kindjes beter gaat.
    wij vieren de kerst ook met samenzijn en vooral heel veel eten hmmmmm haha.
    kerstavond bij mijn ouders en dus dit jaar voor het eerst met zijn allen bij mijn broer. dan maakt iedereen een gerecht en hebben we een volle tafel met lekker eten. 1e kerstdag lekker met ons eigen gezinnetje en dan wordt het ws gourmetten of fonduen. 2e kerstdag ´s avonds bij mijn schoonouders en dan is het de hele avond fingerfood, ook erg lekker.

oud en nieuw vieren we om en om bij de ouders tot denny een stuk ouder is, dan gaan we het ws thuis vieren. dit jaar is het bij mijn schoonouders en dan blijven we daarna daar slapen. dan hoeven we niet ´s nachts met Denny te slepen, daar ben ik niet zo´n fan van. kunnen we te voet even naar huis om de beestjes te verzorgen ´s avonds en daarna terug naar mijn schoonouders, want ik geef denny ´s morgens het liefst zelf zijn voeding. als ik gekolfde melk achterlaat, weet ik uit ervaring dat mijn sm kiest voor 2 boterhammen en de melk laat staan.

3. Alita

Alita Niet meer actief

@Sann ja voor de rest is de auto in orde...maar een nieuwe kopen zit er toch niet in dus we moeten wel he...

Maar wat een leuke foto`s op hyves van je meid!! Ik zag je heel anders hiervoor......

@Nieuwjaar geen idee nog eigenlijk....

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hee meiden,

pff wat een drukke dag zeg, overal achteraan gebeld, maarja je kunt natuurlijk niet overal meteen terecht dus we worden ook nog weer terug gebeld,

het is iig wel duidelijk dat het wel degelijk schending van privacy is,

verder heeft zoonlief bijna 40 graden koorts, maar gelukkig verder redelijk goed te pas,

ik ga straks film kijken en duik optijd mijn bedje in vanavond

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hier gaat het allemaal goed, ben wel mega druk

ben nog steeds manloos en dat bevalt me prima!
    met mn werk gaat het ook goed, heb in totaal 9 kinderen en ben er lekker druk mee
    maak dagen van 11uur achter elkaar werken, dus best intensief allemaal
    ook heb ik moenteel 3 stagaires die ik ook nog begeleid, tis niet allemaal wat, dus het is niet zo dat ik er alleen profijt van heb zeg maar (zo denken de meesten)
    mn dagen vliegen voorbij met alle drukte hier in huis

ben ook erg druk met klussen ( jaahh doe ik allemaal zelf, kan veel behalve werken op de naaimachine haha, dus dat heb ik uitbesteed) heb een leuke hoek gecreeerd,om aan te eten met alle kindertjes en ook om onder te spelen dmv allerlei leuke manden met inhoud aan de muur eronder, voelplaten (met allerlei bakjes, verschillende stofjes, speeltjes erop gekit etc etc, leuk voor de dreumessen) , en gordijntjes in mijn kleur er langs waar mee kunnen spelen en achter verstoppen enzo
    en daar kan ik mn prut mooi achter weg stoppen als ik klaar ben met de dag
    tis 1 groot succes!!

morgen beginnen met valentijns kamer leeghalen, want hij krijgt een half hoog slaper
    moet morgen ook nog wat uurtjes werken

met madelief gaat het sinds de lange AB kuur super!! enkel een snottebel en dat is het!
    ze doet het eindelijk eens lekker volgens het boekje :)
    nu zij bijna niet meer ziek is , is valentijn dat gelukkig ook niet zo veel meer

in de weekenden doe ik veel leuke dingen met de kids
    en ook voor mezelf

heb momenten dat ik me best wel gebroken voel , maar dat is dan met name als mn stagaires het hebben laten afweten
    helaas hoort dat er bij...

kotom, het gaat lekker!!

vorige week is er een baby gekomen , en madelief is ineens zooo groot! mn kleine meisje is ineens groot geworden
    ze is zo zelfstandig, vermaakt zich zelf ook lekker goed, vind het geweldig met alle kinderen hier
    altijd vrolijk, lacht altijd en wil zo veel
    lekker nieuwsgieig en een tikkie ondeugend, mijn kleine banjer! *trots*

valentijn accepteerd alle kindjes ook véél en 'véél beter, hij heeft nu ook zn vriendjes erbij en vind het helemaal geweldig

heb nog aardig wat projecten lopen in en om het huis, dat maakt het extra druk maar ik heb er plezier in!!

ik ga een kerstboom kopen die ik aan het plafond kan hangen haha... dan trekken ze me de ballen er in ieder geval niet uit, als ik er even bij weg loop

ik hoop dat het met jullie ook goed gaat!

6. fafje

fafje Niet meer actief

WAUW anne, respect en wat klink jij toch ongelofelijk crea!!! heerlijk om alles zelf te kunnen maken!!! en goed te horne dta je helemaal je draai hebt en dat je kindertjes het ook zo goed doen!!

lijkt me 1 groot feest daar bij jou in huis, kon ik mn zoontje maar es langbrengen om te spelen haha!!

wel balen van die stagaires, maar hopelijk kwestie van tijd en kun je er uiteidnelijk wel wat profijt van hebben!!

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dank je wel!

breng maar langs hoor haha

ik wil op de drukste dagen er een stagaire bij hebben, voor het geval er 1 wegvalt ;)
    dus daar ben ik mee bezig

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat heerlijk dat ze zo goed gaat met je kindjes en met jou en met je werk. wat maak je een lange dagen zeg, respect hoor. gaaf dat je zo creatief bent, ik wou dat ik dat wat meer was. zoals je het allemaal beschrijft werkt aanstekelijk en motiverend

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen :)

11. fafje

fafje Niet meer actief

morning!

12. Alita

Alita Niet meer actief

Murge!

@Anne lieverd het klinkt eigenlijk allemaal erg goed zeg! Volgens mij komt het helemaal goed met jou...sterkte meid!

Respect .. petje af hoor.....

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo is idd altijd veel geregel maar je bent gek als je niet doorzet nu.....wat een gek mens zeg!

Zelf heb ik niet veel te vertellen .......

14. Alita

Alita Niet meer actief

hmm we hebben weer een meelezer dames...MiSa81...vreemde is dat zij nog nooit een bericht heeft geplaatst op dit forum????
    Hmmm wie is ze aan het volgen he!

Betrapt hahahahah

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    alles goed met iedereen?

16. fafje

fafje Niet meer actief

cin, zo had ik id in mn andere topic ( tbm) ook een meelezer lvl...ehct zooo irritant...

ik snap wel als je mss mee zou willen kletsen en dan ons ff volgt om te leren kenne ofzo...
    maarja...het voelt idd wel als spieken of undercover iemand in de gaten houden...pfff

@hier, nou meneer was extreem vroeg wakker...0630!! echt klaaarwakker hahah..nou ben ik niet gwend heh :p...dus om 7u in bed genomen...heeft ie geowon wat filmpje sop mn tel gekeken..en zijn pas 0745 opgestaan..lekker ontbeten en toen wa shij natuurlijk om 1130 al erg moe...

Ben zelf omgevallen van de slaap ook op dat moment...haha ik ben echt niks gewend :p

daarna wat boodschapjes gedaan...wat gaan jullie eten? wij echt super simpel, bistrokrieltjes, mais en krokante kipschnitzel

Heb ff geen zin om te koken

17. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Goede middag dames hier even een bericht van teddyman hier gaat aardig vrouw veel kwaaltjes en ik ben toch weer half aan het doktoren nog steeds alledag pijn maar goed klagen doen we niet de kleintjes zijn nu al druk aan het doen hihi.maar dat hoord er bij toch gr teddyman

18. Alita

Alita Niet meer actief

@fafje ja het vreemde was dat het om iemand ging die nog nooit een bericht heeft geplaatst dus alleen maar leest en wel al een tijdje op het forum actief is...tja wat ik dan denk....die ken iemand hier ofzo..

Eten geen idee nog...de kids hebben al gegeten .....en hier dus ook al zo vroeg wakker maar das hier normaal helaas...aaah vroeger sliep ik uit tot 11uur ofzo.....aaahhh wat had ik het toen goed man hahahaha..
    @Teddyman....sterkte hoor....elke dag pijn is heftig, ik kan het weten helaas....en die je vrouw de groetjes hahahaha
    Zo ik ga weer weg ik wens iedereen een fijne avond !!!

19. fafje

fafje Niet meer actief

teddyman, betreschap!

cindy, ohh zo ja dan is het SOWIESO aangemaakt om te spieken...wnat wel erg vreemd dat je in zo'n topic belandt dan heh...gelukkig hebben we ons sexret prive clubje hahahahahah

ik ook banghangen tvoh kijken enzzzzz ciaoooo

20. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Was helemaal vergeten te vragen hoe het met jullie gaat sorry.excuus namens mijn vrouwtje dat ze er momenteel niet is.maar veel misselijk zijn paar dagen weg geweest en deze week afscheid genomen van der oma.die ligt op sterfbed.nu is afwachten wanneer ze overlijdt. Dus ja druk hier.nogmaals sorry namens vrouwtje dus.maar ze is jullie echt niet vergeten. Echo maandag was trouwens weer goed.nu maandag heb ze er een bij de gyn.
    Gr teddyman

Deel Deze Pagina