september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

helluw meiden...

Heb vandaag een baaldag! Waarom geen idee! Bah !!!

@Fafje oei das vroeg ....
    @Blinky pfff....

Ja hier doet de verwarming het gelukkig goed nu......

Voor de rest niet veel bijzonders te vermelden eigenlijk.......saai he

2. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, kut zeg zo'n baaldag!!! hoe kan dat nou weer!? slechte geslapen? gekke droom gehad!?

hie ris het dus Ka U Tee ...verwarmign doet het weer niet, ik wacht op een monteur, kan niet douchen en tis ijskoud ....

kleine heeft ook een baalag ofzo, btj huilerig en verdrietig om niks! haha komt ie naar me toe geeft me een autootje...en loopt huilend weg...nahja het zal wel!

3. Alita

Alita Niet meer actief

das echt *** he als je verwarming het niet doet!

Ik hoop dat ze het gemaakt krijgen , vooral als ze nog zo laat komen>?

Ik weet niet wat ik heb.....soms zie ik het gewoon niet zitten door dat thuiszitten maar altijd.....we gaan vaak ook nog niks in de weekenden doen want tja veel familie is er niet meer.....ik mis dat soms ontzettend.....

4. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, ah meid wat rot voor je...kan me wel voorstellen omdat je ook niet echt geheel vrijwillig thuis zit natuurlijk
    En idd dan die familie issues :(

kan je niks bedenken wat je ehct voor jezelf kan doen thuis...passies? je ergens in verdiepen?Ben je creatief?!

Ik heb dat gelukkig nog niet, maarja ben ook beneiuwd hoe dat straks is met 2 kleintjes!

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ja toen de jongste zo klein was had ik daar ook geen last van....dan is alles zo bijzonder en kon ik makkelijker wandelen enz...
    Nu is het anders...niet dat ik de tweede saai vindt hahaha maar je hebt het al eens gehad nu he hahahaha...

Ja ik heb een passie ... dansen... en dat gaat niet meer....ik ben dus geen tekenaar enz....ik ben echt een danser..

Ook wil ik graag afvallen maar dat gaat niet...heb veel last van mijn rug nu het kouder wordt...ik verveel me gewoon kapot!!!

Maar ach een keer in de zoveel tijd heb ik dat en daarna gaat het wel weer.....ach maar gewoon weer zwanger worden hahahahahaha.......

6. fafje

fafje Niet meer actief

ja maar dat is wel ontzettend klote, juist de dingen die je zo graag doet, kan je lichamelijk nu ff nie aan...balen is dat pff

mss dan maar lekker alle afleveringen kijken van gave amerikaanse dansprogramma's :D

oh ik hoor die kleine...ben beneiuwd naar zn chagrijnige bui :p

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Fafje: ach zielig dat ie het zo koud had. Jemig 3 boterhammen. Hier altijd maar eentje.
    @Blinky: handig zo'n kachel. pfff vies 27 graden kunstmatige warmte.

Hier beetje stress. De wasmachine is zaterdag kapot gegaan. Man heeft m deels uit elkaar gehaald en heeft misschin het euvel gevonden maar weet het niet zeker. Als dat het is is het een onderdeel van 30 euro dus das te doen. Anders wordt het een nieuwe wasmachine en daar hebben we nou ff niet het geld voor. Maarja, zal toch moeten dan want kan niet zonder wasmachine. Morgen kan mn man het onderdeel halen dus is nog ff spannend.

8. fafje

fafje Niet meer actief

sann, oh wasmachine die stuk is, is altijd zo balen!
    ander sop mp kijken of je een goede kan vinden...eventueel kan je natuurlijk altijd nog bij sommige bedrijven in termijnen betalen, mocht het ehc t niet lukken..

nou hopelijk is het dat ding wat je man heeft gevonden, dan ben je snel klaar met 30 euro!

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    och dat is ook wat. ligt ie een beetje met zichzelf in de knoop?

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dat is rot meid. ik zit zelf ook niet vrijwillig thuis, maar bij mij wonen mijn ouders dichtbij. anders zou ik het niet trekken denk ik

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ik hoop zo voor je dat het daarmee is opgelost. ik zal voor jullie duimen

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik haak nu pas weer in,( ben even terug aan het lezen vanaf waar i kniet meer heb gereageerd)

super dat de auto weer gemaakt is :D:D

13. Popkoorn

aii weer een tandje, altijd heerlijk die spuitluiers,
    en dan de pijn die het met zich meebrengt :(

hoe gaat het met jou ? voel jij je al wat beter ?

14. Popkoorn

ja hier gaat verder wel goed, dochter heeft nu juist moeite met inslapen, doorslapen doet ze nu gelukkig tot 7 uur, heerlijk.

met mijn brandwonden gaat goed, heb er geen last meer van en heeeeel lichtjes zie je de plekken nog, maar ik denk dat dat in de loop der tijd eigenlijk ook nog wel wegtrekt.

15. Popkoorn

zoo hee wat een woorden !!! hier alleen nog maar papa mama nana ( haar eigen naam ;)) opa en oma bah en klaaaah (klaar:p)

16. Popkoorn

wow die zegt ook al flink wat ! haha ik had dat eerst ook, bij zoonlief, dan brabbelde hij hele verhalen en mijn man zat daar maar : huh ? wat zeg je, J zeg dat nog eens papa snapt niet wat je bedoelt,

en ik zat daar, hij zegt dit, hij zegt dat hij, hij bedoelt sus hij bedoelt so :p ik snapte 9 van de 10 keer alles haha :p

fijn dat het een stukl beter gaat met je vader !!

17. Popkoorn

waarom zou je voor de oudste dan niet gewoon een stoelverhoger kopen ?

wij hebben die van prenatal voor onze zoon, hij zit er perfect op en je kunt hem ook nog vastmaken in die stoelverhoger, scheelt weer een stoel in de kamer die in de weg staat :p

18. Popkoorn

beide tussen 19.00 uur en 19.30

een enkele keer tussen 19.30/20.00

19. Popkoorn

och jee, wat is er aan de hand ? ik ga even verder lezen kijken of ik daar wijzer uit word :(

iig heel veel sterkte, ik hoop dat jullie er uit kunnen komen,

20. Popkoorn

ga ik straks even kijken zodra ik hier klaar ben!!

Deel Deze Pagina