september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    oOw ja goedemorge trouwens hihi.
    fijne dag allemaal.

wij zijn gisteren bij mijn ouders op de camping geweest.en vandaag komen mijn schoonouders hele weekend. en we hebben 2 nieuwe huisgenoten hihi. 2 schildpadjes. lizzie vind ze erg interessant.wil elke x met der hand hun bak .maar ja water he!

2. Alita

Alita Niet meer actief

helluw allemaal!!!

Wat een lekker weer!! Gister hebben we het zwembad opgezet....al wordt het volgende week iets minder maar zo kan het al iets opwarmen. Nou de oudste zat er al de hele tijd in...het is zo eentje met een opblaasbare rand dus die gaat steeds omhoog als er water bijkomt en ze kon er nog makkelijk instappen. Is zo`n water rat!!

Ook kan de jongste nu ook zelf zitten...al valt ze soms nog wel eens om maar ja dat moet ze nog leren hahahaha....

Oudtse is vandaag lekker naar oma dus ik heb weer wat rust, al moet ik zeggen dat ze nu wat liever is sinds een paar dagen....jeetje wat had ik dat gemist want wat kon ze ondeugend zijn hoor!

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    mn buurman had al naar de band gekeken maar zag geen gaatje dus denk dat de band poreus is... dus laat er zowiezo een nieuwe binnenband opzetten kost ene tientje

madelief gaat nog niet zo heel hard hoor haha..en moet haar wel lokken met iets leuks

stemmen volgens mij is de site steeds uit de lucht omdat die druk bezocht word ofzo

haren verknippen? ohohhh..hopelijk kan de kapper het opknappen!
    mijn schoonmoeder verpest altijd de kleding! neemt ze het mee zonder te vragen!:x laatst ene vingino broek van valentijn , ze dacht de rafels wel even met 2 kleuren garen te naaien! rafels horen bij die broek! kortom dure broek verpest...

zwembad het blijft nog wel boven de 20 graden zag ik net op buienradar

ballorig was helemaal niet warm, lekker juist!

valentijn hefet weer een pestbui! :$ wat een leeftijd zeg! lastig portret

nou ik ga weer ff verder!

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    van lig naar zit kon hij al een tijdje BIJNA, maar net dat laatste sukje lukte niet. hij heeft het nu nog niet gedaan. maar als ik hem nu op zijn kont zet blijft hij gerust een 15 minuutjes zitten. hij vindt het geweldig en van zitten naar buikligging doet hij ook al een tijdje:)

5. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @cindy,Ow lekker een zwembad.denk dat ik die van lizzie ook maar effe op blaas.moet genoeg op geblazen worden.hihi.maar ja is waterratje dus daar doe je het vóór.
    @anne, ja dan kun je beter nieuwe binnenband erin doen.
    @blinky,nou komt vanzelf toch dat ze alleen gaan zitten.gaat al hard zat.
    Fijne dag allemaal.
    Xxx

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    wil ik net die band wegbrengen is ie nog hard :( vrummmd! nou ik kijk het nog wel even aan dan

heb mn plasstickers binnen, erg grappig zijn ze! ik wil graag dat valentijn staans leert plassen ipv zittend, scheelt een hoop natte broeken aan de achterkant, alleen nu kan ik z'on beetje na elke plasbeurt van valentijn de wc schoonmaken, want meneer hou hem niet vast en word het een ongeleid projectiel haha...
    hopelijk is dat nu verleden tijd met die plasstickers!

nou brief binnen met afspraak dermatoloog, precies op een tijd dat ik valentijn op school moet afleveren GRRR... kan dus niet... wil ik ze bellen, zijn ze dicht...dus maandag nog een poging doen!

vanmiddag even de stad in met valentijn, wat nieuwe broeken kopen voor hem, hij groeit als kool ! en misschien een nieuw bovenkantje want hij ''moet'' dinsdag op de foto voor zn allereerste schoolfoto's :) en maandag heeft hij zn eerste schoolreisje/feest!
    week erna geloof ik alwéér vakantie en dan nog een week of 5..dan heeft hij alweer zomervakantie!! wat een leventje :)

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ blinky, goed van denny hoor :d leuk hé die vorderingen die ze maken :d

@ anne, nog geslaagd voor broeken voor valentijn ?

@ teddy, wij gaan over 2 weken 10 dagen naar frankrijk,

@ hier.... ZOONLIEF KAN FIETSEN !!!!!!!

zo opeens uit het niets.... ( wel met zijwieltjes natuurlijk, maar wel op een echte jongensfiets :D)

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    mejojo wat leuk dat hij kan fietsen! wil binnenkort zonder zijwieltjes gaan proberen
    heb 4 broeken gekocht voor valentijn, dus goed geslaagd!
    en heb een hocker gekocht, ben er erg blij mee :)

9. Popkoorn

Haha ja ik las het op je hyves, een roze !! I LOVE PINK :D:D

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ME 2!!! haha...is toch wel mn favo kleur! toen valentijn geboren was raakte die kleur een beetje op de achtergrond, maar sinds madelief er weer is, is het huis weer gevuld met PINK! :)
    héérlijk! word er gewoon vrolijk van!

11. Popkoorn

haha ja hier ook, ben echt zo gek op roze !!! toen dochterlief geboren werd vond ik toch ook wel dat haar kamertje maar gauw roze moest worden :p

indd, word je vrolijk van :D

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    madelief der kamertje is fuchsia, wit met zwart..echt zo gaaf! kon me eindelijk uitleven haha :D

13. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    oh ja..
    valentijn heeft vandaag kennis gemaakt met stroomdraad waar 2700 watt op stond :$
    GODZIJDANK HAD HIJ ZN CROCS AAN!!! en is het met een enorme sisser afgelopen! mn vader vond het al zo raar dat het geen schok daarvan had gekregen en heeft het nog nagemeten en er stond toch zeker 2700w op het draad
    wat ben ik toch blij me zn afschuwelijke crocs!!

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    2700 volt bedoelde ik...

nou ik mn borreltje opdrinken en mn bed opzoeken!

tot morgen!

15. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Trusten meiden, ik duik er ook maar eens in. Vanavond zijn Tim en ik ff saampjes weggeweest, en mijn pleegmoeder paste op.

Morgen reageer ik op jullie.

16. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    goeiemorgen!

hie lekker uitgeslapen! madelief werd om 7.45 wakker en valentijn kwam er ook achter aan

poehh tis al flink warm zeg , dik 27 graden

17. Alita

Alita Niet meer actief

goedemorgen dames!!!

@Mejojo goedzo! Wij hebben hier zo`n driewielertje met stang, de stang is er van af maar hij fietst zo zwaar....voor haar derde verjaardag krijgt ze een mooie fiets!

Vanmiddag komen vrienden op bezoek...dus gezellie....het wordt warm dus we zetten lekker een zwembadje op voor de oudste. Die andere is nog veels te koud nu...moet eerst opwarmen.

Wat gaan jullie doen vandaag?!

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

wij gaan om 11.00 uur bij mijn nichtje op kraamvisite. ik heb er zin in. lekker met zo´n klein prutske kroelen

19. Alita

Alita Niet meer actief

lekker he blinky weer even zo`n kleintje vasthouden!

Dan schrik je altijd erg hoe groot die van jou is!

20. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @anne, hopelijk kun je die tijd verzetten bij de dermatoloog. Is de band nu nog steeds hard.beetje vreemd idd. Hopelijk helpen de plassticker vóór valentijn.hihi. Ow gaaf zeg een roze hocker. Vind roze ook erg leuk.zal op lizzie der kamertje ook komen roze. Ze heeft nu groen en oranje.wilde neutrale kleur wat vóór jongen en meisje kon. Maar we gaan miss al eerder verhuizen dan dat ik weer zwanger ben (als dat mag lukken een 2e).dus dan word haar kamertje gelijk roze.hihi zin in.

@mejojo. Goed zeg dat je knulletje kan fietsen.toppie! Ow lekker naar frankrijk.in ieder geval vast veel plezier vóór ik het strax miss vergeet.hihi.

Deel Deze Pagina