september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh bah dat is niet leuk. voel je je al wat beter nu?

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zal me ook even voorstellen aan denise. ik heet laura, 30 jaar. ben getrouwd met lefert ,31 jaar. en we hebben een zoon denny, konijn blinky en poes lilo. ik ben afgekeurd thuismama. lefert is automonteur. denny is dreumes haha

3. Alita

Alita Niet meer actief

haha afgekeurd thuismama?

Maar Blinky het is soms wel even goed om niet bij je kindje te zijn...voor jou en je baby....ik kan er echt van genieten hoor...erg he!

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hahaha blinky nu zeg je het netalsof je bent afgekeurd ALS thuismama

5. Alita

Alita Niet meer actief

hahah ja he!:D

6. fafje

fafje Niet meer actief

hoi!

@denise, welkom ,
    Ik ben 25 jaar, 1 zoontje van 14mnd (en stiefozontje van 7) en een 2e p komst in mei, ben ook een thuisblijfmama..

hier de box eigenlijk pas gebruitk vanaf dat hij zelfstandig kon gaan zitten, daarvoor lag hij elke dag te spelen op een kleedje, of tijgerde wat rond
    Vooral gebruitk voor momenten als ik even wilde douchen of ontbijt ging maken...niet echt zodta hij dara meost spelen

Ik heb er juist voor gekozen om die periode dan maar politieagentje te spelen, wnat zo leerder hij het ehct snel allemaal..hij luistert ehct super goed...huis is vrijwel babyproof, maar dignen als bij het raamkozijn of aan draden zitten blijven verleidelijk, maar heeft hij heel snel afgeleerd, juist omdat ik er continue op zat en consequent bleef....de box gebruik ik allang niet meer...nu gaat ie gewoon eventjes in zn kinderstoel al sik moet stofzuigen oid...

Lopen deed ie vanaf 11,5 mnd, dus toen wa shet allemaal wel wat lastiger, maarja dan ging ie gewoon mee als ik iets moest doen...zo heeft ie ook geleerd om in andere kamers in het huis ana bepaalde dingne niet te komen.

@Mejojo, heh kut, ziek! beterschap! ik had vanacht een buikkramp aanval...ehct niet leuk ook :(

@blinky, ik vind het ook nog steeds spannend die momentjes, maar merk dta ik er wel aan toe ben...die scheiding zo af en toe..vind het ook leuk voor hem zegmaar...even andere omgeving en naar iemand anders luisteren en spelletjes mee doen enz..

@cindy, hoe wa sjouw weekend, niet teveel gepiekerd?! :)

@hier, niet veel bijzodners, man is vrij, dus eventjes boodschapjes doen straks...heb zoooo'n trek in pasta met pesto en garnalen...dus gaan dat lekker eten...had gister verse kruidenboter gemaakt, dus nog vers stokbrood halen en dat erbij eten :D

7. Popkoorn

Nee hoor helemaal, het is juist goed dat je ervan kunt genieten als de kinderen er niet zijn,

kindern zijn niet je bezit, ze zullen je altijd nodig hebben, maar er komen ook anderen in hun leven en ze mama dus even niet nodig hebben, en als je zelf als moeder zijnde je helemaal gegeven hebt aan je kinderen sta je opeens met lege handen,

tuurlijk moet je je wel helemaal geven begrijp me niet verkeerd ;) maar ik vind het juist goed als je af en toe even tijd voor je zelf hebt en zelf dingen gaat ondernemen zonder kinderen.

( nu zou ik het met vakanties bijv weet niet kunnen ! niet tot ze groot genoeg zijn :p)

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik geniet er echt van....ben 24/7 bij hun en soms heb ik daar geen zin in!

@Fafje nee ik ben eigenlijk helemaal omgedraaid nu...we gaan door met ons leven en eigenlijk is het een soort van afsluiting voor mij! Nu nog de letselschadezaak die al sinds 2006 loopt en en dan ben ik van al het gezeik eindelijk af!

Las het van je buikpijn.......jeetje ik had me doodgeschrokken denk ik!

Hier laat ik mijn meiden ook erg vrij en scheld dan maar wat vaker maar anders leren ze het niet...het is echt wel vermoeiend maar goed je hebt er later profijt van! Ik ben erg streng denk ik maar dat is mijn manier hoe ik het wel eigenlijk....

9. Popkoorn

ik zal me ook (proberen) voor te stellen,

hier kennen we zo goed als allemaal onze namen en de namen van de kids en de mannen etc etc, maar dat komt omdat we elkaar al geruime tijd "kennen" en dus ook elkaar op hyves hebben,

hier op het forum zet ik nooit de namen van mijn man en mijn kinderen en dus ook niet van mijzelf,

ik ben 22 jaar, ik ben 3,5 jaar getrouwd ( puur voor de wet, handtekening zetten en klaar ;)) het echte trouwen wouden we opnieuw doen als we onze kinderwens compleet zouden hebben, en alle kinderen erbij konden zijn,

we moeten het nu bij 2 kinderen houden gezien ik chronische ziek ben en de kans tot nu toe nog 80% is dat de baby en/of ik kom te overlijden bij een volgende zwangerschap/bevalling

dus ik denk dat ik mijn man maar eens even een paar hints moet geven dat ik nu toch wel die witte jurk een keer aan wil :D:D :p:p

ik heb dus 2 kindjes, een jongetje die word in feb 3 jaar, en een meisje zij is in augustus 1 geworden. er zit precies 1,5 jaar tussen beide kindjes.

verder ben ik dus ook thuisblijf moeder omdat ik niet in staat ben om te werken, wel gaan de kinderen naar het kdv onze zoon 3 keer in de week en onze dochter 1 keer in de week.

10. Alita

Alita Niet meer actief

maar moet ik nu een nieuw topic maken of niet?????

we zijn over de 5000 heen toch?

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, je mag een nieuwe aanmaken dan Cindy

12. fafje

fafje Niet meer actief

ja nieuwe openen!

@opvoeding, ik ben ook best streng, hoef gelukkig niet te schreeuwen ofzo...maar ik ben ehct heel consequent, soms dat ik dnek...ha die heus wel gemogen, maar dan toch maar gewoon voet bij stuk houden, en dan zie je even later zoveel profijt...ben ik weer blij er mee :D

13. Popkoorn

ik ben ook enorm consequent hij mag bijv NIET zelf in de koelkast komen en chocolade pakken zonder het eerst te vragen en zonder mijn toestemming,

als ik zie dat hij stiekem een chocolaatje pakt dan laat ik hem 1tje nemen ( soms) en bij de 2e heb ik het zogenaamd opeens pas in de pas en zeg ik hem wat voor kleine boef hij is en dat hij weet dat hij het aan mama of papa moet vragen, ik word dan ook niet boos ofzo, ik maak er op dat moment wel een leuke ervaring van, maar ik leg hem er ook bij uit dat ik de volgende keer niet zo luchtig mee omga

en dan zijn we zo weer een maand verder en mag hij van mij weer een keer stiekem proberen ;)

moet zeggen dat hij het nu al een hele poos niet gedaan heeft en altijd lief vraagt dus hij heeft zelf niet meer zoveel behoefte aan het stiekeme op dat gebied, persoonlijk denk ik omdat het ook te maken heeft omdat ik hem juist dat stiekeme ook bied, hij kent de ervaring van stiekem gedrag en weet nu dat hij met vragen het zelfde kan bereiken als met stiekem doen.

en zo zijn er nog wel meer dingetjes waar ik normaal heel erg strikt in ben, maar soms gewoon even de touwtjes laat vieren,

14. fafje

fafje Niet meer actief

mejojo, ja dat doe ik idd ook zo soms! dan zie ik het ....en dan zeg heeeey maar wat zget mama noua ltijd..en dan kijtk ie en lacht ie...en dan pak ik em beet en ff lekekr kroelen en zeg ik stouterdddd mag je niet meer doen heh ! en wta je zget...ineens volgende x doet ie het niet

15. Alita

Alita Niet meer actief

nou hij is geopend bij deze hahahaha:D

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja voor denny zal het ook zeker hartstikke goed zijn en voor lefert ook, maar ik vind het maar niks hoor:)

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    :D haha oeps hahaha. ik geloof dat ik dat nog wel kan;)

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zozo smakelijk eten:)

19. Alita

Alita Niet meer actief

wordt nog wat als hij naar psz of school gaat hahahahaa