september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @anne, pfoeh he gelukkig had hij ze crocs aan. Maar niet bij nadenken hoe het anders had kunnen lopen. Vind je crocs lelijk dan.ik en lizzie hebben ze ook.hihi.alleen lizzie trekt ze nog uit.
    @cindy,veel plezier met je vrienden.
    @blinky, veel plezier met kraamvisite. Ik moet nog effe wachten.vriendin is bijna op de helft.dus hier nog geduld.

@vanmiddag,wij gaan effe boodschappen doen en daarna gezellig thuis.lizzie effe in der badje.gister ook gedaan. Heb haar daar gelijk in gewassen ze hoefde niet extra onder de douche. Water vind ze echt geweldig.
    En vanavond hebben we verjaardag van me opa.
    En morgen gaan schoonouders weer weg en komt me tante gezellig op visite. Dus druk....druk....druk....

Fijne zonnige dag meiden.xxx

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    haha ja ik vind crocs niet echt mooi ofzo..niet echt mijn ding :p iemand die ik ken is in een crocs winkel geweest en heeft daar 2paar crocs gekocht voor haar dochter en die zien er best wel schattig uit
    voor de kids is het ideaal vind ik, voor mezelf heb ik liever wat anders aan mn voeten :)

net ff in de stad geweest met hele gezin ( voor t eerst :) ) was giga druk zeg..was ook van alles te doen

vanavond met de meiden bij elkaar zitten , gezellig borreltjes drinken :)

3. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Aloha,

@ Anne: jeetje wat een gelukkie die crocs! Wel ff schrikken zeg.

Veel plezier vanavond!

@ Teddy: jeetje nu al crocs haha... Snap dat ze ze uittrekt. Twan heeft eigenlijk blote voetjes of zijn zootjes aan, vindt hij helemaal niet erg. Sokjes houdt hij niet van, zitten vaak ook te strak bij zijn beentjes, tis een dikzakkie ;)

@ Mejojo: lekker hoor naar Frankrijk! Wij gaan 17 Juni 1 weekkie naar centerparcs, heb er helemaal zin in! Even er tussenuit..

@ All: wij zijn vandaag de stad ff ingeweest, want we wilde voor Twan een betere autostoel hebben. Nu hebben we nr 1 en 2 in één. Ideaal en was niet belachelijk duur. Kan hij tot 36 kilo in, dus dat duurt hopelijk nog ff haha. En hij kan in de ligstand.
    Ook hebben we een buggy aangeschaft, van x-adventure, ben er net ff boodschappen mee wezen doen, fijn dingetje. Bij Luka hadden we toen een Chico lightway gekocht, nou nooit meer! Wat een ondingen zijn dat zeg. Dus ik ben blij met de aankopen. Verder nog wat kleren voor de 3 mannen gekocht. Ik ga wel shoppen als ik geen kids bij me heb, is niks aan voor hun als ik ga passen en doen.

Nou nu ff eten, Tim is aan het wokken.

Fijne avond jullie!

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ anne, Hier heeft zoonlief ook crocs, vind ze ook nie zo mooi, maarja hij vind ze heerlijk zitten,

van die sandaal crocs vind ik dan weer niet zo lelijk,

maar gelukkig is het goed afgelopen zeg, dan schrik je wel even zeg.

@cin, wij hebben de fiets gekregen voor zijn 2e verjaardag van opa en oma :p

zo kan hij niet fietsen....en zo zie je hem opeens gaan.... echt stond gewoon te juichen gister : goedzoooooo schat jeeeeeeeej

nou de buren keken me toch even raar naar buiten hahaha

@ hier, vandaag bij schoonpa geweest,en bij mijn ouders, pff wat is het warm vandaag zeg. straks op tijd naar bed,
    morgen vroeg naar me schoonmoeder, geen zin in :p

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    weltrusten

6. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier heeft dochter ook crocs voor in de tuin ideaal!!!

Giser heb ik toch heerlijk gezwommen in het zwembad, was wel wat koud maar ik vindt dat lekker. Je kunt zo lekker zonnen! En wat had ik dat gemist! Als je zwanger bent dan kun je niet goed zonnen he....

NU hopen dat het vandaag weer zo`n goed weer wordt en dan weer lekker relaxen in eigen tuin. Wat ben ik toch blij met onze tuin!:D

Trouwens hoe doen jullie dat met de kids en zon? De jongste is natuurlijk zoveel mogelijk binnen maar de oudste wilt dat natuurlijk niet. Gister las ik in een tijdschrift, tussen 11uu en 16uur uit de zon houden...uhmmm dan is de dag weer voorbij?!
    Ze wordt wel goed ingesmeerd maar ik laat haar eigenlijk gewoon in de zon spelen....

De jongste heeft een vies hoestje:(, maar morgen moeten we weer naar de KA dus dan kan zij gelijk even kijken. Ook ga ik het even navragen wat de HA had gezegd over het oog van de oudtse, ik bedoel om nu je hele leven vaker met een dik oog te moeten lopen lijkt me ook niet de bedoeling?

7. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

@ Mejojo: wat leuk dat je zoontje kan fietsen! Is toch weer een mijlpaal hè?!

@ Cindy: wij smeren Luka ook altijd goed in, en zorgen dat we tussen 12 en 3 op een beschut plekje zitten. Of hij speelt onder de parasol in een badje. Maar ja als je buiten bent, kan je kinderen van die leeftijd moeilijk uit de zon houden.

@ All: Twan was gisteren helemaal gaar van het shoppen. Dus die lag er om half 7 gisteravond in, en hij slaapt nu nog :$ Luka kwam om 8u.

Vandaag en de aankomende dagen zou het gaan regenen, is ook wel ff lekker verfrissend, zeker voor de plantjes en bloemetjes.

Fijne dag jullie.

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja ze is gek op buiten spelen dus ja...

hier ligt de oudste nog te pitten...de jongste begint om 6:30 te zingen in bed hahaha

9. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Dus bij jou is het omgedraaid haha... Wel lekker hoor kinderen die een beetje van slapen houden ;)

10. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    goedemorgen,

@michelle, lekker een weekje naar centerparks. Veel plezier ook alvast. hahaha. voor ik het misschien vergeet!
    leuk dat je wat nieuwe spulletjes hebt gekocht. altijd leuk effe shoppen toch!
    @mejojo, veel plezier met je schoonmoeder vandaag. probeer er toch een beetje wat van te maken.
    @cindy, beterschap voor de kleinste. ow heerlijk zwemmen. ik ga morgen weer. alleen dan in doelgroepenbad.Maar ja is ook effe lekker met de kleine meid. vind ik altijd erg leuk iedere maandagochtend.
    @weer, hier heeft het al geregend en heel iets onweer. Het was me partij donker. Zo donker was het gisteravond rond 22u nog niet eens. Nu begint de lucht weer een beetje op te klaren. Zonnetje breekt hopelijk nog even goed door. Zou wel lekker zijn.
    Straks (met klein half uurtje) vertrekken mijn schoonouders weer. En hopelijk kunnen we morgen of dinsdag zeggen dat hij die week erop weer moet komen. We hebben nml op een ander huurhuis gereageerd. huur is goedkoper en hoekwoning. En gister effe langs gereden en is me grote tuin ow heerlijk!!! nu maar hopen dat we hem hebben. Maar goed. we wachten af! is wel bij me moeder in het dorp. Maar wel een hoewoning wat we graag willen.
    Gister verjaardag gehad. was niet echt leuk. teddyman deed automatisch de deur dicht achter zich. Zegt me oma ineens in volle kamer visite "dat kalf doet de deur dicht!!!!!!!" . maar ja heb zowiezo rare familie!

nou ga er weer vandoor meiden. fijne dag vandaag!

liefs xxx

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja lekker hoor!

@Teddy ik zwem in mijn tuin he hahaha...
    Hoop dat jullie dan het huis kunnen krijgen hoor...en idd stomme opmerking!

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemiddag

13. Popkoorn

goedemiddag,

Hier de hele nacht onweer, bah, dochterlief ook de hele nacht wakker geweest dus :p

zoonlief heeft er wel heerlijk doorheen geslapen.

gister bij mijn ouders geweest, mijn broer was er ook, hij heeft zijn dochter 1 keer in de 2 weken,
    is zzper en moet er om half 6 in de ochtend uit,

ik weet niet precies Hoe, maar opeens zei hij : ja ga jij er maar eens elke dag om half 6 uit, en werken tot 17.00

dus ik zeg : ik werk, elke dag, ik heb ochtenddiensten, middagdiensten,avonddiensten, en met een beetje geluk ook nog eens nachtdiensten om vervolgens weer vroeg te beginnen,

en sommige dag ook nog eens zonder "pauze" omdat de oudste niet wil slapen,

begint me toch een potje boos te doen want dat is geen werk ... okee niet letterlijk werk misschien, maar ik vind het soms een hele baan opzich :p

nu is broer dus pissig op mij omdat ik zeg soms net zo druk ben als hem....

@ michelle, jaloers hoor op je uitslapers, haha hier is 7 uur al uitslapen :p

14. Alita

Alita Niet meer actief

ach mejojo het is toch altijd zwaar onderschat hoor thuismoeder zijn.
    Zeker heeft je broer het ook zwaar maar jij zeker ook!

Alleen snap ik niet zo goed waarom mensen het altijd zo minder vinden als hun werk thuismama...dat is ook hard werken en ook psychish moeilijk vindt ik want je kunt je nooit eens afsluiten voor het moederschap!

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    :D:D Denny heeft vanavond tegen de rugleuning van de bank gestaan. ik heb gauw foto´s gemaakt haha. zal ze hier morgen even spammen:D:D. helemaal trots. man wat gaat hij ineens snel. sinds woensdag kan hij los zitten. sinds donderdag tijgert hij achteruit en nu heeft hij gestaan.:$ waar is dat kleien babytje ineens gebleven

16. Popkoorn

goedemorgen,

Hier word het steeds vroeger, bah, mevrouw is dan ook niet van plan om nog te gaan slapen.

@ cin, ja klopt hoor, is indd zwaar onderschat :p

@blinky, zooo goed hoor :)

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

Denny was om 5.45 wakker. even aan de borst en toen is ie GELUKKIG in slaap gevallen tot 8.00

18. Alita

Alita Niet meer actief

goedemorgen!!

Dochter is verkouden de arme schat!
    Maar zoals ik al eerder schreef gaan we stras naar de KA dus kan zij even kijken...voor de rest ....

Niks eigenlijk.....het is alweer warm hier!!

19. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

@ Blinky: wat goed dat Denny zich optrekt! Gaat ineens snel hè?!

@ Cindy: succes bij de ka. En beterschap met je verkouden dochter.

@ Mejojo: je kan er zo weinig aan doen hè of ze lang slapen of niet. Wij beseffen ook wel dat wij geluk hebben met die kids hoor. Maar het zal vast niet voor altijd zo blijven ;)

@ thuismama's: tis zeker een fulltime job. Ik vind het ook best pittig, maar ik geniet er ook zoooo van :D Zou het echt niet anders willen voorlopig!

@ All: Luka is lekker op schooltje en Twan kwam om half 10 vanmorgen. Ik werd om half 9 wakker, en heb nog even wat kunnen rommelen.

Vandaag worden mijn ruitenwissers gemaakt door Tim, want die begaven het van de week ineens... Dat was wel minder, gelukkig was ik net van snelweg af toen het gebeurde en miezerde het maar.

Vanavond het pinkstertoernooi op de schaakclub, hoop ik een beetje kan winnen, zijn 5 minuten partijen nl.

Morgen met mijn oma naar de afdeling chirurgie, eens kijken of ze gaan opereren... Denk ut niet, want ze is niet zo sterk voor een operatie.

Allemaal een fijne dag!

20. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    goedemorgen ladies,

@mejojo,, wat raar van je broer zeg. snap het aan de ene kant wel maar aan de andere kant thuismama zijn is soms zwaar. En dat vergeten sommige. helaas!
    balen dat het steeds vroeger word bij jullie! hopelijk gaat dat nog een x veranderen.
    @blinky, zo he goed van denny. Lizzie gaat nu ook af en toe staan als we haar vast houden. Deed ze eerst niet. ze ging een soort van zitten in de lucht "siting in the air".
    @ cindy,suc6 bij de KA.
    @michelle, nou hopelijk win je vanavond. zou wel x leuk zijn toch! nou ben benieuwd wat de chirurgen zeggen van je oma. WEl balen dat ze neit zo sterk is.

@all, ben beetje zenuwachtig. Hoop dat we vandaag gebeld worden dat we dat huis hebben. Zou wel erg leuk en fijn zijn. en natuurlijk helemaal happy want dan krijgen we het te horen op onze trouwdag. We zijn nml vandaag 3 jaar getrouwd! pfff wat vliegt de tijd.
    ik heb al weer lekker gezwommen met me meissie. Was weer erg lekker.
    hier ziet de lucht er erg somber uit. bah! maar goed.

fijne dag vandaag meiden

Deel Deze Pagina