Hmmm ik kan het wel rustig aan doen hoor, maar dat gaat nu helaas gewoon niet.... Hoewel, als ik geen school en werk erbij had zou ik weer andere dingen doen, zoals leuke kleding maken bv. Dus je hebt wel een beetje gelijk denk ik haha! En ja een derde willen we erg graag, we zien wel hoe het allemaal loopt! Als ik mijn opleiding voltooid heb, wil ik veel minder werken, of alleen in de flexpool zodat ik kan werken als mijn man thuis is.
Wat een snelle tante. Hier doet Olliver nog geen poging om zijn fles vast te houden. Wel lief gezicht lijkt me dat!
Hoe herkenbaar, ik heb een paar jaar terug precies hetzelfde meegemaakt..... echt niet normaal hoe snel een achtertuin vol kan liggen. Brrrrr, zooo vies! We kregen ze niet dood en ze bleven met bossen uit de container vallen. We hebben toen vergif bij mijn ouders gehaald wat illegaal is, en dat in de container gegooid, en de container dichtgeplakt met tape. En dan nog wurmen ze zich eruit. Maar na een poosje waren ze allemaal dood. Brrrrr, ik krijg de rillingen nog als ik eraan denk! We hebben zelfs met vuur geprobeerd die beesten uit te roeien, haarlakbus met een aansteker erbij, gewoon niet he... taaie krengen!
Zo ben weer een beetje bij met lezen... Ik kom net thuis vanuit mijn werk en heb Olliver opgehaald bij mijn vriendin. Gewoon diep in slaap was hij en ik heb hem slapend in een deken gerold in de maxi cosi gelegd, naar huis gereden en daar weer over gelegd in zijn bedje zonder dat hij wakker werd. Maar morgenochtend om 08.00 uur moet ik weer werken, dus ik kruip er ook in. Ik heb erg hoofdpijn en oorpijn en kaakpijn en het komt vanuit mijn bijholte. Is niet leuk, waarschijnlijk weer een bijholte ontsteking. heb ik pas een kuurtje voor gehad, en nu weer 1. Heb net een 1000mg zetpil genomen, en 600mg ibebrufen. Maar het wil nog niet werken nu. Ga maar snel slapen... Groetjes allemaal girls!
hoi Hadassa! met Denny zijn eczeem gaat het redelijk goed nu. hij heeft nog wel veel jeuk, maar de plekken zijn minder groot dan eerder en ze zijn ook wat sneller genezen als ze weer eens open liggen. nu heeft hij er sinds gisteren weer iets meer last van, omdat hij weer een tandje krijgt. het arme ventje heeft een hele avond liggen schreeuwen. zo zielig was ie. maar paracetamol deed wonderen
hee hadassa je hebt de hele vorige pagina volgekletst hahaha. weltrusten voor straks. ik ga mijn konijn in zijn hok doen en de kat binnen halen en dan lekker naar mijn bedje. doei
goeimorgen! we zijn nog steeds niet van al dat gesnotter af, lijkt geen eind aan te komen beide kids hebben ook z'on akelig hoestje verlatingsangst, is best wel zielig ja..madelief heeft het 2x een klein beetje gehad en dan met name bij ''vreemden'' niet bij mij, och dan moest ze ook zoooo zielig huilen met der pruillipje jesussssss hoor ik net op het nieuws dat ouders hun 8 jarige dochter op marktplaats hebben gezet in ruil voor sex... de wereld moet niet gekker worden zeg! valentijn krijg5t net van de buurvrouw het tijdschrift Top Gear, hij helemaal happy!! haha... nou i ga ff wat doen, tot later!
Goeiemorgen meiden, @ Anne en dr Phil: jeetje zeg wat zijn sommigen mensen toch enorm onbewust en dom! Hopelijk komt die kleine jongen eruit met hulp van dr. Phil. Heel triest. @ Blinky: lekker nachtje hebben jullie gehad zeg! Bah! @ Hadassa: leuk dat je ook even langs komt Je hebt er maar druk mee. Gelukkig gaat het goed met jullie! Wat leuk dat je dochter naar Italië is. Is dat de eerste keer voor haar? @ Cindy: wat een goed nieuws dat je man misschien toch te porren is voor een 3e Erg leuk vooruitzicht hoor. @ Eénkennigheid: Twan heeft het ook. Vooral als vreemden of mensen die hij niet vaak genoeg ziet ineens vlak voor zijn neus de aandacht willen van hem. Hij krijgt dan ook een pruillip en begint te utteren, als het dan te lang duurt gaat hij huilen. @ Fafje: jullie zoontje heeft een aparte naam, hoe zijn jullie daarop gekomen? Heeft hij een aparte betekenis ofzo? @ All: gisteren bij mijn schoonzus geweest en daar gegeten met de kids. Tim moest langer werken, dus het kwam mooi uit. 's Avonds met mijn pa naar het schaaktoernooi waar mijn zusje aan meedoet geweest, helaas verloor ze. Straks naar het cb met Twan, eens kijken hoeveel hij gegroeid is.
Hey! Ja hij moest ehct keihard snikken, ook heel lang nasnikken, vond het doodeng ineens...sommige mogen em ineens oppakken en sommige is ehct onwijs bang voor ofzo! Mirza is oorspronkelijk een arabische naam, later overgenomen door de perzen...het betekent Prins...mn zoontje is half marokkaans vandaar dat ik wel een arabische naam wilde, maar liever niet zoiets als Ali of Mohammed (no offence) Jammer dat ze verloren heeft! Leuk weer ff meten en wegen straks dus!
@Annekulpe, ahhh beterschap vervelend is dat heh...! Nou walgelijk hehd at bericht..waar ik laatst ook van schrok was dat verhaal ergens in Afrika een babyfabriek was opgepakt...meisjes van 12 tot whatever die onder dwang zwnager moetsen raken en dan konden ze die babies verhandelen ...verschrikkelijk
je zou haast geen kind meer op de wereld durven te zetten zeg...een babyfabriek, walgelijk ja! mirza is een mooie naam ja! michelle jammer dat ze heeft verloren! heb 4 bureau'tjes en stoeltjes van school gekregen (mini dingetjes) heb er gisteravond 2 tegen over elkaar gezet en de stoeltjes erbij, ziet er erg gezellig uit! tekenspullen erbij op gezet en hij is al goed in gebruik genomen vandaag!
goedemorgen meidne, ik ga zo even mijn mams bellen vragen hoe het slapen met zoonlief was gegaan, dochterlief gisteravond om het half uur wakker, en vanochtend weer om half 6, heerlijk joh grrr niet dus, vanmiddag zoonlief lekker ophalen, hmmm heb hem gemist hoor, gek hé.... ik had hem anders ook niet gezien, maar gewoon nog even een kus als hij slaapt, of even achter de deur spieken wanneer ik midden in de nacht toch moet plassen, en in de ochtend horen MAmaaaa Ik ben wakker