klopt, omdat er geen onderzoek over is...maar toen ik nog maar 1 voeding gaf, ben ik het wel weer gaan gebruiken...heel weinig...gewoon voor plekjes die weer opspeelde...doro die stomme hooikoorts... maar tijdens zwschap was bepanthen dus mijn redmiddel...en ik mocht wel die crema nog wat gebruiken...maar heel sporadisch deed ik dat...nee maar ikz weer bij protopic...mijn huid wa snamleijke cht helemaal kapot verpest door al die hormoonzalven, mn huid was ehct verslaafd...maar deze zalf heeft heel mn huid hersteld..ik kan ehct niet zonder...ik raad het ehct iedereen aan
maar wat zit hier dan in waardoor het werkt? In principe moet het toch wel weer iets anders agressiefs zijn denk ik dan..
ja dat heeft een dermatoloog mij 10 jaar geleden uitgelegd, maar sorry dat weet ik niet meer...als jij bij een dermatoloog loopt zou ik het ff vragen...toendertijd was dit ene vrij nieuw product dat wel...Maar ik heb een vrij agressieve vorm van eczeem altijd gehad, en bij mij hielp het...wat ik wel lees op internet is dat het ook bij msommige niet helpt natuurlijk...dus tis wel wisselend...maarja proberen lijtk me geen kwaad kunnen... dit onttrekt in elk geval geen pigment uit je huid...en dat is bij mijn huid nou net ff wat fijner vroeger ha dik zoveel witte plekken, ehct zielig voor mij hoor als klein meisje
@ anne, fijn dat het fietsen zo geslaagd was @ fafje, ja verschrikkelijk is dat hoor dat pigment uit de huid trekken, dochterlief heeft ook al 1 witte vlek op haar buik, niet leuk ! maarja is niet anders.
mejojo, nee idd...als klein kind en baby kan je weinig doen...proberen het zo min mogelijk te gebruiken en echtttt paar dagen rustpauze...zodat je huid zelf weer kan herstellen, wnatd at dee ddie van mij op een gegeven moment niet eme.r..nog steeds hoor...mn huid hersteld heel slecht zelf...1 wondje en huppa duurt weken voordat het dicht is, gelijk lelijke littekens of dondkere plekken en dat vervaagtd an met de maaaanden!
vanmiddag nog naar mijn schoonmoeder geweest en samen nog naar de intratuin. gek genoeg ben ik helemaal niet moe. ik had wel verwacht tegen 17.00 uur een dip te krijgen, maar na de dip van 13.00 nergens meer last van
ik zou het even via je ha doen Ik bel gewoon altijd en dan sturen hun het recept door naar de apotheek
Ik heb ook al die witte plekken mijn handen zijn half wit en half bruin...ik wordt snel bruin dus ik zie ook niet uit nu.. Maar ook zonder hormoonzalf heb ik die plekken
@Blinky je bent er weer overheen hahaha.. Ik kan nu gewoon meegenieten met Pinkpop ik hoor het alsof het een feestje hier in de achtertuin bezig is...
en hoeveel kost dat spul ? via recept van de Ha vergeet ik vaak geld mee te nemen terwijl je soms toch voor dingen zelf moet betalen haha
achja maakt ook niet uit hoor, als het helpt dan helpt het, alleen ik ga zovaak naar de apotheek voor mijn eigen medicatie, en ik hoef nooit te betalen maarja sommige dingen moeten betaald worden... en daar sta je dan zonder je geld hahaha daar zit ik nu net niet op te wachten moet mezelf alleen even blijven zeggen : niet je geld vergeten, niet je geld vergeten
ja toen ik gestopt was met die hormoonzalfen, ging ik toevallig 2 weken naar Brazilie...daar was mn huid weer heelmaal egaal gebruind!..tenminste dara wraen ookd e witte plekken bij gekleurd...en toen aan de protopic gegaan en toen is mn huid langzaamaan hersteld..nu gelukkgi al jaren geen witteplekken meer..thank god
@Mejojo jazeker is ook zo....en deze creme weet je tenminste zeker dat er echt niks van parfum enz inzit!! @fafje ja maar als het van de creme zou zijn die witte plekken had je ze nu natuurlijk ook nog....ach wat ..... het is gewoon erg vervelend eczeem... Ik heb zelf weer constitutioneel eczeem...
Goedemorgen!!!!! Nou dochter was al vroeg wakker en ik ben alweer een paar dagen msselijk! Ik heb een idee dat het allemaal van de cerazette is bah....ook heb ik overal puistjes en dat heb ik normaal helemaal niet..maar ja ik kan niet stoppen met de pil...alleen vraag ik me sterk af of ik de pil wel moet slikken aangezien ik niet eens een ongi heb gehad...wie weet had ik al die tijd zonder gekund...maar dan had ik weer moeten tempen enz... Zo Pinkpop weer voorbij, gisteravond konden we hier goed meegenieten hoor....tja en toen het vuurwerk en het is weer voorbij! Wat gaan de dagen soms snel! Morgen naar de fysio, thank god, en naar het cb!! Volgens mij krijgen we weer een spuitje met 9 maanden? @Mejojo hoe is het met je man op het werk? EN met jouw`n gezondheid? Heb je veel last of heb je misschien in de zomer ook wat minder last! @Fafje en mag je weer aan de klus hahahaha...
spuitje is met 11 maanden mijn meisje moet er na de vakantie weer aan geloven vind het altijd maar sneu die prikjes, tegelijkertijd ben ik ook wel het type : ff doorbijten spuitjes erin en klaar, met andere woorden alleen het moment van hun pijn vind ik zielig Manlief moet ontzettend veel nacht diensten gaan draaien, hij vind dat ideaal, maar ik zelf baal er van, ik ben zo bang alleen thuis en ik kan alleen slapen met oordoppen in en dat kan nu dan natuurlijk ook niet meer, dus het zal voor mij weer erg wennen zijn. mijn gezondheid gaat momenteel ff helemaal bagger, ik heb vorige week prednison gekregen van een goedkoper merk en nu heb ik echt overal weer pijn, of het daaraan ligt weet ik niet, maar ik reageer er iig niet goed op, moet nu ook weer hogere dosis, heb mijn in voeten, mijn handen,ellebogen knieeen en ik voel aan het ademhalen dat ik inmiddels ook weer longvliesontsteking aan het ontwikkelen ben. maarja ff extra prednison moet helpen voor dat ik op vakantie ga. hmm ja de pil.... daar heb ik helemaal geen verstand (meer) van, ik mag niet aan de pil omdat dat de prednison afbreekt, maar misschien even de ha bellen ? je kunt niet aan een andere pil hé vanwege bv toch ?