september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Nee ik kan geen andere pil gebruiken met bv....

Balen dat je nu meer pijn hebt...waarom heb je nu een ander merk dan?

Ben je trouwens niet erg bang om nu zwanger te raken dan?

Oh met 11 maanden?? Omdat ik bij de arts moet zijn dacht ik dat we weer een spuitje kregen, en ik vindt het natuurlijk ook niet leuk dat mijn meisje huilt maar echt veel pijn doet het natuurlijk niet...en ze weet er niks meer van straks hahaha...

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

We willen het voor nu zo laten, mochten ze over een paar jaar er nog het zelfde over denken als nu, dan gaan we nadenken over eventueel steriliseren, maar dat klinkt allemaal zo definitief.

ja vorige maand ging dochterlief ook naar de k.a. is gewoon om en om, de verpleegkundige doet de 11 maanden prik.

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen. ik heb heerlijk uitgeslapen. onze zoon had besloten om tot 8.45 te blijven liggen aaaaaaaahhhhhh heerlijk

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

zo hee !! das nog eens uitslapen heerlijk zeg !!!

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja is zeker duur.

ja meid ik hoop het voor je maar als het nu risicovol is zal het toch ook over een paar jaar nog zo zijn:)

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jaaaa daar ben ik weer. Een aantal van jullie spreek ik ook via hyves en ik hoorde dat het hier erg stil is op het moment.

Dus ik kan weer mee kletsen want ik kon het op een gegeven moment niet meer bijhouden haha.....

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier ook een super leuke weekend gehad maar wel druk.
    Alleen gisteren avond was ff jammer zeg maar ;)
    Jesse wilde niet slapen en sliep pas om 21:00 uur en Didi heeft gekrijst van 19:00 uur tot 00:30 uur.
    Aangezien ze vorige weer oorontsteking had heb ik gisteren avond om 00:00 uur de HAP maar gebeld omdat we haar echt niet stil kregen.
    Ze wilde graag haar oren nog even controleren. Maar ik kon pas om 1:10 terecht. Nou jullie raden het al om 00:15 sliep zr in mijn armen en heb ik haar in bed gelegd. Gelukkig bleef ze slapen.
    Ik eer netjes de HAP gebeld om 00:50 en het uitgelegd. We konden haar het beste laten slapen dat vonden zei ook gelukkig. Maar de raade wel aan om vannochtend even met haar naar de HA te gaan. Dat heb ik gedaan en meteen haar longen even laten luisteren want ze hoest lelijk maar alles was goed, dus misschien toch een soort verlatingsangst. We zullen zien hoe het vannacht gaat :D

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het is hier idd rustig haha

9. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja he wendy!!

Gelukkig was alles gewoon goed met je meisje dan....en goed dat je toch de HAP had gebeld want als het oorpijn was geweest is dat zzooooo pijnlijk arm kind!

Zo de jongste ligt in bed en de oudste zegt "ik heb al geslapen" ...oh nou ze kwam net naar boven want ze wilde toch even slapen... ze klinkt wat verkouden ...

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou Cin als de oudste ook ff lekker gaat slapen heb kjij even heerlijk mama tijd!! ;)

Ja oorpijn is idd vreselijk ik had het als kind ook heel vaak! Gelukkig bleek vanmorgen dus dat haar oortje weer beter is.

11. Alita

Alita Niet meer actief

jaaa even lekker niksen!!!

Waar heb je gesolliciteerd eigenlijk??

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Als verkoopmedewerker binnendienst bij VekaBest in Eindhoven maar de functie was al bezet :(

Pff ik krijg echt niks uit mijn handen vandaag blegh! Ga zo toch maar even wassen, strijken, boodschappen doen en grasmaaien :D

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Cin zit jij ook op facebook?

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik zit ook op facebook!
    Ja ik ben al klaar voor vandaag!!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heerlijk hoor! Onder welke naam kan ik je op facebook vinden?

16. Alita

Alita Niet meer actief

je hebt pb en ik ben de y vergeten bij mijn naam

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb je toegevoegd :D
    Ik ga nu echt ff proberen iets te gaan doen anders komt er niks van. Poetsen heb ik uitgesteld tot donderdag van morgen zijn de kids thuis en kan ik anders donderdag weer op nieuw beginnen ;)

18. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi ladies!

mejojo, wat erg zeg dta je zo'n pij hebt, hopelijk slaat het andere merk aan....is het niet zo dat prednison je cyclus kan beinvloeden eigenlijk!?

blinky, zo das nnog es uitslapen!

@hier, rustig dagje...zoonlief as usual 0730 wakker...huishoudelijke taken zijn allemaal alweer gedaan...doe rustig san vandaag...straks ff douchen met die kleine en dna ff naar buiten, tis lekker weer

@klus, haha cindy ja idd het "mag" weer :p donderdag om 16u bijd e gyn zijn

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow ja dit is trouwens Didi nu:)

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @ wendy , wat een schatje !

juist terug van 14 dagen naart zeetje... super genoten maar zo intensief met men zoon !! We zijn wel naar elkaar toe gegroeid de voorbije twee weken hoor !

vandaag weer aan het werk en had het gisteren toch ff moeilijk om men zoon weer heel der dagen achter te laten :(

zeg jullie kindjes zeggen allemaal al MAMA of PAPA ???
    mijne nog helemaal niet !!!

Deel Deze Pagina