Wendy, ohh wat een scheetje zeg!! @mama of papa, mama al heel snel...en toen ineens nooit meer...toen papa ....en nu alleen nog maar mama en zegt dat tegen ons beide...of opgetild wilt worden of als ie ergens uit wilt (uit bad, bed, eetstoel etc) haha
hitchke, oh ik zie nu pas je onderschrift!! hihi ja ook 7 sept! ja we wilden al iets eerder beginnen maar ik had steeds maar geen cyclus...nu eindelijk mn eerste gehad!
Hitchke heerlijk meid dat je zo genoten hebt! Didi zeft papapaaa dus nog niet echt papa! haha en mama nog helemaal niet.
@ cindy, ja ach ik zie het wel, wil er nu iig nog niet aan om het definitief te maken @ wendy, aaah wat een schatje zeg, mooi meisje hoor ! @ fafje, Nope,ik gebruik al nu 4,5 jaar dagelijks prednison en het heeft mijn cyclus nooit beinvloed, wel kan het zijn dat de prednison kalk en vit.d ontrekt en daardoor kan de cyclus uitblijven, maar hiervoor krijg ik dagelijks vit.d. druppels. ( ontzettend goor spul trouwens) @hitcke, mijn meisje kan papa mama zeggen. fijn dat het zo heerlijk was aan zee.
jaa we zouden het zo leuk vinden als die kleintjes heel weinig schelen! a ben lekker thuis bij het mannetje...als de 2e geboren is ruime tijd erna ga ik wel weer ana de slag!
ja denny zegt mama als hij op bed ligt en eruit wil en hij zegt heeeeeeel vaak papa. zo oneerlijk. ook zegt hij tut en koe. en happuh. en nenenenene als hij wil drinken haha
leuke foto wendy!! @Hitchke ja is even lekker zoveel tijd voor elkaar! Ja ze zegt meer mama ls brabbelen hoor.. @fafje hihi veel plezier!~ @Blinky hihi ook leuke foto`s!!
mejojo, heftig hoor dat te moeten gebruiken......maarja je zal het wel gewend izjn nu heh... @hier, nou zo kleintje in bad en in bed...hij heeft super goed gegeten, lekker rijst met courgette en gehaktballetjes! (potmee)...nu eventjes spelen nog...en ik ff een bakkie
hmm ja het is niet leuk nee, alleen al de 25 kilo die er ervan ben aangekomen, Nu kon ik een aantal extra kilootjes wel gebruiken ( woog 40 kilo) maar naar de 65 kilo vond/vind ik toch wel een beetje té zo zit je met ondergewicht, en zo zit je met 7 kilo overgewicht, door de prednison moet ik ...mocht ik de 7 kilo kwijt willen raken... keihard ervoor werken om resultaat te behalen. @ hier, net heeft dochterlief mij keihard gebeten boven de borst, is nu helemaal paars blauw, ik riep heel hard AUWWW NEE !!! uit pure schrik....... en daar schrok dochterlief weer heel erg van, ze heeft er letterlijk 15 minuten schrik van gehad en kreeg haar ff niet meer stil, arme schat.
Goeieavond meiden, @ Wendy: welcome back Wat een heerlijke meid is Didi. En wat heeft ze al een bos met haren! Twan heeft net dons wat zijn hoofd helemaal bedekt @ Hitchke: fijn dat jullie zo genoten hebben zeg! @ Mejojo: auwie! Das zeker schrikken zeg. Ja die kleintjes hebben al veel kracht... @ Blinky: leuke foto's! En wat een stoer piraatje is Denny zeg! @ All: hier gaat het goed. Beetje druk met wassen enzo voor de vakantie. Morgen Luka naar school en dan gaat hij 1.5 week niet Ik vind het zo fijn als hij eventjes niet naar school hoeft. Twan is bezig met optrekken, en trots dat hij is als hij voor de helft staat Ook komt hij nu waar hij komen wil, maar hij kruipt en billenschuift niet Hij draait en rolt, en duwt en trekt, en dan is hij waar hij wil zijn, zo leuk om te zien. En hij wijst alles aan. Als ik vraag waar is papa, dan gaat dat vingertje richting papa, en als papa aan het werken is dan wijst hij naar de deur. Tis echt een heerlijke fase! Ik vond het bij Luka ook zo'n heerlijke fase. Nou ik ga nog een beetje opruimen en dan bankhangen. Fijne avond!
Michelle, ja gaaf heh deze fase, zo zie je maar hoe snel dat weer gaat...ik vond dat halve optrekken ook zo leuk..Mirza heeft dat 2,5 week gedaan en toen kon ie staan... Mejojo, poeh, nou dan maar niet keihard af willen vallen toch!?...als je maar lekke rin je vel zit! Na de bevalling zat ik ook snel onder mn gewicht, maar dat is allemaal weer recht getrokken, dnek ook toen mn schildklier te traag werkte, dat het heeft geholpen de nodige kilo's erweer gewoon bij te krijgen.. @hier, zoontje in mn armen liggend de fles gegeven en gelijk knockie, dus gelukkig geen verlatingangst-drama morgen komt zn grote broer weer...dus dat is wel gezellig!