september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha wat een bos he!

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny heeft al 2 weken afwisselend verhoging en koorts. steeds niet heel hoog. vandaag voor het slapen 38.6. ik denk echt van de tandjes. hij was weer even heel erg zielig. na een half uurtje huilen in zijn bed en dikke tranen toen ik naar hem toe ging heb ik hem maar een pcm gegeven. 10 minuten later sliep hij als een roosje

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ben je al met hem naar de huisarts geweest?

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nope. hij lijkt verder nergens last van te hebben enkel heel veel knabbelen en dan gaat hij huilen. en dus constant een hogere temp.
    vind je dat ik mss ff moeten bellen naar de ha?

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb een vrijkaart voor Elysium bij de veronica gekregen. met 2 personen naar de sauna voor de prijs van 1. of een arrangement van 133,15 voor 59,95 per persoon. ik gebruik het zelf niet. iemand interesse? is geldig t/m 15 oktober. laat het maar even weten dan stuur ik hem op. vind het zonde om hem dan zo weg te gooien

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hmm eerlijk gezegd zou ik het niet nodig vinden om naar de ha te bellen,

als het werkelijk tandjes zijn kan het zo 4 weken duren, en afwisselend koorts is heel normaal bij een kind,

vooral in de avond loopt het bij een kindje op, omdat het dan tot rust moet komen ( je kindje ;) ) om te gaan slapen, en dan opeens voelen ze OJA, ik heb pijn, OJA ik voel me niet lekker,

vaak gaat de temp ook in de avond omhoog, en soms in de ochtend is de koorts helemaal weg, om vervolgens in de avond weer 40 te zijn :(

koorts is iig goed voor een kindje, en het kan een symtoom zijn van tandjes,

als het nu echt nog 2/3 weken duurt die koorts zou ik wel even bellen,

maar vaak moet je pas de ha bellen als een kindje 4 dagen achtereen hoge koorts heeft,

ook als hij echt helemaal niet zichzelf is moet je wel even bellen.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeiemorgen :)

dochterlief heeft perfect geslapen, tot 7 uur :D zonder wakker worden,

laat ik nu net juist een %(^%( nacht achter de rug hebben,

zoonlief is 2 keer wakker geworden,

en voor het eerst weer in 4 jaar heeft manlief een nachtdienst gedraait, ooooh wat een beroerde nacht, wist je dat de vogels hier gewoon om half 4 in de ochtend al beginnen met fluiten !!!!

en daarvoor gebruik ik dus oordoppen, ik kan daar niet van slapen,
    maarja met nachtdiensten van manlief kan ik geen oordoppen indoen, want als ik wel oordoppen in had gehad dan had ik zoonlief niet gehoord, dus oordoppen in is geen optie,

pffff ik ben moe.... heb 2,5 slaap gehad vannacht.

straks met dochterlief naar de kinderarts, controle voor haar reflux, daarna moet ik naar het ziekenhuis, de arts wou me toch zien dat het nu niet zo heel goed gaat met mij.

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat dacht ik eigenlijk ook. hij lijkt verder ook niet ziek. hij is wel erg suffig als hij koorts heeft. ik kijk het gewoon ff aan. ik denk echt dat het aan de tandjes ligt.

balen dat je zo´n slechte nacht hebt gehad zeg, net nu je dochter zo heerlijk heeft geslapen. en dan precies op een nacht dat je man moet werken. echt balen zeg. succes in het ziekenhuis

10. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

mejojo, ohh balen zeg zo'n nacht!!

@hier, ook weinig geslapen omdat ikz elf pas 0130u ging slapen!!! domme ik..en zul je net zien..mirza 0615u wkker!! dat komt ehct noooit voor!..hij ligt nu op bed, ik ga ook heeeeul eventjes terug

11. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    kom even mijn neus laten zien(schaam schaam), Hoe is het met alle kindjes??

12. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

@ Mejojo: das idd een pittig nachtje voor jou zeg! Heeft je man vannacht weer nachtdienst?

@ Blinky: ik sluit me bij Mejojo aan. Hoeveel tandjes heeft Denny al?

@ Ktje: hey meis. Hoe gaat het met jou en de kindjes?

@ All: hier lekker geslapen. We gingen laat naar bed, om 2u. Luka zit op school, en Twan werd om 9u wakker. Dan zit hij rechtop in zijn bedje en kletst heel schattig. Das nog eens lekker wakker worden.

Ik ga nog even wat wasjes draaien, want over 2 daagjes gaan we weg :D

Fijne dag jullie!

13. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen!

haha mejojo ja weet ik idd!

@fafje slaap lekker!

14. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeh ktje!! Hier alles prima maar dat weet je!...

Wij gaan zo naar het cb...ben eens benieuwd

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny heeft al 1.5 zijn 2e tandje staan. nu al 2 weken aan het klooien met volgens mij weer 2 tandjes aan weerszijde van de huidige tandjes

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ja spannend. ik heb as dinsdag de 9 maanden afspraak. hij is dan toevallig precies 9 maanden:D

17. Alita

Alita Niet meer actief

Zo weer terug...

ze woog nu 6980.. vreemd in het zk zou het 7 kilo zijn, kan dus niet!
    Lengte is nu 67 cm... klein maar fijn dus hahahaha...
    Hoofdje ging nu goed.....ze zei ook dat het eventueel nu niet uitmaakte als ze de laatste bv niet meer zou willen..
    Nou die wilt ze nog wel hahahaha ..

Bah meiden wat een vies weer!

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo hee jou meisje is nog lichter dan denny 3 weken geleden was. lekker klein poppetje.

hier is het wel heel somber weer, maar het is nog wel drog. ik raag me alleen af hoe lang dat nog duurt

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny slaapt lekker vandaag zeg. vanmorgen was hij om 6.45 wakker. om 8.00 ging hij weer naar bed en om 10.45 werd hij pas weer wakker. om 14.00 weer wakker op bed en meteen stil:D

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    daag meisjes!
    ik haak hier ff in hoor ;)
    was even druk deze daagjes
    madelief lag maandagavond in haar eigen braaksel in bed, dus die hebben we in bad gedaan en de boel schoongemaakt met als gevold tot half1 een huilend meisje
    dinsdag ha gebeld ( baccilen willen hier ook mara niet weg gaan) , was ze moeilijk aan t doen omdat het vakantie was, ik zeg ik wil Vandaag! een afspraak , na overleg kon dat wel..ze heeft haar amandeltjes knalrood dus flink ontstoken, nu heeft ze daar ab voor gehad, valentijn ook maar even laten checken voor alle zekerheid ( is namelijk ook al z'on kno kindje) bij hem was de boel ook geiriteerd maar niet genoeg voor een kuurtje...
    nou ja hopen dat die rot bacillen nu maar een hele lange poos wegblijven!
    vanmorgen bij cb geweest
    ze weegt 8.230 gram , ze is 71,8 cm en hoofdje is 43.5
    allemaal mooi volgens hun
    ze zaten wel een beetje door te draven omdat ze om 18.30 naar bed gaat en geef haar pyamapapje mee en dat kwam niet goed uit volgens hun omdat ik na die fles toch echt haar tandjes moest poetsen, tja alles leuk en aardig maar om die tijd wil ze die fles niet drinken omdat ze er geen zin in heeft en ik ga haar ook niet meer wakker maken dus tandjes poetsen doen we op een ander moment..ik zeg ik ben blij dat het nu eens een keer lekker gaat met haar schema en dat ga ik niet weer anders doen
    nou ja.brood moest ik blijven aanbieden ( doe ik al, maar ze heeft er nog steeds geen interesse in alleen in pistoletjes ..kleine lekkerbek)
    en ze was flink aan het doorzagen over mijn welzijn, terwijl ik nog zo zei dat ik me op dit moment wel aardig voel...alsof ze het me een beetje aan zat te praten...raar mens! z'on rare heb ik nog niet eerder meegemaakt op het cb ook niet bij valentijn, had haar ook nog nooit eerder gezien
    oh ja ze vroeg ook wel 3x of ik wel tijd met madelief nam elke dag want dat was goed voor spraakontwikkeling!! nou sorry hoor, en hele dag thuis dus heb alle tijd voor de mn kinderen, dat was het probleem ook! alle tijd ging op aan mijn kinderen en liep mezelf voorbij... #*&#@#$* grrr...

morgen moet mn vader zich weer melden bij de cardioloog, hopelijk krijgen we nu wél de datum voor zn hartoperatie

iemand nog leuke knutseltips voor vaderdag??

nou mn schoonmoeder heeft valentijn opgehaald om daar te spelen, ze is niet eens binnen geweest en trok valentijn gelijk aan de arm mee omdat ze haast had! ik zeg HOOO... hij moet eerst plassen , nou met pijn en moeite kon dat...
    ik vroeg hoe laat ze thuis kwam brengen..ohhh vanavond na 19u! ik zeg, dat dacht ik dus niet hè.. ja hoor zegt ze! dat heb ik afgseproken met ...(mn vriend) ik denk bij mezelf, krijg nou wat!! dus vertel haar dat ze voortaan dat soort dingenmet mij moet afspreken omdat ik mijn agende beheer! vond ze niet nodig!! GRRR... dus zeg het haar nog een stuk of 4x dat ze dat met mij moet afspreken... nou een kind van zijn leeftijd hoort s'avonds om die tijd nergens anders dan in bed of thuis te zijn dus vond ze het niet nodig om dat te overleggen en gaat er vanuit dat ik de hele dag maar niks doe ofzo...tssssss....
    dus ik bel mn vriend op om te zeggen dat hij dat soort dingen aan mij moet doorgeven, ja zegt ie...weet ik niks van!!!!!!!!!!
    ECHT SOMMIGE MENSEN!! kan daar zo kwaad om worden hè..
    bah! bah! en nog eens bah!
    kan wel een boek over haar schrijven, maar dit gebeurt in ieder geval niet weer, zij wil hier de regie maar wat graag in handen hebben en ze weet dat ze zulke dingen niet met mij kan bespreken en doet dus via een omweg even vertellen &*%##%&
    ben der weer even helemaal klaar mee zeg!
    oh ja ze sleurde valentijn de auto en en weg waren ze..zonder knuffel of kus te kunnen geven..

sorry voor mn geklaag..( ik hou me eigenlijk nog een beetje in haha)

Deel Deze Pagina