haha ja ze is fijn he.... Maar was en is de oudste ook.. @CB adviezen nou niet alles is onzin hoor...ze kunnen je ook goed helpen. Vindt het altijd jammer dat er zo negatief wordt gedaan over het cb...gewoon je gezonde verstand gebruiken toch? Al zijn ze soms tegenstrijdig dat weer wel de adviezen van het cb... @Anne jazeker is het fijn als je nu rust hebt, maar het is gewoon slecht voor de tandjes tja dat weet je nu ......dus wat jij verder moet je lekker zelf weten hahaha... @Mejojo jij gaat ook al bijna op vakantie!! Dan wordt het niks meer hier hahaha Zo net babyboom gekeken..jeetje heftig hoor...nu ga ik weer verder bankhangen.... doei!!
pfff en nu begint dochterlief........ ik ben al zo'n schijtlaars, en dan heb ik beide kids steeds wakker,.... manlief nachtdienst..... word me weer een nachtje zeg.... zie de bui al hangen
mejojo, succes en sterkte hopelijk slapen ze wel wat " uit" mn zoontje doet nu al 2 dgn geen middagdut meer ! teriwjl ie best wel moe is..maar ineens over zn slaap heen is en dan kan ie wee.r..tijdens het eten issie dan wel heel moe...maar eet wel goed...zou ie nu al naar 2 slaapjes gaan!??? mss is het tijdelijk wie weet!
Waren inderdaad meiden van de juli 2008 mama's. Daar heb ik wat meer copntact mee dan alleen via hier. Ach ja, ik vond het ook vervelend om daar wel wat te schrijven en hier dan niet maar blijf het heel moeilijk vinden om telkens maar mn negatieve dingen te schrijven en dan zijn zij net wat vertrouwder. Niet rot bedoeld. Ik weet het dat het zo niet verder kan, dat hou ik ook niet vol. Over een paar weken is er een evaluatie van mijn huidige therapiegroep en hopelijk gaan we dan wat verder kijken. Ik ga mn best doen om weer wat vaker te komen. Bednakt voor je leive woorden.
Manlief is al eens een keer mee geweest naar een bbq met een paar van die meiden. En de mazzel was dat hij mijn telefoon opnam en zo mkonden ze alles stiekem regelen. Ik heb een superlieve man!
mss toch ff de assistente bellen en vragen wat de norm is bij onze huisarts. hij had vanavond nog steeds lichte koorts. 38,2 dus niet hoog, maar hij was heel onrustig en verdrietig en kon de slaap niet vatten en hij heeft vanavond heel veel gehuild
goeiemorgen de nacht is me gelukkig nog meegevallen, zo raar soms..... dan zijn ze de hele avond rustig, wil je naar bed beginnen ze te mopperen, en gaat dat zo de nacht door, liggen ze de hele avond te mopperen...... wil je naar bed....houd het opeens op.....nouja ik weet iig wel wat ik liever heb dochterlief begon na half 5 te mopperen, maar toen dacht ik echt: jaa daaag het is mooi hoor, ik ga even kijken wat er is, is er na mijn idee niets aan de hand, haal ik je er ook niet uit, dit is goed gegaan tot half 7, wel tussendoor steeds even mopperen maar niet huilen ofzo, en tussendoor ook steeds zingen niet dat mama er nu zo gelukkig mee was, maargoed, half 7 moest en zou mevrouw eruit, dus ben er maar uit gegaan. @ sann, nouja, het is iig super fijn dat je je zo vermaakt hebt, al zouden de meiden zomaar aanwaaien, het gaat erom dat jij je even lekker hebt kunnen ontspannen ik hoop dat je gauw verder komt met therapie, want dit kan indd zo niet lang meer, echt jammer dat jij je zo rot voelt
goede morgen! mejojo, oh nou gelukkig!! alsnog een voregertje maar goed Manlief hefet hier ook nachtdienst...hij werkt in ploegendienst dus om de 2 weken heeft ie een week nachtdienst..ik vind het altijd wel heerlijk wat een regen heh, vanmiddag naar de gyn, hopelijk groeien er follikels en heb ik mn eisprong van het weekend!
Goeiemorgen, @ Anne: jeetje wat een gedoe met je zusje en haar ex-man. Hopelijk kan de kleine bij haar blijven. Sterkte ermee meis. @ Mejojo: heerlijk hoor ff lekker weg. Frankrijk is natuurlijk helemaal fantastisch! Ik word alleen gek van die wasjes, denk ik klaar te zijn worden er weer een hoop slabbetjes goor Kan ik er weer 1 doen... Fijn dat je nachtje meeviel @ Fafje: in mijn begrippen is Mirza ook nog lekker klein, zit hij ook op het bovenste lijntje? Wij geven ons manneke echt geen pokon, maar hij groeit als kool! Nu al 10 kilo en 74 cm. Twan doet al heel lang 2 slaapje overdag. De eerste is van ongeveer half 11 tot 12u. En dan doet hij er nog 1 van 15u tot 16u. En dan gaat hij om 19u naar bed om vervolgens om 8 á 9u wakker te worden. Dus ik denk dat het wel kan 2 slaapjes. @ Sann: wat leuk zeg een workshop! Erg lief van je man. En een beetje je zinnen verzetten is wel lekker in jou situatie. Hoe gaat het met de medicijnen? Slik je ze weer, of wordt je er nog steeds erg vaag van? @ All: vannacht weer te laat naar bed gegaan, we lagen er pas om 2u in Gelukkig besloot Luka om half 9 pas wakker te worden, en toen kwam Twan ook gelijk. Dus al met al toch nog wat uurtjes geslapen. Ik ga weer verder met wassen. En dan straks naar mijn moeder. Fijne dag meiden.
Michelle, je kan ook voor d evakantie van die wegwerpslabbers kopen! lijkt me ook veel joh op vakantie!hihi wel goed geslapen dus, beter! Nee mirza is geboren met 2940 gram, dat was net onder de -1 lijn, maar vanaf dat punt volgt ie zegmaar precies het gemiddelde lijntje...dus zn eigenlijntje gaat wel in verhouding met gemiddeld...en gewicht gaat ietsje harder dan lengte En nee hij doet al juist 2 slaapjes, maar sinds 2 dgn maar 1!!! ben beneiuwd vandaag Die tijden vanTwan zijn perfect
Ah nee ik snap het hoor dat je je bij hun iets fijner voelt...logisch toch? Maar van mij mag je hier ook altijd komen vertellen lieve schat Ik hoop voor je dat er iets meer gedaan kan worden....sterkte .....
goedemorgen!! @mejoj is ook eng alleen zijn en vooral als je er de hele tijd aan gaat denken he.... @Michelle hmm wat doen jullie allemaal dat je zo laat naar bed gaat hahaha.. Zo ik ga de meiden verzorgen en dan gaat de oudste weer lekker naar oma!!
ik gebruik voor Denny cetaphil. dat is met lichaamseigen vetten gemaakt door dermatologen. het is heel zacht voor het huidje. het hebt er ook badspul van. ik gebruik het allebei bij Denny
Oké dus hij was een lichtgewicht. Dan is hij zeker lekker aan het groeien nu En 1 slaapje is wel weinig. Hij kan ook nog last hebben van zijn 9 maanden sprong.... Daar heeft Twan ook nog last van. Ons kindjes schelen maar 1 dag, dus ja dat zou kunnen. Twan gaat soms dan ook pas na 1 kwartier slapen, en dan duurt het dus lang bij hem
Ja we zijn eigenlijk best avond en nachtmensen. We praten veel en zoveel momenten hebben we niet samen, dus dan nemen we het er lekker van. En de sex hebben we ook niet meer overdag sinds er 2 knullen zijn En dan nog de massages, kortom quality time saampjes in de nachtelijke uren Geniet lekker van je rust als de oudste bij oma is Wij brengen de kids zo even naar mijn moeder, dan kunnen we wat gaan inpakken en de auto even stofzuigen en poetsen.
Ja ik ben altijd zo moe maar ik snap je... Nee lekkere ochtendsex zit er niet meer bij helaas...ach als ze straks iets groter zijn gaan ze een weekend naar oma en opa en dan mogen mama en papa losgaan hahahaha. JUllie bijna op vakantie...lekker!!!