Jeetje meid wat een ellende krijg jij voor je kiezen! Heel veel sterkte met alles en een dikke knuffel!
hier ook helemaal geen fan van blik ...maar helaas is manlief er du sniet gek op!!! grr...mn moeder maakte het vroeger ook wel es heelrijk op geroosterd brood Annekulpe, jeeeetje dit is ehct geen leuke week voor jou....beterschap!!
ben der ook goed flauw van zeg! ik las net op internet dat ze spruw kunnen krijgen omdat ze ziek zijn en een antibiotica krijgen..nou dat is iets waar ze beter van moeten worden en niet zieker toch..GRR... valentijn heeft denk ik wel een keer of 10/12 antibiotica gehad ( ja zo vaak! arme kind was ook altijd ziek met de kno) en dit heb ik nog nooit meegemaakt
gtst en memories gemist kijken...dacht ff te kunnen relaxen haha helaas berg was weggevouwen tussendoor..en de keuekn ff gedaan...en toen werd Mirza tussendoor nog ff wakker...dus zit nu eindelijk pas!...nouja op laptop tv kijken ook geen probleem..manlief is zo'n discorvy en national georgraphic freak..vind ik nisk aan allemaal!
wat verschrikkelijk voor je schoonzus en broer. en nu gaat je vader ook weer een spannende tijd in. sterkte met alles