@ cindy: die mannen stapten op de bus bij de halte voor het azc. dat was de oude kazerne in een bosgebied, waar dus verder niets te vinden is
Goedemorgen meiden, Ik laat me ook weer ff zien. Heb nu 4 dagen vrij en die moet ik besteden aan heel veel schoolwerk en toetsen en nog andere dingen. Ik ben helemaal gaar en ben de laatste tijd erg moe. Gisteravond ineens een vreselijke hoofdpijn en misselijk. Had het idee dat ik moest spugen, alleen doe ik dat niet zo makkelijk. Dus ik gierde het uit en Olliver schrok zich helemaal rot en zette het op een brullen. Kind wist niet wat hem overkwam geloof ik. Na een behoorlijke dosis pijnstilling ben ik uiteindelijk in slaap gekomen, en nu voel ik me nog erg brak. Dochter is naar Hellendoorn vandaag met schoolreisje, hebben we net uitgezwaaid, altijd spannend het een schoolreisje, ze had er zoveel zin in! Verder gaat het hier goed met Olliver, hij is erg snel met tijgeren en begint nu ook te kruipen.Gisteren zat hij voor het eerst, wel voorover geleund, maar hij viel niet om en dat is al heel wat Het is een heerlijke lachebek. Laatste keer bij het cb was hij 8880 gram en 70 cm lang. Volgende week weer naar het cb met hem. Ik wil altijd hier komen schrijven, maar het lukt me gewoon niet. Zo druk met gezin, werk en studie, is niet leuk meer vind ik. Nu heb ik er 4 vrij en dan merk ik dat mijn lichaam het allemaal ff niet trek en tegensputterd.... Cindy, jij vroeg een tijdje geleden welke toets ik kreeg, dat was een anatomie toets en ik heb er een 7.8 voor gehaald. Nu ben ik bezig met een examenopdracht voor Preventie en GVO en maandag een toets Verplegende handelingen (praktijktoets) en dinsdag een kraamzorg toets. Daarna ff geen huiswerk meer als het goed is deze zomer. Ik kijk er nu al naar uit, hoewel ik wel gewoon moet werken natuurlijk en best veel ook nog. Ik mis jullie en het gezellige geklets ook echt wel meiden... Fafje, ergens las ik dat je naar de gyn. ging en hoopte dat er follikels zouden groeien. Heb je een reden daarvoor dat dat niet zo zou zijn of zit je in de mm? Ik ben er helaas bekend mee nl. Voor beide mijn kindjes ben ik m.b.v de mmm zwanger geworden. Sann, meid ik kan vanalles tegen je zeggen, maar jij zit in deze put en ik probeer te begrijpen hoe moeilijjk dat voor je is en hoe jij je moet voelen. Na mijn zwangerschap heb ik er ook diep ingezeten, gelukkig is dat nu over, hoewel ik nu al bang ben voor het najaar. Heel veel sterkte en ik hoop en bid voor jou dat je het einde van die donkere tunnel gaat zien en eindelijk kan gaan voelen hoe de zon je huid en hart verwarmt! Dikke knuffel voor jou! Anne, dit geldt ook voor jou meid, met alle ellende die jij doormaakt is het ook moeilijk om positief te blijven. Ik heb daarom ook respect voor je, je doet het wel en laat je hoofd niet hangen. Hoe moeilijk en aantrekkelijk dat misschien ook zal zijn! Dikke knuffel meid, je bent een toppertje! Blinky, fijn dat het met Denny zo goed gaat en heerlijk moment leek me dat jullie tandenpoetsmoment. Fijn ook dat jouw man ook openstaat voor een tweede kindje! Ik voel de hoofdpijn weer opkomen meiden, ga ff een asperientje nemen en daarna proberen een zelfreflectieverslag te schrijven voor de examenopdracht.... hierna nog twee andere verslagen maken en nog een eindevaluatie schrijven voor dit schooljaar! Als ik dat allemaal af heb kan ik me over de toets van kraamzorg buigen en heb ik ook nog een grote bestelling liggen die ik voor iemand mag maken aan vlaggen. Ik vergeet niemand express hoor, maar heb ff geen puf om overal op te reageren! Liefs, Hadasha
goeiemiddag. keb weinig tijd. jeej hadassa leuk je weer ff te zien hier. mooi dat alles zo goed gaat met Olliver en dikke respect voor jou met je drukke leven hoor. ik ben net naar de kapper geweest. het zit echt best wel wild, maar zo leuk. ga zo mijn kleine man ophalen bij mijn ouders
hey meiden sorry heb verder niet zo veel puf om te reageren vandaag heen en weer gesjees van vreugde, verdriet, vreugde en weer verdriet.. bah ben blij dat deze dag om is... maandag word mn vader opgenomen, en dinsdag krijgt hij een bypass operatie (ipv pacemaker) ben erg moe... hadassa bedankt voor je lieve woorden!
Zeker rustig hier zeg!! Hadassa, ik ben er eigenlijk een btj ingerold...lag verhaal maar in het kort, door misverstand een prikpil na de bevalling gekregen, gaf borstvoeding en had shcildklier problemen maar wilde graag snel voor een 2e...maar liep al bij de gyn ivm eerdere miskraam. Door die 3 dingne wa smn hele cyclus er gewoon niet..blee fin feite onder behandleing en wordt dus een zetje geholpen Wel fijn dat je je kindje shebt mogen krijgen Lees dat je het erg druk hebt, dus succes met alles en probeer te genietn van j vrije dagen! Annekulpe, pfff wat een dag...gelukkig issie bijna om, probeer maar vroeg te slapen..hoe is het met de zieke kindjes? Blinky, wat voor kapsel heb je nu!? @hier, drukke dag, vriendin gezien die in australie is gana wonen, en ff 5 dgn in NL is...andere vriendin geholpen op haar dochtertje te passne, zodat zij wat dingen in huis kon doen ter voorbereiding van haar vakantie.. Mirza is wat overstuur nu..dnek door de drukke dag.. hoe is het met iedereen!?
fafje we hebben gelukkig een goeie nacht gehad, ze hebben beide doorgeslapen madelief is vandaag ook koortsvrij ze was vanavond wel wat van slag en ze heeft een extra flesje melk gekregen, nu hopen dat ze lekker in slaap gaat vallen en ze beide de nacht goed doorkomen
ja we hebben gelukkig nu voor de tweede keer snachts geen zieke kindjes gehad die zich meldden... hopen dat zodra het mooie weer doorbreekt de bacillen ook worden meegenomen voor lange tijd! heb wel hoofdpijn..dus doe maar beetje rustig aan vandaag
langste deel is tot onder in de nek. de rest is met laagjes, maar dan een heel stuk korter. en van achter weer wat korter dan van voor. een schuine haarlok en wat piekjes op mijn voorhoofd. snap je het een beetje. ik kan het heel netjes dragen, maar gisteren heeft de kapster het heel wild gefohnd. is leuk omdat ik van mijzelf heel veel slag in mijn haar heb. ik had dus een volle bos krullen, maar denk je dat mijn man daar iets van heeft gezien leuk dat je je vriendin nog eens hebt gezien. hebben jullie nog veel contact nu ze daar woont? ze heet toevallig toch geen denise?