september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!!

wij gaan langzaam het dagje beginnen, na zn dutje pas de deur uit..btj winkelen en dan later met badje op balkon!

fijne dag allemaal!

2. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Fijne dag Fafje!

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    goeiemorgen

michelle haha... das wel een beetje dom ja haha.. nou nog ff 3 weken en er niet meer aankomen hè

fafje veel plezier

cindy nou weet ik ff niet meer wat jij zei..

vanmorgen naar de psych geweest, we hebben geen nieuwe afspraak meer gemaakt omdat ik op zich wel van de pnd af ben , alle andere shit staat daar los van, als ik behoefte had kon ik haar altijd bellen voor een afspraak... ben benieuwd hoe het gaat zonder haar , ze was toch wel een beetje mn steun en toeverlaat
    ik heb gelukkig fijne vriendinnen en ik kan ook goed met mn oudste zus praten over alles

vanmorgen is mn vader opgenomen, dus het worden weer spannende momenten
    vanmiddag blijft valentijn thuis van school zodat we naar het ziekenhuis kunnen (mn tante ligt in hetzelfde ziekenhuis, dus we gaan dubbel daten) dinsdag en woensdag blijft valentijn ook thuis van school
    als de operatie klaar is en we hebben groen licht dat we mogen komen wil ik er ook gelijk heen kunnen
    hij zou zowiezo eerst naar de intensice care moeten na de operatie
    hij krijgt vanavond een slaappil en moet gelijk al z'on operatiejasje aan dus ik denk dat hij morgenochtend op tijd aan de beurt is

ga ff stofzuigen en beetje opruimen hier

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    cindy heb ff terug gelezen haha.. nou veel plezier met niks doen hè :)

5. fafje

fafje Niet meer actief

annekulpe, heftig weekje voor je dus, succes met de operatie ..ik zal mee duimen dat alles goed zal verlopen!

Wel fijn dat je niet meer naar de psch "moet"....en dat je van de pnd af bent...maar idd als je toch ehct behoefte hebt aan haar kan ej altijd ngo ene afspraak maken! lekker veel praten! succes en sterkte heh!

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha ja hoor wat een actie ook he;). is niet leuk dat je nog 3 weken in het gips moet en zeker niet handig. wel fijn dat jullie het goed hebben gehad in cp

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    spannend hoor meis, maar wel fijn dat hij niet zo lang hoeft te wachten tot hij geopereerd wordt. sterkte deze week.

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    morgen heb ik weer eens een afspraak gemaakt bij de psycholoog. ik ben ooit met EMDR begonnen, maar is gestopt toen ik werd opgenomen op de PAAZ. toen ben ik weer opnieuw begonnen, maar een week later bleek ik zwanger en ik wilde die spanning niet tijden de zwangerschap. morgen dus weer een inleidend gesprek en dan gaan we het weer proberen. 3 maal scheepsrecht toch?

9. Alita

Alita Niet meer actief

@fafje hier heeft de oudste vanmorgen al in haar zwembadje gespeeld en nu ligt iedereen in bed...het is hier al zoooo wamr niet normaal!

@Anne hihi dank je....
    Ik denk wel dat het ergens ook goed is om af te sluiten bij je psych (als je daaraan toe bent he) zo kun je verder..alleen is het bij jou zo erg dat er nu op dit moment zoveel aan de hand is...maar ben eerlijk is dat het leven niet? Ik vindt dat als je ouder bent je erachter komt dat er eigenlijk altijd wel weer iets is..helaas!

@Blinky nou ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden dan...

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dat is ook zo
    het was ook mijn eigen voorstel om dat zo te gaan doen

vanmiddag in het ziekenhuis geweest, mn vader krijgt 4 omleidingen dus ze zijn morgen wel even bezig
    hij niet als eerste aan de beurt ( wat we hadden verwacht) maar als tweede dus de tijd is een beetje onduidelijk
    vermoedelijk rond een uur of 13
    daarna word hij naar IC gebracht en in slaap gehouden en aan de beademing gelegd
    ik weet nog niet of ik dat wel wil of kan zien ( of ik dat wel aankan) en anders ga ik woensdag weer heen (eind van de dag) want dan mag als alles goed is hij naar een andere afdeling

mn tante heeft zowiezo een hernia en morgen krijgt ze een rugpunctie om te kijken waar andere pijnen weg komen( is natuurlijk erg klote maar niet zo erg als al het andere)

11. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ik zou het misschien ook niet durven om te gaan kijken meid....maar aan de andere kant zou ik wel weer even willen zien. Moeilijk besluit...
    Idd niet zo heftig als je vader van je tante maar ook weer eng voor je tante he?

Ik vindt het supergoed van jou meid dat je weer verder wilt gaan! Dat is volgens mij een belangrijke stap, ook voor jou.
    Het zal denk ik bevrijdend zijn als je dalaijk weer eens het "normale" leven terugkrijgt....en dan wel mat wat minder ellende hoor!

Hoe is het met je zus? Nog ontwikkelingen?

@all vandaag heerlijk in zwembadje gezwommen, in eerste instantie was het erg koud maar vanmiddag sprong ik er zo in hoor! Wat een weer...helaas is het na morgen alweer voorbij..

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    lijkt mij ook wel lekker dat bevrijdende gevoel hoor! ga er gewoon voor
    en idd ik hoop echt van harte dat het nu eens afgelopen is met al die slechte dingen zo dicht bij mij

mn vriendin heeft verder nog niets gehoord van de neuroloog
    mn zusje is druk aan het verhuizen, ze heeft een tijdelijk woningkje gekregen waar ze vrijwel gelijk in kon en de papa heeft ze buiten het gesprek met bjz om verder nog niet weer gezien of gehoord..dus dat is eventjes rustig..voor zo lang als dat duurt tenminste

13. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    oh ja lekker hoor zwembad in de tuin! wij hebben ook een grote maar die ga ik pas opzetten als we iets meer dagen goeie warmte hebben
    heb vanmiddag na het zkh klein badje laten vollopen voor valentijn, die vieserd heeft erin geplast dus kan hem zo weer schoonmaken voor morgen haha

14. fafje

fafje Niet meer actief

annekulpe, sterkte!!!! zou het ook een akelig idee vinden dat te zien...

cindy, ja heb je lekker liggen plonsen hihihi!

@hier, uiteindelijk hele dag niet thuis geweest en mirza ook niet in het badje...we zijn naar de kinderboerdij en speeltuin geweest en later gezellig bij mn tante gelunched en bij mn moeder gegeten hihih...lekker koel binnen gespeeld met mirza...hij had het heelmaal naar zn zin vandaag..ondanks die hitte!

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou ik lig voorlopig nog niet op bed hoor. ik heb last van warmte eczeem en zit echt helemaal onder de bultjes. ik word gek van de jeuk. bij ons boven is het nu nog 28 graden. mijn arme kleine man sliep dan ook pas om 22.45 en ik vrees dat het wel eens een onrustige nacht kan gaan worden

16. Alita

Alita Niet meer actief

wat een nacht aaahhhhhhhhhhhhh...veeeeeeel te warm!!!!
    Kan nu al niet wachten op het onweer straks!!!

@Anne ik gun het je van harte meid!!
    Fijn voor je zusje hoor! En wat was er nog eens met je vriedin? Iets van een tumor?

@Fafje pff was het niet te warm voor al dat gedoe hahaha..

@Blinky balen!! Ik heb ook alweer aan de hormoonzalf gegaan..

Zo vandaag weer lekker zwemmen hoor, maar de kindjes hou ik lekker binnen....wordt hier 35 graden! Niet normaal!!

17. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

warm wakker worden, echt vies..zo plakkerig! hier dondert het al en waait ook al is ook heel donker...dus verwahct het onweer wel snel!

hoe hebben jullie kleintjes geslapen?

zoonlief wel goed, hoorde em pas 0730..

18. Alita

Alita Niet meer actief

De kids hebben er meestal minder last van dan wij....gelukkig maar. Ik heb niks gehoord vannacht idg....

Het is hier echt al superwarm.....gaan ook niet veel doen vandaag hoor....

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hier is het ook lekker druk geweest zie ik. weltrusten

20. fafje

fafje Niet meer actief

heeft net lekker onwijs hard gedonderd hier...ik ga naar bed!!

truste!

Deel Deze Pagina