zo ik ga naar buiten toe een cigaretje roken en dan lekker mn bedje induiken.. hopelijk slaapt de kleine meid morgen iets langer tot morgen!
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/263144-nieuwe-babyboom-27.html staat er ergens in ....
zo bedoelde ik het ook niet dat jouw dochter dat wel bij alles zou doen. Sorry, komt beetje onduidelijk over. Bedoelde alleen te zeggen dat Ivy van mij bij dat soort dingen geen alsjeblieft hoeft te zeggen. Bij veel dingen doet ze het nog niet, dat komt nog wel. zolang ze het maar wel vriendelijk vraagt als ze iets wil en niet eist want dan kan ze het vergeten.
goeiemorgen! t was weer 6.30 vanmorgen... nou zo maar even opschieten want valentijn moet naar school toe
zoals ik al eerder zei : het gaat hierom niet om jullie.... ( om degene die zo momenteel aangesproken voelen) jullie hebben aangegeven minder tijd te hebben, en dus minder hier te komen, helemaal prima, maargoed er zijner gewoon een aantal die zonder iets te zeggen niet meer komen, en geen " afscheid" hebben genomen daar hoor je gewoon zo in 1 keer niets meer van. ja sorry heb even geen ander woord dan afscheid,
goede morgen .... nou weer een drama nacht, zoonlief erge hoofdpijn, hele nacht wakker, gisteravond rond half 12 heeft hij zijn bed ondergespuugd, na het bed weer verschoond te hebben wou hij nog niet slapen hem hebben we om half 4 maar bij ons in bed genomen, 6 uur was hij weer wakker, hebben hier dus welgesteld 2 a 3 uurtjes slaap gehad dochterlief werd niet veel later wakker, 10 over 6 ofzo.
Goodmorning! @ Opvoeden: wij leggen hier ook de nadruk niet op alsjeblieft en dankjewel. Dat vind ik persoonlijk de minst belangrijke dingen waar het leven om draait. Maar Luka zegt uit zichzelf dankjewel als hij iets krijgt, waarschijnlijk omdat wij dat tegen hem zeggen als hij iets geeft. Als hij een plakje worst van de slager krijgt zeg ik wel, wat zeg je dan? Dan zegt hij dankjewel, maar meestal heeft hij het zelf al gezegd. En wij hebben liever ook niet dat hij zegt, mama ik wil... Mag ik klinkt wat beter. Maar hij is dan ook 3.5 en dan snappen ze die etiketten wat beter. Maar toen hij 2 was, nou toen had ik het er niet eens over, vind dat hij dan teveel op zijn "hoofd" wordt aangesproken. Maar ja ieder zijn ding en eigen waarden en normen hoor. @ Mejojo: beterschap met je zoontje. Wat zielig dat hij hoofdpijn heeft zeg, das toch een van de meest nare en zeurende pijntjes. @ Tanden: hier heeft Twan er 4. Luka had er ook 4 op deze leeftijd, ook boven en onder voor net als Twan. Met 11 maanden kwamen bij Luka nummer 5, 6, 7 en 8. Dus dat kwam ineens achter elkaar. Ben benieuwd wanneer Twan er meer krijgt. @ Cindy: wat was jou dochter laat met haar tandjes! Schattig gezicht zo lang een tandeloos mondje Ik ga even ontbijt maken voor Luka en mij. Twan en Tim slapen nog
zo doen wij het hier ook zo'n beetje. Ivy is idd ook vanzelf begonnen met dankejel zeggen. Ze leren zoveel van onszelf. Hier is ze idd nog net ietsje aan de jonge kant om echt te snappen dat ze iets moet vragen dus soms is het gewoon simpelweg mama ikke boterham of wat dan ook. Vind ik niet erg. Corrigeer haar altijd wel en vraagt ze het echt ook op een eisende toon dan krijgt ze het niet
mejojo wat een klte nacht zeg! hopelijk gaat het gauw beter en de jongste ook al zo vroeg,wat is dat toch met de meeste september kindjes of ben ik gewoon verwend geweets met valentijn michelle jij hebt eht wel fijn dat de jongste zo lekker lang slaapt zeg! hoe gata het met de helm, zie je al verschil? opvoeden ik vind het ook niet meer dan normaal als valentijn dankjewel en alsjeblieft zegt hoor, mn schoonouders zien graag dat hij alstublieft enzo zegt, nou dat hoeft van mij niet hoor! rustig dagje vandaag! althans dat hoop ik haha... niks op de planning behalve dat ik steeds heen en weer moet naar school hopelijk slaapt madelief vandaag overdag wel ene keertje wat beter, zo niet dan ga ik zo even lekker saampjes met haar douchen