ja opeens kon ze alles Ja gaat super! Vindt het ook leuk om te zien hoe gek ze er al op is, als ik het flesje klaarmaak is ze al aan het huilen,... haha meisjes he
Nee die heeft er geen weet van.....gelukkig maar! Maak je niet zo druk wat zij heeft gezegd de doos:x Alleen is het nu even *** met wat je verder moet gaan doen he...maar komt goed meid, er is eigenlijk toch niks aan de hand dus niet gek maken hoor
pff om 1.15 was Denny klaarwakker. mijn man is chagerijnig dus ben maar beneden gaan zitten. ik heb hem net pas weer in zijn bedje liggen. vanaf dat hij wakker is heb ik hem lopen wiegen. maar dan is ie toch best zwaar hoor. net hoorde ik hem alweer piepen, dus waarschijnlijk zal ik niet heel veel slapen vannacht. ik hoop dat jullie allemaal heerlijk liggen te slapen en ik ga het ook nog even proberen
Goeiemorgen meiden, Ik spring er weer in vanaf hier. Anders is het erg veel om terug te lezen. @ Anne: leuk idee voor in de tuin. Dat leukt de boel wel even op zeg. @ Cindy: wat goed dat je dochter kruipt! Is toch een hele mijlpaal hè. Nu is het weer opletten geblazen. @ Mejojo: goed van je dat je je zoontje van het KDV hebt afgehaald. Heb je al iets anders gevonden? @ Blinky: ik hoop dat Denny goed heeft geslapen verder. @ All: nou hier in de trotsmodus! Twan loopt sinds eergisteren langs de box!!! En als hij dat doet kijkt hij supertrots. Echt heerlijk om te zien. Hij heeft ineens een ontwikkelingsspurt. Het duurde best lang voordat hij zich ging voortbewegen, maar nu is hij niet meer te stoppen
goede morgen! cindy, wauw goe dvan je meissssie!! michelle, hihi leuk is dat heh zo'n gezichtje van Ik kan de wereld aan! blinky, hoe is het gegaan vanacht? @hier Kleintje lag 20u te slapen, en ik hoorde ineens hard geklaag om 0830! goed nachtje dus Mirza is nu onwijs bezig alles met 2 handjes te pakken, hij staat dus ehct vaak los nu, gister gign hij zelfs van trotsheid wiebelen en met de armpjes zwaaien omdat ie er zo blij mee was! Hij wilt ehct wienig melk joh, alleen zn avondfles van 210 gaat op..tegenwoordig laat ik em ontbijten met fles 150 +1 broodje...maar ook die gaat niet op, terwijl zn broodje er gretig in gaat...mss vanmiddag nog maar een flesje aanbieden..
goeiemorgen ik heb toch nog lekker geslapen van 3.15 tot 8.15. oh wat was hij zielig met zijn tandjes. zijn hele onderkaak is er ook dik van. ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 tandje gaat komen.
oh wat knap van Twan zeg. Denny niet hoor. die komt nog helemaal niet vooruit. alleen een beetje achteruit tijgeren maar verder blijft hij nog op zijn plekje. wel kletst ie de oren van mijn kop. ach hij kan ook niet alles tegelijk. zijn tijd komt wel denk ik dan
ik vind dat echt zo knap dat jou ventje al los kan staan. lekker nachtje zeg heerlijk. is idd wat weinig melk. zou hij dan niet een papje willen ´s morgens zodat hij het toch binnenkrijgt?
manlief is weer gaan werken en de rust is dus weer teruggekeerd. erg he? ik was gisteravond gewoon blij dat de vakantie voorbij was. het was geen leuke vakantie. ik heb er stevig de balen van. de eerste week wilde hij alleen maar thuisblijven en ging nergens mee naartoe. de 2e week heeft hij een 50 uurs werkweek gedraaid bij zijn ouders om daarna thuis in slaap te vallen
blinky Das wel balen zo'n vakantie idd ..mss binnekort een lang weekend iets leuks plannen met je gezinnetje!? Papje wilt ie niet meer, tenminste ik gaf het van 6 tot 8 mnd als ontbijt in een bordje soms fles..maar die ging hij dus weigeren, wilde liever brood en thee...wnat melk erbij wilde ie niet meer .. ik heb wat melk weg gegooid afgelopen periode echt zonde/...denk vanmiddag 100 aanbieden voor zn broodje..en mss in een beker ipv fles
over mn monstertje gesproken, jeetje tis een fruitmonster...heeft net watermeloen, perzik, pruim én halve banaan op!
@All ja goed is het he van mijn meisje!!! @Michelle ja ik las het op hyves...gaat zo snel man! @Blinky pff nou lekker dan zo`n vakantie meid.. @Fafje oeh ben jaloers hoor...hier is het rond 7uur dan begint ze te kweken
Hoi! even een trotsmomentje! M zegt Bah...ja nee niet heeeel bijzonder...maar hij zegt het wel bewust! ...boijv de prullenbak, mag hij niet aan zitten (open keuken) du sik zeg altijd "Nee bah, niet met de handjes" ...of Uh uh en u kijkt ie me aan en zget dan Bah! bah! hahahah ehct super schattig!
Goedemorgen dames! Wat goed Wendy!! Gister hebben wij nieuwe paneelgodijnen gekocht voor in de woonkamer...zzzoooooo mooi!!! Vandaag zal ik mijn bobike stuurtje binnekrijgen, is voor de jongste die plaats je op het stoeltje en dan kan ze zich vasthouden, en voor als ze eventueel in slaap valt dan heeft ze steun. Tja voor de rest niet veel bijzonders eigenlijk...
goeie morgen vanavond ga ik met mijn zusje naar de bios, marthon harry potter, laatste film gaan vanavond ik premiere ( tja, ik vind harry potter films leuk ) even heerlijk de gedachten verzetten, het zal wel ontzettend druk zijn, dus ff eerder aanwezig zijn is wel verstandig. @ fafje, haha schattig hé !!! onze meid zegt het ook bewust, echt heel leuk, en vooral het koppie wat ze er dan soms bij trekt, heeeerlijk @ cindy, hier beginnen ze meestal ook al zo vroeg te kwekken... meestal heb ik nog geluk wanneer het 7 uur is, soms zelf nog eerder ! @ anne, ik las dat de operatie gister weer uitgesteld was, gaat het vandaag wel door ?? ( of heb ik iets verkeerd begrepen ? )
morguh! wendy, oh wat goed!! ik vond dat ehct zo cool! worden ze echt zo'n mini mensje hahah cindy ohja dat is wel fijn en handig! mejojo Leuk, idd ff iets anders aan ej hoof.d.ik vind Harry potter films ook wel leuk hoor, maar moet er ehct zin in hebben.. Hier Meneer had gister voor zijn doen slecht gegeten..tenminste weinig...en dus werd al 0515 wakker, daarna weer om 0615 en 0630 ben ike r uit gegaan, fles melk en broodje...fruit en net in bad en lig nu net op bed...straks een verjaardag...dus hij moet ff goed slapen..hij was bekaf