september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@fafje aah nee erg!!

@Anne fijn is dat he als de creme goed werkt!

@Michelle hoe is het bij jullie!!!

@Woordjes pff de oudste kon goed praten en al vrij vroeg...kan ze nu nog altijd goed hahahaha...heeft ze van mama hahaha
    De jongste zegt nu mama en papa en bah en nee....en ze brabbelt een hoop...
    Leuk is dat he!

Gister was ze weer uit zichzelf gaan zitten!
    Voor de rest niet veel nieuws....het is ***weer dat wel! Vanmiddag naar de fysio...aaahhhh is altijd lekker om gemasseerd te worden he!

@Mejojo pff hoop echt dat jullie iemand gaan vinden die goedkoper is hoor! Is duur he zo`n advocaat....je hebt wel veel medestanders in je topic hahaha...maar het is ook te gek voor woorden. Ze komen aan je kind nu he en dan wordt je gek!

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

kom een mama niet aan haar kinderen ;)

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat goedzeg. lekker dat helpt

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik geloof het graag dat het tegenvalt. je bent lekker in je eigen omgeving, maar je mist toch de controle van het zh he?

met Denny zijn eczeem gaat het redelijk op het moment. hij heeft wel continue jeuk en heeft nu ook al 3 weken een kapot plekje onder zijn kin. zijn beentjes zijn wel heel schraal en hij heeft wat gezwollen plekjes, maar de huid is wel grootendeels dicht.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij zijn nu ff bij mijn vader. moeder is met vriendin op stap. kleine man ligt lekker te slapen en straks komt mijn zusje hierheen. die komt met wederzijdse vriendin die ook een kleintje heeft. 2,5 maand jonger dan Denny. zo'n lekker ventje ook. zij zat bij mijn moeder in de auto tijdens het ongeluk.

oh ja dat heb jij niet meegekregen denk ik;)

onze kleine man zegt papa, mama, tut, koe, tisda?, happe en tiet:D. ja hoe krijg ik hem dat laatste weer afgeleerd:D:p

verder maakt hij vooral heel erg veel geluid haha. aaaaaaahhhhhwawawawawa prrrrr pffffff babalalala enz.:D

waarom moet je naar de gyn?

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ben vanmorgen weer bij de fysio geweest en dat was me toch ff lekker. ze doet me wel zeer met de masaage, maar pijn is fijn in dat geval haha

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    amen:)

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    vannacht was denny wakker geworden van een dikke plasluier. hij werd om 0.30 wakker. ik heb hem snel verschoond en hij sliep nog half. lekker even op de arm gepakt om in slaap te wiegen en toen kregen we het HIK HIK. potverdomme het zal toch ook niet eens zijn he? ik dacht nog yes het gaat me lukken zonder nachtvoeding, maar nee hoor de hik wilde niet zakken, dus ik met de kleine man even naar beneden voor een voeding. daarna leek hij wel bang om in slaap te vallen. mega grote ogen opzetten en spartelen. ik heb hem maar om 2.00 wakker terug op bed gelegd. even flinke paniek, maar de slaap heeft het gelukkig toch gewonnen. hij heeft het al een flink aantal nachten dat hij of pas heeeeeel laat gaat slapen (23.00) of dat hij tussen 0.00 en 2.00 wakker wordt. ach het zal wel een fase zijn

9. fafje

fafje Niet meer actief

blinky
    nee weet niets van een ongleuk?
    gyn ga ik heen, ze houdt mn cyclus in de gaten om zwanger te raken
    wat zegt ie al veel zeg, wat dat betreft gaat mirza dan motorisch hard en qua spraak valt het dus heeel erg mee, maakt wel veel geluid maar echt woordjes haal je dr niet uit haha

probeer je Denny wel es alleen water aan te bieden? lijkt me wel zwaar zo laat gaan slapen, is hijd an niet moe? hier wel rond 9 mnd de verlatyingsangst fase gehad, was geloof wel met 2 weken over..

10. Alita

Alita Niet meer actief

Wat dat betreft voel ik zo met je mee meid:(

11. Alita

Alita Niet meer actief

wat fijn voor hem zeg even rust nu!

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja op het moment doet het pijn al die knopen...van de stress;)
    Erna voel ik me ook altijd misselijk...maar ik heb het zoooo nodig!

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Blinky ja op een gegeven moment zijn ze klaarwakker weer he....vooral nu ze wat groter zijn gaan ze niet meer zo makkelijk slapen denk ik?
    Maar waarom voed je dan niet lekker in bed?

@fafje maar je gyn zegt dat je wel een ei hebt toch? Hoelang deed je er bij de eerste over als ik vargen mag?

14. fafje

fafje Niet meer actief

gyn zei dat we nog niet goed weten wat mn cyclus is, maar dat het wel 2x goed geroeid is allemaal...dus wil het nog 1x met pregnyl proberen en daarna evalueren we verder...vind ik zelf ook wel beter...ben beieuwd woensdag heb ik mn afspraak!

15. Alita

Alita Niet meer actief

jazeker alles even de tijd geven lijtk mij toch? In principe zijn jullie niet minder vruchtbaar of niet?
    Alleen een prikpil die waarschijnlijk lang moet uitwerken...

Ik ben eens benieuwd dan!

16. fafje

fafje Niet meer actief

ja door die prikpil ben ik nu wel minder vruchtbaar zegt ze...tenminste het is nu afwachten, kan zomaa zo zijn dat ik nu 2 x een ei heb gehad, en die nu ineens niet krijg ofzo..

17. Alita

Alita Niet meer actief

Ja die prikpil is bedoeld voor 1 jaar toch? Gewoon niet te geloven dat ze daar jullie niks over verteld heeft he

18. fafje

fafje Niet meer actief

jaaa joh ik baal er nog steeds van...maarja wie weet is het de bv heh, dat kan natuurlijk ook..en ook mn schildklier kan de boel in de war geschopt hebben...ik had er ehct beter over na moeten denken, maar ik was toen zooo bezig met die kleine, zn reflux enz...ehct die periode...en ik had toch duidelijker moeten zijn bij dat gesprek toen...maarja...t zal wel een reden allemaal hebben dnek ikd an maar :D

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja hij is een lekkere kletser en in zijn bewegingen is Denny dan juist weer wat trager.
    ik had hem eigenlijk vannacht water willen geven vanwege de hik, maar dan moest ik ook naar beneden, dus toen maar gelijk bv gegeven. daar slaapt ie lekker op;). het is wel vermoeiend om een paar nachten zo laat pas te gaan slapen, maar ja weinig keus he? lefert heeft al aangegeven dat hij geen bv wil geven dus dan houdt het op :D.

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    normaal gesproken voed ik ook gewoon lekker in bed hoor, maar ik heb mijn hoofdeind nu omhoog gezet, omdat ik het al een paar dagen heel benauwd heb. dan kan ik niet plat slapen. maar als Denny dan naast me moet liggen is niet handig

Deel Deze Pagina