september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    spannend hoor. wel fijn als je goed begeleid word

2. fafje

fafje Niet meer actief

haha ja dat wordt lastig :p....bv geven is eigenlijk ook wel het makelijkst op zo'n moment ook waarvan je zekerrr weet dat ie dan goed zal slapen..

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    zoo ik heb nu 2 weken vakantie!
    héérlijk na z'on tijd zeg! ik werkte wel niet veel maar toch heb ik het gevoel dat ik er heel erg aan toe ben
    ik heb vanmiddag een raambeschildering gemaakt op valentijns kamer en hij is er helemaal blij mee! :)

we hebben 2 maanden gratis filmnet(of hoe dat ook mag heten tegenwoordig) voor noppes gekregen van ziggo :D

had gehoopt dat ik vandaag de loopstoel binnen zou hebben, maar dat word dan morgen...
    ik dnek dat mn kleine meid er vast heel blij mee is

gister of eergister trok ze zich op aan de bank, stond heel even en kukelde zo achterover weer neer, ze was best even verdrietig..
    gelukkig kan ik haar vrij makkelijk troosten

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ja maar de gyn moet het toch uitleggen;)

Ach komt goed meid er waren idg eitjes aan het groeien toch?

5. Alita

Alita Niet meer actief

oei hoe kan dat dan dat je zo`n last hebt:(

6. Alita

Alita Niet meer actief

Is zeker anders gewoon vakantie hebben ... geniet er maar van!
    Waarom kreeg je die dan gratis van ziggo als ik vragen mag?

Stom he als je er zo op aan het wachten bent ....

Ach zielig is dat he...vooral als ze zo aan het proberen zijn:(

Hier gaat ze nu de hele dag uit zichzelf zitten in de box en op de grond. Ook zie ik haar langzaam oefenen om op haar beentjes te gaan staan dus zal ook wel niet meer lag duren...leuk he:D

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    mn partner zit bij ongediertebestrijding en heeft ze gematst ergens mee , en nu hebben wij lekker 2 maand jes filmnet voor niks ;)

ja das idd zielig ja, zitten doet ze ook de hele dag..ook als ik haar smorgens uit bed haal , zit ze heel keurig te wachten, dan smelt ik gewoon! zooo lief! :)

ja das echt balen als je er op wacht haha... tnt stopte voor de deur vandaag maar er kwam een minipakketje voor mij, ook leuk maar daar zat ik nou net niet op te wachten haha

8. fafje

fafje Niet meer actief

annekulpe,
    das ff leuk! haha geniet er van !

cindy
    ja idd en nu ben ik ook niet meer bij die ene...en deze is ook superlief hoor...dus ik heb wel vertrouwen...geduld is alleen erg lastig :p

blinky,
    ik heb het ook benauwd met slapen laatste tijd..ik heb astmatische bronchitus en word soms snahcts wakker om ff mn ventolin te gebruiken..

@hier
    kleintje ligt lekke rop 1 oor vanaf 1930!

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    kleine meid gaat er hier al in tussen 18 en 18.30 en valentijn gaat erachteraan
    lekker is dat hè..dan heb je een rustige avond om even lekker na te genieten en een beetje bij te komen

10. fafje

fafje Niet meer actief

jaa idd ..moet ookw el zeggen dat hij me al zo lang verwend met dat goede slapen...zal dat ff flink tegenvallen ...mocht de 2e dat niet doen hihi

11. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    valentijn is altijd een zeer goede slaper geweest, en madelief heeft voor behoorlijk wat opschudding gezorgd en dat viel mij ook flink tegen hoor
    week 2/3/4 sliep ik maar 3u per nacht...en daarna ook veel flink gebroken nachten gehad en lastig met voedingen enzo...
    dus ik geniet er zo van , dat ze nu als een tevreden meisje slaapt en ook op tijd al voor de nacht erin ligt, en mij ook nog eens de rust gunt tot ongeveer half8/half9
    héérlijk!

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Anne wat een heerlijke nachten. Didi slaapt van 18:30 tot 6:00 das best vroeg maar ook dat went. Ik hoop dat ze straks slaapt tot 7:30 net als Jesse!

Geniet van je vakantie je hebt het verdient!

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ach mij astma speelt weer op. is het niet het benauwde warme weer dan is het wel het onstuimige weer met de harde wind. ik vond het een stuk vervelender tijdens de zwangerschap om rechtop in bed te zitten hoor. als je dan bedenkt dat mijn moeder de rest van haar leven zo zal moeten slapen, nou dan moet ik toch wel even slikken hoor:(

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    lastig he ´s nachts benauwd wakker worden. ik droom dan eerst altijd dat ik geen lucht krijg voor ik echt wakker word;)

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ging denny maar eens een beetje op tijd slapen. als hij om 21.00 slaapt is het echt heeeeel vroeg

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    weltrusten

17. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

@ Cindy: gefeliciteerd met de 10 mnd van je meisje :D

@ Fafje: de oudste was hier ook erg snel met het lichamelijke deel. Tijgeren met 6 mnd, en zelfstandig gaan zitten met 7 mnd. En zijn spraak kwam laat op gang. Ze kunnen niet alles tegelijk. Twan is tot nu toe met allebei niet echt snel :p Die doet echt alles op zijn dooie gemakkie.

Succes bij de gyn. Wel spannend allemaal, als je eenmaal zwanger wilt worden kan het niet snel genoeg gaan.

@ Anne: wat leuk dat je opvang lekker gaat lopen. Das een prettig vooruitzicht.

@ Blinky: lijkt me ook lastig om bijna rechtop te moeten slapen. En astmatische klachten zijn behoorlijk irritant. Komen ook wel ergens vandaan natuurlijk, maar makkelijk is anders.

@ Wendy: wat goed van Didi! Dan gaat het ineens snel allemaal. Ze is wel erg vroeg wakker zeg, maar idd dat went.

@ Slapen: Twan sliep door nadat ik met de bv gestopt was dus na 3 mnd. En sindsdien is het een superslaper net als de eerste eigenlijk. Dus wij hebben het op dat vlak erg getroffen :D

@ All: hier gaat het goed. We zijn sinds 1 week gestopt met de helm. Twan trok dat ding zelf van zijn hoofd af, dus hadden ze er een kinbandje aangemaakt... Wat een drama was dat voor hem. Nou dat is het dus echt niet waard. Zijn hoofd is zodanig verbeterd dat als hij met deze waardes zou komen dat een helm niet nodig is. Tis nog wel wat plat, maar het is goed zo. Het groeit sowieso nog wat bij.

Verder wandelt Twan vrolijk langs alles waar hij zich maar aan op kan trekken. Als hij zich optrekt bij de tv dan halen we hem weg, nou dan is het brullen hoor.. :p Wat een stem heeft dat manneke, lijkt wel een meid :$
    Hij zegt papa, dese (deze) en die. Mama wil nog niet. Het is een heerlijk vrolijk ventje en we genieten erg van deze fase.

Luka is ook aan het veranderen. Zijn denkpatronen worden anders en zijn vragen ook. Laatst vroeg hij aan me wat er gebeurt als je dood bent. Vind het wel leuk dat zo nadenkt over de dingen van het leven. Het eten gaat bij hem ineens erg goed. Eerst at hij totaal geen groente en sinds maandag eet hij prakkies met sperziebonen en spinazie :D Ben er zo blij mee! Eindelijk een gezellig eettafereel.

Nou ik ga lekker ff met de kids spelen. Heb wel weer genoeg getypt.

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ michelle: wat fijn dat het zo goed gaat met je mannen. denny blijft wel staan maar wandelen doet ie nog niet. wel kletst ie de oren van mijn kop:).

maar wat bedoel je precies met dat de asmatische klachten wel ergens vandaan komen:(

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    goeiemorgen

Deel Deze Pagina