goede morgen blinky, nou die dromen heb ik niet hoor, dat is wel heel eng hoe slaapt Denny nu? Michelle Ja idd hoor kan ehct niet snel genoeg gaan! en klopt wat dat betreft wat die kleintjes allemaal kunnen in die korte tijd heh...vind dat al knap genoeg..! Fijn dat het z lekker loopt met ze, en zeker leuk hoe Luka nu denkt enz, lijkt me ook er leuke fase @hier hoord ehet ventje om 6u al (door papa's geluiden natuurlijk wakker geworden) hij hield het vol tot 7u en toen bn ik eruit gegaan, wel heel moe nog...fles gedronken 150cc, 3 happen brood..en ik zag het al...8u lagen we beide alwee op bed..en ehbben tot 10u geslapen...nu aan het fruit!
wat een heerlijke ochtend. ik heb ook een fijne ochtend gehad. even een beetje tijd voor mezelf. ik kwam er om 7.00 met mijn man uit en Denny heeft gewoon doorgeslapen tot 9.15. zalig. ik denk dat hij ook beter slaapt als het niet zo warm is. hij heeft vannacht zelfs weer een slaapzak aangehad
volgens mij staat er een puntje van het derde tandje door. het zal eens een keer tijd worden zeg wat een ellendig ding. ik heb sinds gisteren het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden, maar er is echt niks te bekennen. heel apart. ik heb er echt flink buikpij van en pijn in mijn lies en in mijn onderrug. vreemd lijf haha
@ Blinky: wat ik bedoel dat meestal asmatische klachten een dieper liggende oorzaak hebben en niet alleen vanuit het fysieke deel ontstaan. Er is een moment in je leven waar je de klachten voor het eerst hebt, en dat is waarschijnlijk in een belangrijke periode geweest. En om van dat soort dingen bewust te worden kan een hoop goed doen ook aangaande de klachten.
Goedmorgen... @Michelle is pas morgen eigenlijk maar toch bedankt hihihi ik had de avater al aangepast.. Wat goed zeg dat hij zich al zo optrekt! Hier merk ik ook dat dochter steeds groter wordt...hier zegt ze vaak zinnen na die ik of papa zeggen tegen haar maar dan zo lekker eigenwijs...je kent het vast hahaha... @fafje tja laat dat dan nu net vaak hetgene zijn wat vrouwen niet hebben geduld grrrrr.... Trouwens hier slaapt de jongste minder goed dan de oudste ... oudste kan zo tot 9:00-9:30 slapen en de jongste is al bezig vanaf 7 uur.. Ze gaan hier uitlsuitend om 20uur naar bed.Ik vindt 18/19 uur wel vroeg hoor...
blinky, oh dat is lekker, ik heb van meerdere mama's in ander topic wara ik schrijf) gehorod dat hun kids beter sliepen vanacht doro de dikkere slaapzak! heh heh hopelijk si dat tandje snel door hahah ik moet zo lachen heir is meneer ehct ngo helemaaal tandloos! Cindy hmm das weer jammer dan haha anders kon je altij uitslapen maar opzich wel lekekr dat je ze dan om de beurt sochtends kan bezig houden! hihi michelle weet jij veel van allergieen!? @hier Net laaang gedoucht met die kleine, hij spelend in zn badje en ik ernaast zittend met de douchekop haha...gewoon ff niksen in de douche ik ga me ff klaarmaken, rustig aaan hih en zo naar buiten..ritme is een btj door de war natuurlijk..dnek wel dat die kleine nog ene dutj egaat doen!
ohhh getsssssss ik lees net dat een kindje van 5maanden uit de kinderwagen is gevallen bij een zp mama... kindje is er niet zo goed aan toe wat een nachtmerrie zeg!
ja bij mij was dat een hele belangrijke periode. ik ben er zeer waarschijnlijk mee geboren. ik wist dat niet eigenlijk hoor dat dat ook met andere dingen kon samenhangen dan enkel erfelijk. ik heb het nooit anders gekend dan benauwd eigenlijk
goedemorgen!! Papa is een "grote meisjes bed" halen voor de oudste...ik ben eens beneiuwd hoe dat zal gaan!! Vanmiddag gaat ze er al haar middagdutje in doen dus spannend.....