Zo ze ligt in haar nieuwe bed te slapen! Zo kan niet wachten tot ze erin lag maar toen ze er een tijdje inlag begon ze te huilen...even naar onder meegenomen want ze moest plassen.. Boekje gelezen....toen weer naar boven. Daar ook nog maar eens een boekje gelezen en gezegd dat ze moest gaan slapen. Het hielp wel dat haar zusje aan het rollebollen was in bed, dat heeft haar denk ik wat gerustgesteld.. Nu lag de oudste lekker te slapen bleef de jongste bezig in bed...typisch he! Maar nu slapen ze allebei!! Ben benieuwd wat ze morgenvroeg doet!!!
hihi zul je net zien heh! Tis toch spannend zo'n groot bed..! wel goe dvan hara, grote meid toch gaan slapen..
morguh, stiefozontje komt straks...goed enacht ventje heeft van 20 tot 8 geslapen nonstop cindy en hoe heeft ze geslapen? beide?1
Nou prima!!! Ze werden rond 7/8 uur wakker en ze bleef lekker vrolijk in bed kletsen..... Ben zo trots!! ZO nu gaan we lekker frigoles eten!!
ik heb toch zo´n onrustige buik al de hele dag. vanmiddag was het net als toen ik Denny nog in mijn buik had en of hij tegen mijn ribben aan het schoppen was. heel naar gevoel als je niet zwanger bent . oh ja de krampen waren weer vals alarm ik ben dus nog niet ongi geweest.
goeiemorgen meiden ik heb naar alle waarschijnlijkheid weer een ischias. de fysio had al gezegd dat het een gevoelig punt zou blijven, maar dat ik er weer zo snl last van zou krijgen had ik niet verwacht. ik kan nu gelukkig nog wel mijn ventje tillen, dus dat scheelt met de vorige keer. we blijven positief. het vloeken heb ik al achter de rug
@Blinky balen!! Maar denk je dat je zwanger bent? Ik heb ook zo vaak het idee ongi te worden en van die onrustige darmen maar ook niks hier! Zal wel blij zijn ergens als ik gewoon weer ongi wordt hoor...
nee hoor ik denk niet dat ik zwanger ben. wij gebruiken altijd condooms. ik zou het niet erg vinden hoor . maar als het gevoel in mijn buik van een zwangerschap is dan ben ik een maand of 5 onderweg hahahaha. het lijkt wel of ik een alien in mijn buik heb joh
morning blinky, jeetje dat is balen! irritant heh al die buikgevoelens.. @hier mirza eet weer steeds beter, gister alsnog niet denderend veel..avondfle smaar 100cc en jahoor vanacht 0030 wakker en 0130 ook heb ik gelijk flesje gegeven...ging gretig op en hij werd 9uur wakker! ligt er nu weer vanaf 1115u in! ff langs mn lieve omaatje straks die word bijna 70! zo leuk ze ziet er nog zoooo jong uit...zo ik ga ff wat make up opsmeren
hahaha...nou ik had dit altijd als mijn ongi eraan kwam vroeger en nu heb ik dat ook vaker als ik mijn zogenaamde ongi krijg... Jeetje altijd condooms gebruiken...was voor ons niks ik vindt ze vies! Waarom slik je niet gewoon de pil eigenlijk?
@fafje opeens zoveel wakker s`nachts? Balen hoor! Hier ook even gehad maar heb nooit iets van eten gegeven...pas op dat hij er niet aan went... Veel plezier bij je oma!!
waarschijnlijk kreeg ik daar ook migraine van. ik wil wel weer iets van een pil gaan proberen, maar dan moet ik toch eerst klaar zijn met de bv. vind ik zelf een prettiger idee
cindy, ja maar hij had maar 300 opvolgmelk/zuivel (dgn aarvoor natuurlijk ook nie al te veel)gister dus geef het dan liever wel..en hij word in principe nooit snachts wakker...en nu dus 1x en verovolgens uur later weer...dus was wel honger/dorst denk ik...
en hij is al sinds 12 weken van nachtvoeding af...wel rond 5/6 mnd door groeispurt/sprongetje weer af en toe nachtvoeding...maar dnek nie dat ie er dan aan went...ik probeer natuurlijk eerst altijd gewoon troosten en in slaap helpen
hai meiden was ik ook weer! druk weekend gehad, had niet zo veel tijd over om hier te komen ben vandaag erg moe, heb erg slecht geslapen madelief staat sinds vandaag! toen ze eindelijk stond had ze een schik joh! haha..was heel lief om te zien mn vriend heeft vakantie, vakantie begint al goed..not hij was aan t zeuren gisteravond waarop ik de pan uitvloog en daardoor hebben we elkaar vandaag niet zo veel te vertellen..erg gezellig dus, not! mannen?! soms...
hee dames, kom ik ook weer eens aanwippen hoor, hoe gaat het met iedereen ? anne, hoe gaat het met je vader ? @ cindy, hoe gaat het met jou meiden ? A nog steeds in volop in de spurt ?? jee wat ging ze opeens snel zeg @ sann, gefeliciteerd met ivy 3 jaar alweer @ hier, onze meid heeft dubbele oorontsteking, de 2e in 2 weken, zonet even naar de ha geweest, mevr. krijgt weer een kuurtje, over 2 weken moeten we terug komen, dan gaat hij nog een keer kijken, en eventueel stuurt ie ons dan door voor de kno arts, ze heeft nl 1 keer per maand wel last van oorpijn. morgen gaan we met zoonlief naar de orthopedagoog, ben benieuwd...........