nee dat is idd niet zo leuk om je vakantie zo te beginnen. hopelijk draait het wat bij. wij hebben de vakantie op zo´n gezellige manier afgesloten dat ik blij was dat ie weer ging werken vorige week
och zielig voor je meisje. mss dat als je naar de KNO gaat dat ze dan buisjes krijgt. dat geeft haar een hoop verlichting. ik hoop natuurlijk dat de kuur gewoon aanslaat en je helemaal niet naar de KNO moet
aah nou niet zo leuk om zo de vakantie te beginnen Gewoon weer goedmaken hoor...of was het ernstig? Tja mannen zijn altijd lekker simpel he.. Goed van je meisje!!! Hier hebben we vandaag de auto gekeurd...alleen achter nieuwe schijfremmen dus viel helemaal mee!!
hey meissie!! Alles goed he...ja gaat goed hier... zoals altijd he.. Ach nee weer oorpijn de arme meid! Komt goed met je zoontje hoor...die leidster moest je eens een link geven van dit forum
mn vader zit in een flinke dip... hij is altijd een harde werker geweest en ze hebben groot stuk land met paarden enzo..en nu mag en an ie helemaal niks hij loopt als een ouwe man en voelt zich ook zo verder is hij nog steeds erg moe.. rebornpoppen vind het aan de ene kant ook wel een beetje eng hoor haha... maar er zitten wel hele mooie poppen bij zeg maar t blijft gek ja goedmaken..nou van mij kan ie de boom ff lekker in! om je vakantie zo af te sluiten is ook niet wat nee.. blijft een strijd met die mannen haha mejojo beterschap! dat doet flink pijn, hier ook een kno kind! buisjes en amandelen geknipt en daar is valentijn behoorlijk van opgeknapt, alleen zijnd e buisjes er nu een half jaar uit en amandelen zijn jammer genoeg ok weer aangegroeid, hij hefet dit jaar ook 2x oorontsteking gehad weer... sterkte! sann hier ook nog even gefeliciteerd!
Wil je er iets over vertellen anne van je man? En voor je vader lijkt me dat ook erg hoor....ineens hulp moeten vragen en krijgen terwijl je hiervoor alles zelf kon en wilde doen! Ik heb dat wat je vader heeft doorgemaakt niet perse meegemaakt maar weet wel hoe het is om van een persoon die ondernemend was opeens hulp te moeten vragen.. Maar wordt je vader nu weer helemaal de oude of kan dat niet meer?
nou... moet eerlijk zeggen dat ik daar ook aan zat te denken !!! of uitprinten en alle reacties bij haar door de bus doen.... maarja dan weet ze mijn gebruikersnaam.... en dan kan ze op berichten zoeken.... en mevrouw hoeft nu net niet te weten dat we bijv 4 keer in de week seks hebben, of ze gaat me opeens volgens via zp en dus ook op de hoogte van zoon/dochterlief.
indd, het is opeens een enorme harde klap die je krijgt, opeens moet je hulp vragen, dat is niet makkelijk, ook ik weet net als cindy hoe het is om opeens toch redelijk afhankelijk te zijn van anderen. hoewel het voor je vader natuurlijk heel anders is.... anne, ik hoop dat je vader gauw opknapt, en ik hoop dat jij en je man straks weer lekker tegen elkaar kunnen kruipen, is indd geen leuk begin van de vakantie, helaas horen zulke dingen bij het leven, ( persoonlijk vind ik een ruzie op zijn tijd eigenlijk wel leuk..... maarja ik ben soms een rare )
nu zoonlief niet meer naar de opvang gaat en ik de hele dag intens bezig ben met de kinderen merk ik ook dat mijn ziekte weer enorm opspeelt, mijn dosis prednison is verviervoudigt, dat is veel, ik krijg vooral in de nacht bijna geen lucht meer, en mijn hart begint enorm pijn te doen, mijn moeder wil ik met haar ziekte ook niet altijd "lastig" vallen, en mijn schoonmoeder heeft nu vakantie, morgen is de 3e ochtend op rij dat ze zoonlief ophaalt om de ochtend met hem te gaan spelen zodat ik het wat rustiger aan kan doen, ben er persoonlijk niet zo heel blij mee, ik heb nog steeds erg weinig met haar, en ze kan zo ontzettend bot overkomen nog steeds, vind het nog steeds erg moeilijk dat los te laten, maar voor nu moet ik maar dankbaar wezen, daardoor kan ik wel wat tijd voor mezelf hebben en mijn lichaam wat rust geven.
zowiezo kost het bijna een jaar om over een bypass heen te komen, en omdat jonger is dan de gemiddelde bypass patienten zijn, kost het nog meer tijd we hopen echt wel dat hij de oude weer word, er zijn dingen die hij zowiezo nooit meer zou kunnen dan voorheen door het ICD kastje moet hij zn rijbewijs opnieuw gaan aanvragen..(hopelijk krijgt hij die weer terug) de tijd zal het gaan leren.. tja of ik iets kwijt wil?! ik heb bekenden en schoonfamilie op t forum zitten... mejojo wat klote voor je zeg...tis dat je zo ver weg woont , anders had je ze hier ook gerust even kunnen droppen hoor enuuhhh ruzie leuk haha... uhm nee ik vind ze niet zo leuk eigenlijk..tuurlijk het hoort het er wel bij zo af en toe....
Annekulpe, hmm nee geen lekekr begin, maar hopelijk eindigt ie helemaal goed!! en wat goe dvan madelief zo schattig ze schrok er van hihi! Mejojo, Jeetje lijkt me ooke en dubbel gevoel zeg, je gezondheid gaat wat dat betreft natuurlijke cht wel voor! maar een sm waarmee je dan niet zo veel hebt...pff...lastig....ik hoop zo dat er snel een oplossing is qua opvang, wnat zoveel prednison en je klachten ...ik schrik er een btj van! in elk egval ik wen je ehct veel sterkte en kracht! Cindy, nee is ook zo hoor, ik ga er geen gewoonte van maken! Maar het valt bij hem wel op als ie dan es wakker wordt, is het echt of van een droom en dan is hij snel weer in slaap of van honger/dorst! Hier, vandaag heeft ie redelijk gegeten, yoghurt uit een beker, vond ie helemaal geweldig! wel weer weinig opvolgmelk, maar gelukkig veel yoghurt! en een papflesje toch maar...avvondeten 3 happen courgette achjaaaaaaaa...denkw el tandjes EINDELIJK,...zie wel 2 bobbeltjes, og nie heel rood ofzo..en had 2 dunnere poepluiers...
Lief van je ! ehmm ja ruzie leuk... ja wij bekijken het dan weer van de positieve kant : als we ruzie hebben en we zitten ermee.... dat betekend dat we nog steeds van elkaar houden, en dat doet ons weer goed en dan worden we ook weer wat milder, en de goedmaak seks .... hmmmmmmmm heerlijk manlief en ik hebben voor 3 jaar geleden eens gezegd : als we nu eens geen ruzie meer maken... maar in plaats daarvan gewoon meteen beginnen met seks...... nou dat hebben we niet lang vol gehouden......
opvolgmelk is niet meer zo heel erg belangrijk, ik was vorige week op het cb, toen kreeg ze prikjes.... zei de arts : ik neem aan dat je nu ook al een tijdje half volle melk geeft ipv opvolgmelk ? of iets van peutermelk ofzo, dat mag ze nu ook hebben. dus het maakt volgens mij niet uit dat je zoontje niet zoveel opvolgmelk drinkt, misschien wil hij wel gewone melk of karnemelk iets in de trent,
mejojo, haha leuke deal met je man hahaha Oke ja ik moet donderdag dus zal het dan ook horen idd...ik ga es kijken wat ie van normale melk vindt van de week mss gaat dat veel beter en drinkt ie het ook koud...opvolgmelk in elk geval niet en nromale smaakt ook heel anders toch