september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

persoonlijk heb ik dus heel veel moeite met mensen die zo in het leven staan..ik kan er niks mee...ik heb er dan ook niks mee...visie op het leven en dingen staan dan zo wijd uit elkaar...

en dat soort opmerkingen kan ik dan al helemaaal niet waarderen...

en wat je zget hallo jullei hebben het met pijn en moeite voor lekaar gekregen maar wel met prioriteiten die er echt toe doen..sorry maar mensne die uit eten gaan, en bekijks willen die nemen zichzelf veel te serieus...en dan zitten dingen ook vaak tegen...zo zie ik het gewoon, karma

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ik denk zoals jou...maar het is gewoon erg moeilijk om met zo`n mensen om te gaan...
    NU hebben ze weer een mooie auto gekocht ... ja die wil ik ook wel hoor. Zeker zijn er zoveeeeel andere dingen veel belangrijker maar soms is het oneerlijk he:(

Stom he dat je het belangrijk vindt dat mensen je in je auto zien maar zodra je in hun huis komt is het een bouwval...

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zie dat ik heb geschreven dat ze 1 jaar in dat huis wonen uhm ik bedoel 10 jaar!

4. fafje

fafje Niet meer actief

nou dat maakt het NOG erger!!!

kijk ik werk bewust niet, dan maar wat goedkoper leven...toen wij voor een kindje gingen zorgden wij niet eerst voro een koophuis en 2 auto's en noem maar op...ik ben van mening dat die tijd nog komt en dat dat niet het belangrijkst is in het begin van een kindjes leven...

mirza merkt echt niet dat wij courgettes van de lidl eten ipv ah...
    ik draag vaak h&m kleding, die tijd dat ik dieselbroeken kocht voor honderden euros zijn allang voorbij, ik geef er niet meer om...maar er zijn er ehct nog zattttt die dat wel doen..ik kan dara niet bij met mn hoofd...ik kan dan ook niet omgaan met zo'n peroson, klionkt heel hard of raar mss..maar wat kan ik met zo'n eprsoon delen als we op zo'n punt al verschillen...niet dat iederene thuis moet blijven of iedereen simpel moet leven...maar er moet wel een middenweg zijn waar je elkaar in ieder geval begrijpt...

achjaaaaaaaaaaaaa ik ben ook niet perfect maar ik zoek ook geen perfecte vrienden...tis alleen jammer als je mensen van een bepaalde kant leert kennen dta je dnekt...wow dat ahd ik niet verwacht

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies fafje...ik ben ook niet perfect maar het is wel fijn als je op een lijn zit als zogenaamde vrienden...ach die mensen zijn geen echt vrienden hoor...kan ook niet als je zo doet tegen vrienden

Hier hebben we het ook niet extreem breed maar toevallig wel een huis....eerst hebben we altijd gehuurd maar hier in het zuiden kun je dan net zo goed iets kopen voor hetzelfde geld...

Ach als de kindjes maar gelukkig zijn idd....ze hoeven niet te eten te krijgen met gouden lepeltjes he!
    Heb ik ook nooit gehad en mijn vriend al helemaal niet, wij weten hoe het is om niet veel te hebben dus wat dat betreft kunnen we en goed mee omgaan....zouden hun niet kunnen...als ze wat minder geld hebben dan hebben ze alleen maar ruzie enz...

ach...

6. Alita

Alita Niet meer actief

@Fafje je vroeg in een ander topic wat nu een goede antilek beker was? Nou ik heb de hema en die is goed! Lekt echt niet, alleen is de dop wat moeilijker open te krijgen maar daarom lekt deze ook niet ....

7. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, ja idd wat jijz egt vind ik ook!

oke zijn dat die gekleurde??? dus iets van blauw met groen en roze/rood

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd.....die bekers

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo hebben jullie bij roompot ook wel eens een chalet geboekt? Of zo`n cottage? Wat vond je ervan?

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hmmm sneu dat je geen vrienden hebt.... nee eigenlijk niet,

die ene vriendin ben ik trouwens ook liever kwijt als rijk.... het is een schat van een meid, maar ze snapt gewoon niet hoe het is om kinderen te hebben, stop de kinderen toch extra vroeg in bed, hallo ik praat nu, kun je hun niet even boven neer zetten zodat wij kunnen praten, dat soort dingen,
    maar ze is wel de enige die gebleven is na het ontdekken van mijn ziekte, ze heeft een hart van goud,

wat ik niet snap : er zijn zoveel mensen die tegen mij zeggen : ooh wat heb je het makkelijk, oh wat heerlijk zoveel tijd met de kinderen ja dat krijg je als je niet werkt hé... ja wij kunnen ons dat niet veroorloven, die luxe hebben wij niet,

ehmm makkelijk ???? nee hoor, LUXE ??? NO WAY !! hallo hebben jullie wel in de gaten dat ik gewoon verdorie ziek moet zijn ? als ik gezond was geweest had ik ook minimaal 28 uur per week moeten werken hoor,

achja, zo zijn er altijd mensen die het niet snappen. of zelfs sommigen die wouden dat ze zelf ziek zijn ....... zo stom,

zo, nou bureau jeugdzorg ook weer achter de rug, jee waar een mens al niet toe in staat is zeg, dat mokkel gaat echt ver !!!!

11. fafje

fafje Niet meer actief

jeetje mejojo, my god...walgelijk persoon dit...

dit wijf dacht precies zoals ji het hierboven omschrijft, van ajoh zij heeft het makkelijk, zit vast elke dag te luieren, kidneren dumpt ze hier..kijk dat kind, bijten et cetc en dan heeft ze dat verrekijken incident echt gebruitk om je te pakken, tenminste zoooo komt het bij mij over...heb er gewoon geen woorden voor,....verschrikkelijk zeg! maar wat ben ik blij dat jeugdzorg in elk geval de goede indruk heeft gekregen...en het idd niet ziet als een "zaak "

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja mejojo jaloers zijn op onze situatie....dat snap ik niet...

13. fafje

fafje Niet meer actief

moet je nagaan wat voor commentaar ik krijg, ik heb geen reden dat ik thuis blijf, niet werk..ben niet ziek oid...

pfff ikw ord dara ZO moe van

14. Alita

Alita Niet meer actief

pff ja idd ... ....:x

15. Popkoorn

EHmm toen ik zwanger was van dochter zijn wij in epe geweest bij roompot, schaapskooi heette het geloof ik,

daar hebben wij in zo'n chaletje gezeten,

was erg ruim, 2 slaapkamers alleen nadeel dat de keuken eigenlijk aansluit met de kamer, :p

beviel goed !!

weet alleen niet of het ook zo zou zijn met 2 kinderen,

16. Popkoorn

al enig idee welke kant je op wil dan ?

17. Alita

Alita Niet meer actief

nou we zijn er nog niet uit....

Je hebt dus alleen in een chalet gezeten? Ach is toch lekker knus....wij houden er wel van!

18. Popkoorn

ja nou jullie gaan in de zomer hé dat is ook alweer anders,

Wij gingen in de winter, en dan als het slecht weer is zit je al gauw aan het "huisje' gekluisterd,

in de zomer ga je overdag lekker veel doen ;) teninste wij....

dus dan zou het indd best wel te doen wezen met 2 kindjes.

knus is het zeker ;)

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat zielig voor je meisje. hoe is het met haar oortjes?

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha nu al gevoel voor humor

Deel Deze Pagina