ja idd. ik heb wel gemerkt op wie ik kan bouwen en wie gezelligheidsvrienden zijn. daar kun je wel mee lachen, maar daar moet je vooral niet met je sores aankomen. ik heb ook maar heel weinig ECHTE vrienden.
nee ik vind dat niet erg hoor. wat ga je dan doen na de pil. voor een derde proberen, of een andere anticonceptie?
ik heb dat dus niet zo'n goeie mensenkennis. ik vind in eerste de meeste mensen lief en aardig en vriendelijk en ga daarin nogal eens op mijn gezicht
echt knap van je ventje hoor. ja ik ben ook erg blij dat ik alles direct kan meemaken hoor. ik ben dan afgekeurd en dus niet uit eigen vrije wil thuis, maar ik zou toch niet anders willen hoor. heerlijk met mijn ventje thuis
vanavond hebben we een gesprek gehad bij de bank. even kijken of we onze hypotheek iets kunne verhogen voor een verbouwen. we hebben een heel klein huisje en het zou fijn zijn om iets meer ruimte te hebben met het oog op de toekomst en hopelijk nog een kindje. we willen aan de voorkant aanbouwen, want onze voortuin is 11,5 meter lang. hebben we natuurlijk vrij weinig aan. nou financieel moet het haalbaar zijn als uit de taxatie blijkt dat de waarde na de verbouwing hoog genoeg is. erg ingewikkeld allemaal. ik snap het wel, maar kan het echt niet uitleggen whahahahaa. nu eerst bij de gemeente een vergunning aanvragen en maar zien of en zoja wat we kunnen uitbreiden. spannend
hallo... @Blinky ik weet het niet ik denk eerst toch nog voor ac en dan afwachten wanneer vriend met de vraag komt hahaha... Ja maar liever geen vrienden dan zogenaamde vrienden toch... Zo wij gaan naar de stad! En straks weer fysio...heb nog altijd last van mijn rib maar de vorige keer had ze goed gemasseerd, geduwen en getrokken haha had me goed gedaan...
goed emorgen! Blinky, oh nou als jij het maar snapt hahaha, komt vast goed!! hoe gata het met Denny en zn tandjes? Cindy, Oh lekker ff laten masseren idd...gaan jullei shoppen!? @hier Vanochtend bij gyn geweest, moet vrijdag terug voor pregnyl Mirza werd 0715 wakker...maar was alweer heel snel moe, moest toch ff mee naar zh...en bij thuiskomst 0930 gelijk in bed ! Gisteravond is hij 2x wakker geworden, iets wat onrustig, maar verder heel goed geslapen
goedemorgen. ik ben mijn portemonee kwijt en heb zojuist mijn aangifte afgerond. ik moet een nieuwe bankpas, nieuwe cz passen voor Denny en voor mij, een nieuw rijbewijs en een nieuwe id-kaart halen. pfffff ik zal zo eens gaan uitzoeken hoeveel me dat gaat kosten
ah nee blinky....dat wordt duur helaas denk ik... Ja wij zijn weze shoppen in hoeverre dat gaat met 2 monstertjes hahahaha...maar heb een broek en een truitje gekocht en vriend 2 broeken en een shirt dus ..... Fysio was weer heftig...heb ook altijd zo`n dikke kop erna! Ik voel me belabberd soms zeg...ik voel me alsof ik ongi wordt maar er komt niks...maar het is anders dan normaal! Als ik het maar niet dit weekend wordt als we wegzijn! Zo moet nog even naar de drogist...
@fafje en wat doet die pregnyl eigenlijk? Heb er echt geen verstand van... Pff hier ligt dochter nu pas eens te pitten...nou ja gek te doen! Ze doet nu zelf klappen in de handjes...zo lief! En ze wijst met haar vingertje en zegt "die" of "oei oei" ja dat kennen ze wel he hahahaha... @Mejojo even een vraagje over roompot...wat is dat nu met die eindschoonmaak?
cindy, klote dat je je zo voelt..hopelijk of gewoon ene ongi of ff door het weer ofzo iets onder de leden...maar dat het idd maar niet in jullei weekendje is! Lekker toch geslaagd hihi goh nooit overnagedacht lijkt me idd hele opgave met 2 kids en een man hahahahah Pregnyl is een hormoon dat zorgt dat je ei sowieso springt...dus wanneer die gegroeid is tot een bepaalde grootte dan spuitne ze dat in mn bil! ...en dan springt ie binenn 24-48 uur @hier Lekker gewinkeld, Mirza nieuwe slofjes, zn voetjes zijn ineeeeeens gegroeid echt heel erg! dus nieuwe Babydutch slofjes hele leuke! ff gaan schommelen in de speeltuin en heeft ie op zich goed gegeten, bloemkool aardappeltjes en stukje kalkoenfilet, paar slokken yoghurt toe..net in bad geweest laat em nog fftjes spelen zodat ie zn fles niet te snel krijgt! Hij staat nu soms op vanauit zichzelf!!!! ehct heeel vaak los, ohhh ik vind het zooo goed
wat goed van dat wijzen!! klappen doet mirza nog niet! heel soms probeert ie het maar zn handjes gaan nog niet goe dop elkaar! Wel is hij nu heleeeeemaal gek van het speleltje "ik ga je pakken" als ik mn stem verlaag en alleen het woordje iiiiikkkkkkk zeg...zooo slappe lach krijgt ie...helemaal keihard wegkruipen!
Leuk he fafje! Ja dat de ongi dan maar komt he.... Hier ligt ze nu in bed te kletsen...de oudste is al een het slapen! Ja ze kunnen in een keer goed groeien he....hier gaat het nog langzaam haha mijn fijne meisjes! We gaan lekker film kijken vanavond...ik wens jullie een fijne avond!
cindy, veel plezier! Vraagje ff aan de mama's met 2 of meer kids..: hoe snel/goed/makkelijk of niet went de oudste aan de nachtgeluiden van een nieuwe baby? als ik bijv denk aan de verlatingsangst week van Mirza...dat is dan best pittig en storend vooral voor de oudste ? of valt dat allmaal mee?
hello!!! @Fafje dacht hier ook toen..oh jeetje als dat maar goed gaat...we liggen vrij kort naast elkaar hier maar geen problemen gehad! Zo ben dus vanaf morgen weg dus ik kon het hele weekend niet voor ALS jullie me missen hahahaha.. Nog geen ongi gelukkig...maar het is gewoon goed aan het rommelen dus ik denk dat het einde in zicht is van de ongi vrije tijd! Jeetje als je erover nadenkt... ... Dec 2007 zwanger Sept 2008 bevallen 1 jaar bv gegeven dus pas weer in nov ongi en gelijk de ronde erna zwanger Dec 2009 zwanger Sept 2010 bevallen En nu dus bijna weer 1 jaar bv gegeven.. Nou zoals jullie zien in December en September onze maand haha, de oudste op mijn verjaardag geboren de jongste precies op de helft...hmm dan ook maar gaan trouwen in sept ooit! hahaha
hahaha cindy, veel plezier meid! geniet ervan! en wat leuk zeg zo die maanden! hopelijk pas weer in dec ongi hier, cb geweest alles goed weegt ruim 9 kg en is 71 cm! prikjes gehad, alleen ff huilen maar snel over
wat gaat je mannetje snel zeg. en wat fijn dat hij zo goed heeft gegeten. he jakkes in je bil. nou veel plezier daarmee au
ja zal vast lukken! Zielig altijd die prikjes!! En id liever pas weer ongi in dec maar dnek ik niet want hierna ga ik weer aan de gewone pil dus wordt ik weer heerlijk ongi...