@hitcke, hmm denk dat je te ver weg woont om je dood te schieten Lang geleden dat je geweest bent, hier alles oke bij jullie ook ? @ blinky, hoe gaat het met je meis, zie dat denny iig nog genoeg bv krijgt gaat je echt goed af hé !! @ hier, straks ouderavond van zoonlief, ben nu even gauw bezig met eten daarna eten en daarna ga ik er heen
Ik baal altijd zo van die gasten !!!! bah... Mijn moeder heeft net de operatie ondergaan.... en ze blijft gewoon chronische ziek.... maar ze gaat wel op vakantie naar jamaica, maargoed ze wist niet of ze toestemming moest hebben of niet, dus voor de zekerheid die mensen maar ingelicht. ( bleek dat je bij langer als 3 weken pas hoeft in te lichten maar goed ) zeggen : oh op vakantie... hmmm kun je dan ook weer 16 uur in de week gaan werken na je vakantie ? Nee dat kan niet !!!! blechhh kom op zeg... mag een mens ook al niet meer even op vakantie, ze heeft een behoorlijk heftige operatie achter de rug kom op zeg. en dan moet er maar weer 16 uur werken tegenover staan, nee ik baal echt van die gastne, die kunnen je het zo aanpraten dat je toch gaat denken dat het aan jezelf ligt en je dus eigenlijk helemaal niet ziek bent.
ja ze zijn erg mejojo....ik krijg gewoon vandaag een brief dat ik maandag er al moet zijn! Maar dat had jij ook eh....ach dan hebben we het gehad he.. Zo fijne avond!!
Howdy mensjes, Lekker weertje zeg vandaag! Niet te zonnig en toch warmpjes. @ Anne: het gaat goed met de helm, maar hij heeft met Pasen gehad dat hij te klein was en toen moesten we hem 4 dagen aflaten voordat we langs konden komen. Daarna wilde hij hem 's nachts niet meer op We zien al wel verschil, het wordt nu een rechte afplatting ipv scheef. Als hij helemaal recht is dan gaan ze het naar achteren laten groeien. Maar hij heeft hem nu minder op ivm de nachten, dus het zal nu wel wat langzamer gaan dan in het begin. Maar het is zo'n lekker vrolijk kereltje en dat wil ik er niet uit halen door zo'n helm. Dus dan maar niet 's nachts, bovendien is het een buikslaper, dus platter wordt het niet haha. Heeft Madelief haar helm weleens op? @ Hitchke: leuk dat je weer eens komt kijken meid! Ik vroeg laatst al hoe het met je ging, en ineens ben je er Fijn dat het goed gaat met jullie! Hoe is het met de ontwikkeling en de tandjes van jullie kleine Arthur? Hier alles oké, we klagen niet met ons ventje. @ Cindy: ach meid ik heb geen specifiek beeld van je gevormd hoor. Ik ken je niet echt, dus ik ga ook niet oordelen. Ieder heeft zo zijn mening en waarden en normen, en dat is toch prima. Zolang het je kind niet belemmerd dan is het toch oké. Fijn dat je even een dagje zonder je oudste hebt, dat scheelt veel energie en rust @ Mejojo: gaat het al wat beter met je zoontje, tis zo rot als ze niet lekker zijn. Beterschap met hem! En ik duim voor een betere nacht voor jullie! @ Blinky: wat fijn dat de bv zo lekker gaat meis. Vooral doorgaan! @ Hadassa: hoe is het met je meis? Alles oké met de kindjes? Jij hebt geloof ik weleens contact met Zij toch? Hoe gaat het met Sil zo na de operatie enzo, heelt het allemaal oké? @ Sann: hoe is het met je? Ivy nog een beetje bijgedraaid uit haar dwarsheid van vanmorgen? @ All: ik ben vandaag met Luka naar een vriendin geweest en haar 2 dochters. Was gezellig en we hebben er gegeten. Twan was bij Tim, die hebben lekker bootjes gekeken op de boulevard. Vindt Twan erg interessant Ik heb gisteravond een gesprek met mijn ma gehad, na 2.5 week geen contact te hebben gehad. Was goed gegaan en is verhelderend geweest voor beide. Nu op een andere voet verder, ik sta er in ieder geval weer positief in, nu ik mijn standpunten en nieuwe vorm kenbaar heb gemaakt. Vanmorgen is mijn laptop kapot gegaan Althans mijn beeldscherm is zwart) Echt kl*te! Binnenkort maar even laten maken, want ik heb hem net 1.5 jaar. Dus nu zit ik op Tim zijn mini laptop... Verschil moet er zijn, maar deze doet het tenminste goed haha. Nou ik ga lekker bankhangen en een filmpie kijken denk ik. Fijne avond meiden!
michelle heb je geen virus??? klote zeg! fijn dat het goed gaat met de helm van twan, wij hebben hem niet meer op, en gaan het ook niet meer doen..de laatste meting zat ze gelukkig op het gemiddelde en ik vind het zelf ook stukken verbeterd dus ik ga haar er niet meer mee lastig vallen, ze heeft al zoveel pech met alle ziek zijn en die helm vind ze alleen leuk om op te eten haha.. madelief heeft vandaag eindelijk weer even goed geslapen! ook wel zo prettig voor haar, dan gaat ze hopelijk uitgerust voor het eerst uit logeren het weekend en dat geeft mij ook weer een beter gevoel schoonzus heeft vandaag het onderzoek gehad, en het is niet goed met het kindje in haar buik...chromosomenafwijking en nog veel meer ''kleine'' afwijkingen, kindje zal waarschijnlijk gaan overlijden in haar buik en anders tijdens of vlak na bevalling... en vol spanning voor morgen..met mn vader...poehhh..ben al die spanningen zoooooooo vreselijk zat!
@Mejojo: beterschap voor je mannetje. Misschien idd oorontsteking @Cindy: geen verstand van bv helaas. Is vast wel ergens op inet te vinden. @Michelle: fijn dat het al zoiveel beter gaat met Twan zn koppie. Sorry verder weet ik het ff niet meer. Ben leeg. Heb een erg zware therapiemiddag gehad die veel los maakte dus dat heeft energie gevreten. Probeer nu mn hoofd een beetje leeg te krijgen zodat ik strakjes lekker naar bed kan. Nog wel een cool nieuwtje: Aelinn heeft zich vanmorgen terwijl ze naast me op de bank speelde aan de rugleuning tot staan opgetrokken. Was zo trots!
sann wat goed van haar, vabmiddag hield ik de bovenbeentjes van madelief vast en ze kwam ''zelf'' tot zit en ze heeft wat wiebelige stapjes aan de hand gedaan vanmiddag
gaaf is dat he dat zelf tot zit komen. Onze dametjes hebben flinke buikspiertjes. Knap hoor stappen aan de hand
ouderavond is ontzettend uitgelopen !!!! ben nu net pas thuis ..... ik reageer morgen weer even op jullie wil jullie voor nu alleen even graag mededelen dat onze kleine meid zich probeert op te trekken aan de box ze staat nu zo half aan de box .... ze snapt nog niet dat wil ze rechtop staat ze de handjes ook weer wat hoger moet zetten, ze staat nu dus helemaal met gebogen knietjes
Wat goed van jullie kleintjes dat ze gaan optrekken enzo! Twan probeert het wel aan de rand van de box, want die hoeft nog niet omlaag, maar hij kan het nog niet haha. Gaat ineens in een stroomversnelling, volgens mij zijn de meiden sneller dan de jongens Ik ga ook slapen, trusten girls!
goedemorgen was weer vroeg vanochtend, maarja moet maar weer hé Zoonlief voelt zich beter, heeft nog wel koorts maar is weer goed te pas, @ michelle, goed hoor dat je weer het gesprek bent aangegaan, ook erg fijn dat het nu weer opgehelderd is bij beide kanten ! @ anne, ooh wat erg voor je schoonzus zeg, sterkte voor haar !! @ sann, goedzooo nee op de bank optrekken kan ze hier nog niet, wel lopen aan de handen..( dat zij voorop loopt en wij haar boven haar hoofd de handen vasthouden, dan loopt ze zo weg ) optrekken aan de box doet ze ook.. half dan @ verder. zo dochterlief maar weer in bed leggen, die was om 6 uur al wakker, die is nu weer zo moe als wat. ik ga dan even echte meisjes in de jungle kijken die heb ik gister opgenomen, dan even ontbijten.
Sorry dames dat ik al effe niet ben geweest.heb al dagen weer hoofdpijn. En jullie weten waarschijnlijk al dat een van onze hondjes weg moet ivm rangorde strijd met der moeder. En vanmiddag of vanavond komt er iemand bij donna kijken. Ben kapot van verdriet. Kan me TOT nu toe groot houden. Het uit zich nu in hoofdpijn. Ik baal zo dat ze weg moet maar elke x gevechten.... nee dat willen we niet.niet vóór ons,onze portemonnee,lizzie en hun zelf. Dat ze komt weet ik sinds maandag. Hopelijk klikt het tussen hun en donna en willen hun haar het huisje bieden dat ze verdient. Sorry meiden..... ik probeer zo snel mogelijk weer bij te lezen. Nu ik dit typ gaan de tranen stromen. Sorry X
Helluw!! @Michelle nee is ook zo we kennen elkaar helemaal niet he…maar wil geen verkeerd beeld scheppen natuurlijk! Nou fijn dat je het hebt kunnen uitpraten meid!! En idd is het geen virus? @Anne gaat ze een weekendje naar opa en oma…lekker….. Wat erg voor je schoonzus en broer, maar hoe nu verder? @Sanne slimpie hahah weet ik dat het vast op internet is te vinden maar wilde het hier in de groep gooien he! Balen van je therapie maar het is uiteindelijk voor een goed doel…is er wel vooruitgang? En goed van je meisje…zit jij je druk te maken of ze wel al genoeg kan…nou die van mij zit niet eens zelfstandig! @Teddy aaaah erg hoor….sterkte meid! @All nou Jullie kindjes gaan vooruit zeg! Hier nog niks van dat alles…maar laat haar nog maar even baby zijn… Wel eet ze nu 2 sneetjes brood…jeeehh hahaha….en ze kletst een hoop! De oudste zit nu helemaal onder de blauwe plekken van die val…arm kind….
komt net een vriendin langs... heb haar sinds de geboorte van mijn dochter niet meer gezien, toen is ze even in het ziekenhuis geweest. daarna eigenlijk ook helemaal geen contact meer gehad, maargoed ze kwam voor de trouwdag van mij en manlief (jaja alweer 3 jaar getrouwd vandaag ) iig, om 12 uur maak ik de fles klaar van dochterlief omdat ze naar bed gaat. ik zet mevrouw in de box... en loop naar de keuken. ondertussen hoor ik dan mijn vriendin lachen en praten met dochterlief dus ik denk : die is voor de box gaan zitten ofzo, vooral omdat niet veel langer mijn vriendin ook in de keuken komt, ik denk dus dat dochterlief nog steeds in de box zit. horen we opeens een keiharde knal !!!!!! is dochterlief van de bank gevallen, ze leunde denk ik voorover en is er zo afgevallen, want haar hele voorhoofd is nu blauw. ze bleef hangen in haar eigen schreeuw, er kwam dus niets geen geluid uit, en toen ik haar oppakte om tegen me aan te houden kwam het er allemaal uit, schreeuwen... echt zo hard !! grrrrr wie laat er nou een kind alleen op de bank zitten ?? de bank is voor haar nog best hoog.
teddy wat vervelend dat je je hondje weg moet doen zeg..hopelijk krijgt ze een goed huisje en maakt dat je verdriet wat minder erg...sterkte met je hoofdpijn cindy nee ze gaan beiden naar mn zus toe het weekend. mn schoonzusje is van de kerk dus op laten wekken is geen optie ( tja is toch een soort abortus) ze draagt het met veel verdiet uit mejojo auwwww...hopelijk heeft ze er niet te veel last van, arm kind... madelief is 2 weken geleden bijna uit bed gerold bij ons, kon haar nog net aan haar truitje optrekken, pff kreeg het even behoorlij benauwd zeg.. mn vader is het ziekenhuis geweest, onderzoeken zijn mislukt omdat hij dikke slangen via zn mond moest laten zakken, tja en dat wou niet dus dat gebeurd na het weekend onder narcose net heen en weer geraced naar drachten (uur heen en uur terug) even een handtekening zetten..pfff..blij dat ik thuis ben, zo even hond uitlaten en klein boodschapje doen en dan haal ik de kids weer op vanavond lekker chineesje eten! hmm...
mejojo ik lees je verhaal nog een keer, en merk nu pas op dat die ''vriendin'' je meisje op de bank neer had gezet?! nou ja zeg...onbegrijpelijk! wat zei ze toen?
@Mejojo pffff schrikken he.... Maar zij had haar gewoon uit de box gehaald of hoe moet ik het zien? @Anne hm ja dan doen ze dat niet he......lekker chinees! Balen van je vader....ik heb ook eens een maagonderzoek gehad ieeuw... Maar gingen ze de longen in met een slang????