september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

heeeeerlijk :p:p

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ cindy heel veel plezier dit weekend. en mejojo ging toch ook weg? ook jij veel plezier.

morgen ga ik Denny weer eens wegen en meten.
    en ik ga toch ff een testje doen. ik heb al 2 weken enorme rugpijn en al een paar dagen flinke hoofdpijn. ik heb rommelende darmen en gevoelige tanden. ik ga er voor 95% vanuit dat ik niet zwanger ben en toch laat het me niet los, dus even een testje om uit te sluiten. geeft toch wat meer rust in het bolletje

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mijn kleine vent is alweer 10 maanden:D:D:D

4. fafje

fafje Niet meer actief

blinky, maar hoezo kan het volgens jou dan niet eigenlijk!??? even niet gevolgd of je uberhaupt al ongi bent?

mijn vriendin raakte zwanger zonder ongi te worden!

5. fafje

fafje Niet meer actief

gefeliciteeeeeerd!!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

haha Blinky toch denken dat je zwanger bent...ik wist het wel eigenlijk door de klachtjes die je aangaf dat je een vermoeden hebt...kun je toch gewoon zeggen?!
    Ik heb ook weer op het punt gestaan om te testen maar doe het niet....het is bij mij gewoon aan het rommelen tot de ongi komt denk ik...

Maar nu moet ik het hele weekend wachten op jouw`n test!! Hahahaha

En gefeliciteerd!!

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee nog niet ongi geweest en we gebruiken condooms. maar ja een ongelukje zit in een klein hoekje he;). we zullen het morgen weten. ik zeg nog maar even niets tegen manlief, omdat ik er toch vanuit ga dat het negatief wordt

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    tja ik dacht eigenlijk steeds van neeeeeeeeehhhhh dat kan helemaal niet. maar ik typte vanmorgen op google: gevoelige tanden, en ik kreeg meteen zwanger er achteraan haha. en dan die andere klachten tja dan ga je toch twijfelen he:). tis gewoon het verlangen dat me onzeker maakt denk ik.

ja jij moet nog even wat langer afwachten haha.

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja ach ik snap je helemaal meid;)
    Alleen hoop ik dat je man er dan net zo blij mee zou zijn;)

Maar je wordt ook niet ongi he....hmm dan zou je in principe geen eisprong kunnen hebben...maar er zou wel voordat er een ongi komt een ei moeten komen dus ja:p

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dag meisjes

sorry ik heb jullie een beetje vewaarloosd, maar ben erg druk geweest laatste daagjes

morgen gaan we met zn 2en naar duitsland, er even lekker tussenuit
    lekker welnessen ;)

neem lappie mee..als goed is , is daar wifi

ga zo naar bed, ga namelijk morgenochtend eerst even meehlpen op laatste schooldag als activiteiten begeleidster

druk druk dus..

11. Alita

Alita Niet meer actief

Nou wij gaan naar de katjeskelder van roompot in een kindervilla en een sauna!! Nou wat wil je nog meer,..... heb er zo`n zin in!!

Tot volgende week ladies!!

@Anne ook veen plezier he!

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Have fun Cindy!!!

13. fafje

fafje Niet meer actief

anne en cindy, heeel veel pelzier!

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Oja, haha, sla Anne helemaal over.. Anne geniet ervan meis, even lekker bijtanken en opnieuw opladen!

15. Alita

Alita Niet meer actief

thanks meiden!

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    een heel fijn weekend samen

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    vannacht is Denny weer wakker geweest. oh wat was hij verdrietig. hij heeft toch zo´n pijn in zijn mondje de arme schat. badend in het zweet werd hij wakker en hij gilde het uit. dikke tranen, nou ik hield het zelf ook maar net droog. toen heeft ie van 3.00 tot 4.30 heerlijk met me liggen kroelen,maar toen werd ik toch wel erg moe. dus heb ik hem lekker in slaap gewiegd en in zijn bedje gelegd en nu slaapt hij nog. strakjes na de 1e bv lekker in pyama naar opa en oma. dan mag hij daar in bad, daar verheugde oma zich al op. ga ik pasfoto´s laten maken en nieuwe passen aanvragen. dan ff naar de blokker voor mijn ouders en ff naar kv. al met al een redelijk drukke ochtend. maar aiaiai. nu doen allebei mijn heupen al heel veel pijn. loopt niet erg gemakkelijk

19. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

Ik dacht kom weer eens kijken hoe het hier gaat. Ik ga geen 15 pagina's teruglezen dat is me teveel. Dus ik springer weer in vanaf hier. We hebben het druk, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben.

@ Cindy en Anne: veel plezier dit weekend!

@ Blinky: ik hoop dat jullie een vergunning krijgen. Is wel zo fijn als je wat kan uitbouwen, zeker met oog op een 2e kindje.

@ Fafje: leuk zeg dat Mirza los staat! Zijn toch hele bijzondere ontwikkelingen.

Hier ook geen last gehad met Luka en Twan 's nachts. Luka is sowieso vanaf baby zijn een vaste slaper. Al ontploft er een bom naast hem, dan slaapt hij waarschijnlijk gewoon door :p

@ All: we gaan zo ffies naar het cb om Twan te laten meten en wegen. We hoeven pas 25 aug. terug voor zijn laatste prik, en ik wil toch ff weten hoe groot en zwaar hij nu is.

Fijne dag meiden!

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ga om 13.00 uur ook even met Denny naar het CB. wij moeten toevallig 26 augustus voor de volgende prikken

Deel Deze Pagina