goeiemorgen. ik word hier mijn huis uit getrild. volgens mij zijn ze aan de overkant met een drilboor bezig. al sinds 8.30 uur. de vloer staat te trillen en ik heb er barstende koppijn van. wonder boven wonder is Denny toch in slaap gevallen en hopelijk slapt hij nog even door. wat een ****** herrie
nou hier toevallig hetze;fde..keiharde boor bij de buren, ook wonder boven wonde,r mirza sliep ehct binnen 5 min toen ik em naar bed bracht! @hier, bleek toch vruchtbaar mn follikel was gegroeid dus heb weer pregnyl! mirza eet weer goed! rtandjes komen echt echt ehct...
He meiden we zijn weer terug!!! Nou het park viel iets tegen hoor....huisjes erg sfeerloos en bestek en glazen enz waren nog smerig...erg jammer! Zwembad was wel leuk maar weer eens te koud voor de jongste, ach we hebben ons geamusseerd hoor maar is jammer! Wel zijn we gister nog naar de Beekse Bergen geweest...super!!! We hadden ook de autosafari gedaan...op het einde had je de giraffes en die liepen dus gewoon los net zoals de rest daar....ze liepen gewoon langs de auto!!! Maar goed.....blinky niet zwanger las ik...vindt je het jammer?
cindy, oh dat is wel een tegenvaller dan zeg! en zwembad te koud is dan nog erger, maargoed beekse bergen leuk is dat heh, gingen de griaffen ook jullie ramen aflikken hihi! wij willen daar ook hene over ene tijdje!
goed dat jullie zo´n lekker weekend hebben gehad, maar idd wel jammer dat er het een en ander tegenviel. lijkt me ook leuk zo´n autosafari. gaan we over een paar jaar ook maar eens doen. nee niet zwanger. ja aan de ene kant best wel jammer, want nu ging toch ook wel erg kriebelen. aan de andere kant zou ik het ook wel fijn vinden als Denny ietsje zelfstandiger is als ik weer zwanger zou mogen worden. ach we waren ook nog niet aan het proberen dus dat scheet natuurlijk ook voor het gevoel
haha ja idd Ja ach gezellig maken moeten we het onzelf he maar het huisje had geen sfeer en het was niet schoon allemaal en dan voel je je niet op je gemak. En we konden zo bij iedereen naar binnen kijken...je lag nog geen 3 meter van elkaar af op alle manieren dat je overal wel iemand had die je kon zien
ja ik snap het hoor Ach hier was de oudste iets ouder dan 1 en het was een leuke tijd om te beginnen weer met zwanger worden...eerder zou ik te lastig hebben gevonden
@ blinky, al enig idee of je de hypotheek kunt verhogen ? @fafje, ooh wat goed zeg dat los staan !!!! nee dat doet onze meid nog niet haha zo gek ... onze zoon liep nu al lang en breed los, en mevrouw zit nog steeds en doet niets @ cindy, sorry meid, ik lees het veeeeels te laat, ondertussen weet je naturlijk al lang en breed hoe het met de eindschoonmaak zit @ongi, ach als ik dan toch geen kindjes meer mag krijgen, hou dan ook maar op met die ongi,alleen maar last van zou toch heerlijk zijn als je dat gewoon even uit kon zetten, en aan zetten wanneer je kindjes wil @anne, ik zag op je hyves al dat je heerlijk genoten hebt van je weekendje duitsland! Heerlijk heb je wel even verdiend hoor, @bliny, hoe gaat het nu met zijn tandjes? Heeft hij er nog steeds zon pijn aan ? @michelle... laatste prik ??? met 14 maand is toch voorlopig de laatste ? en daarna pas weer met 3 jaar ? @fafje, aah balen zeg dat je geen eisprong hebt deze maand !!! `@ blinky. Balen dat je vent alsnog naar zijn ouders gaat om te helpen, om het van de positieve kant te zien is hij wel een lieverd die graag helpt, mijn moeder had jaren lang last van haar schoonouders, kwamen elk weekend het hele weekend bij hun slapen, (wonen stukje rijden) en 1 keer in de week moesten mijn ouders ook nog daarheen met de 5 kids.... en mijn vader hielp altijd en overal, ook bij andere ipv zijn ouders, mijn moeder is er toen achtergekomen dat je eigenlijk gewoon steeds moet zeggen : ooh doet klaas wel even, of : klaas helpt je wel, morgen al ? hmm dan gingen we eigenlijk lekker naarde dierentuin met de kinderen, maarja hij komt wel wij zeggen wel af...... dan liet zij zogenaamd haar goede wil zien, en mijn vader begon zich schuldig te voelen richting de kids en had er op een gegeve moment ook geen zin meer in Bij manlief heb ik dat al gauw opgepakt, en hetzelfde gedaan als mijn moeder, ook manlief zegt nu liever nee haha hoe harder ik zijn moeder steunde.... hoe verder hij zich ging afzetten @cindy, jammer dat je het was tegengevallen, wij gaan al 5 jaar 2 keer per jaar met roompot, gelukkig nog nooit last van gehad, Zo, ik heb de laatste paginas van waar ik gebleven was even terug gelezen en zoveel mogelijk proberen te reageren, wij zijn vandaag weer naar de orthopedagoog geweest, ze gaat vanavond zwart op wit zetten dat er niets mis is met onze zoon, dus dat hebben we ook weer gehad
had het al gelezen mejojo.....zoals ik al schreef ik had niks anders verwacht meid.. Waren jullie ook al eens in de katjeskelder geweest dan? En gaan jullie naar een chalet of een huisje...
mejojo, jeetje dat is fijn..al was dat idd al wat we allemaal wisten heh...wat een kutwijf, sorry maar ik kan daar zo boos om wordne, laat staan JIJ! (heb wel mn eisprong toch nog )
Nee katjeskelder nog nooit geweest, ja toen ik kind was op de camping hahaha Wij zijn 1 keer in een chalet geweest, de rest in huisjes.
ooh dan heb ik daar overheen gelezen sorry !! fijn dat je toch nog eisprong hebt hoop voor jullie dat je gauw weer zwanger mag worden ja het is echt een kutwijf, draai het liefst haar de nek om
Hoi meiden, @ Cindy: jammer dat er wat minpunten waren aan jullie weekendje. Maar idd sfeer maak je zelf en kinderen boeit het niet of het nou schoon is of vies, die genieten toch wel! Leuk hoor de beekse bergen, de meiden zullen hun ogen wel uitgekeken hebben. @ Mejojo: fijn dat jullie mannetje door al die toestanden is heen gekomen. Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht! Wij geven onze kinderen 3 prikken in totaal. Is een heel bewuste keus, vandaar dat Twan met bijna 1 jaar zijn laatste krijgt. Nog een paar weekjes dan is jullie dochter 1 jaar! Gaat snel zeg. @ Katjeskelder: zijn mijn schoonouders een geweest en vonden het ook wat minder daar. Ik weet niet precies wat er was, maar ze hadden flink wat aan te merken. @ All: we zijn naar het cb geweest. Twan weegt nu 10650 en is in 1.5 maand 490 gram aangekomen en hij is nu 76.2 cm lang. Dus zijn groei gaat wat langzamer. Is ook wel logisch want zijn ontwikkelingen gaan snel de laatste tijd. Hij wandelt langs alles en staat soms aan 1 handje. Hij is zo trots en blij dan! Echt een heerlijke fase dit! Nog 1.5 maand dan is hij al 1 jaar!!! We hebben met Luka's 1ste verjaardag een driewieler met zo'n duwstok eraan gegeven, maar die hebben we dus al. Hebben jullie ideeën voor jullie kids hun 1ste verjaardag? Fijne nacht meiden.
nee binnenkort met de gemeente een gesprek aangaan om te kijken of we mogen anbouwen en hoever we dan mogen. daarna via de bank een taxatie laten doen van voor de verbouwing en een schatting van na de verbouwing. en dan weten we of het haalbaar is. duurt dus nog even. met Denny zijn tandjes gaat het nu goed, hij heeft er niet echt last meer van. hij had er al 2 sinds eind april. afgelopen vrijdag nr 3 zaterdag nr 4 en maandag nr 5. ik kan me wel voorstellen dat hij er dan last van had, het arme kind. hij is ook wel heel behulpzaam, maar hij kiest de verkeerde die hij moet helpen. hij laat mij alleen thuis zitten met ons ventje terwijl ik hem niet kan tillen en dan gaat hij naar zijn moeder om plantenbakken te verhuizen. dan klopt er iets niet helemaal lijkt me. ik heb het ook al eens geprobeerd om alles te accepteren en erg op de hand van sm te zijn. dus alles wat zij voorstelde vond ik leuk en goed. overal ging ik mee. met als resultaat: manlief vond het heerlijk, want nu kon hij eindelijk zijn moeder alle tijd schenken zonder dat ik erover klaagde. werkte bij hun dus niet. het is ook weleens een beetje eng hoe die 2 aan elkaar klitten hoor. gelukkig heb je dat gedoe met die gesprekken ook achter de rug. en hoe nu verder?
wauw wat een grote vent is Twan al. dan is denny nog zo'n klein kaboutertje. ik heb echt nog geen flauw idee wat we voor zijn 1e verjaardag gaan geven. moet ik nu toch al een beetje over gaan denken.
sinds maandag kan Denny nee schudden. dan zeg ik nee en dan schudt ie met zijn bolletje. als ik er dan op reageer dan schatert ie het uit. wat ben ik toch verliefd op mijn kindje. weltrusten
goeiemorgen allemaal. Denny is vanmorgen met een ochtendhumeur wakker geworden. is eigenlijk best grappig. hij was me het eerste uur toch een poepie chagerijnig. ik wist niet dat dat zo jong al kon haha