@ cindy : lekker ff naar de kapper. ik moet ook weer, want het zit nergens meer naar @ fafje: zielig he die tandjes. Denny is er nog nog niet helemaal happy van. zijn 3 nieuwe tandjes zijn nu over de hele v=breedte aan het doorbreken en hij heeft er zo'n jeuk van. en pijn ook, want hij huilt ook meer dan ik van hem gewend ben. gisteravond was hij ff in paniek. hij was toch zo aan het snikken in zijn bed. papa haalde hem eruit en hij bleef maar huilen. toen mee naar beneden genomen. bij Lefert op schoot bleef hij maar rechtop zitten en mij heel zielig aankijken en constant huilen. toen heb ik hem overgepakt en het was meteen klaar met huilen. voor mij stiekem wel een supergevoel, maar ook wel erg rot voor lefert
ik ben vanmorgen mijn rijbewijs en id-kaart gaan ophalen. morgen of maandag heb ik mijn pinpas ook weer nieuw. voordeel is dat mijn foto er een heel stuk beter uitziet op mijn passen haha. en ik heb nu een rijbewijs pas ipv een papier
blinky, ahh ja op zulke momentjes heeft ie gewoon ehcte mamawarmte en troost nodig...fijn gevoel is dat heh... pff gelukkgi heb je alle sweer, wel klote heh alles wer openiuws, maar wel beter een pasje ipv papier1
Ja ze zitten super dus het is t waard...ik heb veel haar dus er moet altijd extra verf bijgemaakt worden...grrr... Beetje last van zichzelf misschien hahahaha
@Blinky ik vindt het stiekem ook leuk dat ze zo aan mij is gehecht hihi.....bij de eerste voelde ik me ook schuldig maar nu niet hoor hahaha Hier helemaal geen last van de tandjes! Gelukkig maar... Heerlijk nu mijn haren goedzitten haaaah kan ik echt van genieten! Voel me een stuk fijner! Nu nog 10 kilo van mijn lijf af....
goed emorgen! blinky, veel plezier! @hier tis laatste tijd elke dag laat opstaan die kleine, vandaag weer pas 0930 haha...slaapkop
wat een rust hier zeg!!! @Mejojo hoe is het we horen niks meer?....... @Blinky en bij jou? Had je het trouwens tegen je man gezegd dat je dacht zwanger te zijn laatst? @Fafje en jij had geen ei gehad nu deze ronde? Jammer zeg....hoe nu verder dan...ze ging dan toch iets doen he? @Anne joehoe kom even vertellen hoe je weekend was of heb ik iets gemist? Hier gaat alles prima! Vandaag lekker mosselen gegeten hmmmmmmmmmm.... de jongste vondt het ook lekker ... Hier wilt ze erg veel staan en ze is echt zo onrustig nu..lekker bij mama en papa zitten doet ze alleen nog als ze heeeel erg moe is.... Nog even en we hebben verjaardag..... Mijn poedermelk is bijna op en nu twijfel ik om langzaam gewone melk te geven of toch nog een bus te kopen...hmm wat zouden jullie doen?!
hoi zeker rustig hier! Cindy, gewone melk ben ik al ana het introduceren..maar het zijn nog slokjes...nog geen bekers...halfvolle melk wordt hier niet gewaardeerd...sojamelk wel...vandaag karnemelk ook paar slokjes...dus ik bie dhet nu smiddags gewoon aan...kijken wat ie wilt.. vind het wel lastig, wnat hij drinkt zn warme melk uit een flesje...ik zie hem niet uit zn tuitbeker in 1 x 100 ml dirnken ofzo...over zn water of sap doet ie ook heel de dag 200 ml verspreid...dus ja lauwe melk lijkt me zo goor ...ik dnek dat ik zn avondfles er nog wel in hou, hooguit bouw ik die qua hoeveelheid af, als ie overdag genoeg zuivel krijgt.. @ei, is alsnog gegroeid en toch were pregnyl gekregen...dus wa stoch nog vruchtbaar, gyn vond het wel uitzonderlijk, maar eitje had een vertraging in groei maar dat zou geen invloed hebben op de kwaliteit zei ze...dus nou afwahcten heh 8 of 9 aug is mn nod...
oei nou dat is vreemd dan van je ei....maar het is goed nieuws dus spannend nu...!! Ja ik ga het nu ook maar langzaam doen ze is bijna 1 jaar he...en dan krijgt ze lekker haar papflesje met gewone melk.... Zo ik ga heeeerlijk bankhangen en ik wens jullie nog een fijne avond!!
Hoe wat hahahaha. Nou ik doe soepgroente in een grote pot...kerriepoeder...peper...zout....kokosmelk en dan de mosselen erin....superlekker!!!
ohh ehct wat apart, ga ik es maken!! (ja ik bedoelde bood ) @melk, ja hij eet natuurlijk al van alles waar koemelk in zit, dus ja...langzaamaan introduceren moet gen probleem zijn!
idd fafje....ze krijgen al van alles he...maar het gaat dan om het zout wat erin zit? Ja is superlekker op deze manier!
nee hoor ik heb hem niks verteld. geen slapende honden wakker maken. brrrrrrrr mosselen, dat vind ik echt niet lekker. over poedermelk en gewone melk kan ik niet oordelen. geen verstans van bij een baby. ik geef Denny sinds een week gewoon brood ipv blue band goede start. het lijkt goed te gaan. ik heb hem gisteren ook een paar hapjes soja vla gegeven en ik geloof niet dat hij er last van heeft. dat is wel fijn, want dan kan ik met soja zijn meptaartje maken
blinky, oh beter! mijn ha adviseerde me toendertijd met yohgurt introduceren, maar 3x per week iets van 100ml...en dat voor een maand..en dna pas ehct vaker...om het langzaamaan te introduceren!
op het cb zeiden ze dat als ik melkproducten wil gebruiken, dan idd als eerste yoghurt of kwark. als ik zelf kwark eet merk ik dat hij nog steeds een reactie krijgt. niet zo heel heftig in zijn eczeem, maar wel meer spugen. dus daar moet ik nog maar even mee wachten. sowieso bied ik hem de komende paar maanden nog geen koemelkproducten aan. ik ben als de dood dat hij weer zo veel eczeem krijgt, terwijl het nu al een stuk minder is