juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

    angel74 Fanatiek lid

    25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou alweer een nieuw deel ....
    wat gaat het hard zeg....
     
  2. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Meiden mijn up date staat in het vorige deel ;)
     
  3. carpediem2010

    carpediem2010 Fanatiek lid

    6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Denk niet dat hier iets begonnen is, maar tis wel irritante pijn. Kan zowat niet opstaan.

    Guppie wat naar van je hoofdpijn zeg, hoop het niet door een kies

    Meiden die slecht slapen door hun kleintje, knuffel

    Kikkert spannend zeg, hoop dat het gauw doorzet,

    mamat heftig zeg, ik hoop dat je hb snel wat stijgt, wat kan je daar beroerd van zijn
    __________________
     
  4. Elea

    Elea Fanatiek lid

    17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wauw alweer deel 7 joh
     
  5. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Een nieuw deel alweer! :$ :D

    Hier een gebroken nacht gehad, om 4 uur kwam Naomi voor de fles, en heeft daarna tot 5 uur liggen huilen.. phoe he wat breekt dat je op!
    Daarna wel weer geslapen tot half 9.

    Ik denk dat ik weet waarom mevrouw zo huilde 2 dagen lang.. ze heeft vanmorgen om 9 uur EINDELIJK weer gepoept sinds 2 dagen!
    En wat een berg!!! :$:$ Ik heb het een beetje geholpen hoor door haar te temperaturen (tip van de huisarts) en ja hoor daar kwam de lading!!!
    Arme meid.. moet vast dwars gezeten hebben dat kan niet anders!

    Nu snel douchen want om half 11 komt er een vriendin van Vincent op kraamvisite! Geloof dat Naomi nu wel rustig op bed blijft liggen na haar grote poep incident :p
     
  6. J2J

    J2J Bekend lid

    4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net mijn berichtje nog achter gelaten in het vorige deel.

    @Es, oh wat fijn voor Naomi dat hetgeen dwars zat er nu uit is. Dat zal een opluchting zijn voor de kleine meid (en voor mamma ;)). Veel plezier met de kraamvisite straks.
     
  7. Einneh

    Einneh Fanatiek lid

    2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Morgen meiden!

    Ik heb niet terug gelezen in deel 6 sorry misschien dat ik dan vanmiddag nog ff doen....
    Gisteren en gisternacht heeft het hier weer ontzettend gerommeld, last van mijn rug en onderbuik veel harde buiken. Had gehoopt dat het door zou zetten maar nee, nu nergens meer last van ;)

    Deel 7 alweer, in dit deel wil ik wel bevallen hoor :D

    Dikke knuf voor iedereen!
     
  8. Dithje

    Dithje VIP lid

    19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sjonge, deel 7:$!

    Heel veel succes Sue en ik duim voor je meis!

    Woehoe Kikkert, naar het ziekenhuis! Heel veel succes meis!

    Gefeliciteerd met je 40 weken Bella!

    Super Sam dat Kor nog maar 1 dagje hoeft! Enne, balen van je slechte nacht...

    Jeetje wat heftig MamaT:(! Heel veel sterkte meis en hopelijk ben je snel aangesterkt!

    Wow Mone wat een snelle bevalling:)! Heerlijk genieten nu meis van je kraamtijd en van Janneke natuurlijk!

    Argh Angel dat meen je niet meis:(! Kan mij voorstellen dat je onwijs geschrokken bent. Is ze verkouden?

    Oeps Elea, jij ook al zo'n beroerde nacht! He sjonge zeg, de ene stil en de andere begint... boehoe!

    Ahhhhh wat zielig Es dat Naomi zo'n last had. Gelukkig heeft ze van zich af kunnen poepen en is ze het nu kwijt! Veel plezier met de kraamvisite!

    Hier; ook hier een spooknacht achter de rug met Luca. Na z'n flesje wilde hij niet meer gaan slapen, heb dus tot 4 uur met hem gezeten... Denk dat hij last heeft van zijn niet-poepen al 2 dagen;). Ach, komt ook wel weer los;).
    Ben trouwens happy want ik kan mijn eigen shirts weer aan:D! Broeken heb ik ook een poging gewaagd maar daarvoor zit er nog teveel extra spek op mijn benen en heupen8)...
     
  9. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ah Dithje Luca ook al last van het niet-poepen.. hoop dat het net zoals bij Naomi snel los komt.. Bij Naomi heeft het echt 2 volle dagen geduurd!
     
  10. Suekes

    Suekes Fanatiek lid

    26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Nou dan hoop ik dat ik de eerste deel 7 mama wordt. Ik heb echt weer n huildag bah... net weer gel gehad tuutje was wel wat korter en zachter en weer oets opgeschoten voorbij gisteren 4uur. Maar niet echt super hoor. Begin de moed n beetje te verliezen zo, ze kunnen dus nog niet bij de vliezen..

    Dikke xxxx en dank voor alle lieve gelukswensen, jullie zijn lief!
     
  11. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    he Sue, schiet niet echt op he meid! Sterkte en duim voor je dat het snel doorzet allemaal en dat alles z'n werk doet!
     
  12. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Arme kindjes met krampjes vannacht dus!! Es.. heeft ze maar 1 uur gespookt?? Heb je gelezen wat voor nacht ik heb gehad, dan was dat van jou nog niets :p En 20 over 6 was Jildou er ook bij ;) ..Dus hier echt niet uitslapen tot half 9 ;) !! Geniet daar lekker van zolang het kan :D !!

    Sue dikke knuffel meid, ja zo kan het inleiden eenmaal gaan. Flink balen dat wel!! Maar het komt goed meid!! Er is nog nooit 1 blijven zitten ;) !!
     
  13. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sorry Sam ik zal niet meer klagen over 1 uurtje :) ;)
     
  14. NAncy79

    NAncy79 Fanatiek lid

    12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

    @Sue, ah gos meis, schiet niet op dus! had de hoop ook een beetje verloren dat je vannacht bevallen was, aangezien ik geen sms had gehad :( Meid zet 'm op, maar dat moedeloze herken ik, maar bij jou gaat het helemaal goedkomen!! Take care meis!
    P.S. moest wel lachen op je Hyves: "Hier nog niks aan de hand.." toen dacht ik: hihi ze ligt zelfs al in het zh :p

    @Dithje/Angel/Sam/Es, balen van jullie gebroken nacht!! :( Hopelijk vandaag wat meer rust!

    @Kikkert, is het begonnen!? Kon je toch terecht!? :$ Spannend meis, heeeeeeel veel succes!! EINDELIJK :)

    @Eline, sterkte met je auwie :( Zou het?? ;)


    @Hier, nacht was wel aardig, alleen Luuk is al vanaf vanmorgen aan het miepen, zeurderig piepen... pfffffff ;)
    Straks komt mijn vader Bas helpen want er is ooit een rookmelder achter de inbouw-koelkast gevallen en die moet er dus helemaal uit ;)
    Vanmiddag mijn schoonouders, want tja ze hadden 'm 'al' 2 dagen niet gezien he ;);)
     
  15. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Es, ach ja, ik ben zolangzamerhand al aardig wat gewend ;) !!
    Nancy och gosh ja dan moeten ze nodig weer eens langskomen ;) !!
     
  16. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hahaha tis toch wat Nancy dat ze hem al 2 dagen niet gezien hebben..

    Mijn schoonmoeder heeft nu de tik om al mijn foto's die ik plaats op hyves ook op haar hyves te zetten.. misschien is het mierenneuken van mij, maar ik vind het zwaar irritant!! ;)
    MIJN kind, MIJN foto's! En ooww mijn schoonzusje doet het trouwens ook.. dus ik zei gisteren; joh in december heb je zelf een baby.. kan je zoveel foto's plaatsen als je zelf wilt..
    Of ben ik nu een zeikerd? ;)
     
  17. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Es, t is wat ;) !! Of je een zeikerd bent weet ik niet ;) .. Ze zijn iig trots, dat is ook mooi ;) !! Ik stuur mn moeder de mooiste foto's altijd over msn ;) ..
     
  18. carpediem2010

    carpediem2010 Fanatiek lid

    6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sue jeetje meid, hoop dat het is opschiet

    Heb net ook een flink potje zitten janken, dat lucht wel op.
    Voel de baby amper vandaag, en ben dan bang dat het misgaat, weet niet waarom. Ik kijk het nog even aan
     
  19. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Intussen is de gel hopenlijk zijn werk aan t doen ik heb af en toe we'll weeen maar vooral flinke rug pijn en die is vrij we'll constant. Om 12uur ga ik weer aan de ctg en dan weer inwendig onferzoek mss weer gel of mits mogelijk de vliezen breken
     
  20. angel74

    angel74 Fanatiek lid

    25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    is heel normaal dat je denkt gewoon even na de vk bellen meid niet mee blijven lopen...knufff
     

Deel Deze Pagina