SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nee hoor je bent niet gek zou ik ook geen last van hebben.. Had ik tijdens mijn vorige verlof ook niet .. ik vul mijn dagen wel met het één of ander ;):D

2. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0

Hier dus precies hetzelfde echt waar weken hebben we het erover gehad, allerlei namen voorbij laten komen, namen boeken gekocht en opeens bij het praten over koetjes en kalfjes had ik hem. Heb deze tegen manlief gezegd en die zei gelijk ja dat is hem :D

3. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Jep. Het gaat op een of andere manier toch een hekwerk op het hekwerk worden :p hebben de heren besloten.
    Ze mogen van de week flink aan de slag, want eigenlijk hadden zij beloofd, dat het eind van de maand af zou zijn.
    Nou tel de dagen maar .. dat zijn er niet veel meer.
    En ik wil het ook nog netjes drie maal schilderen, dus eh ... de heren MOETEN opschieten.

Ik weet nu al dat het niet binnen die tijd gaat lukken, want mijn broer en vriendin zijn donderdag avond al over uit Zweden.
    Mijn moeder wordt zondag 60 jaar, dus een feestje.

Ja ja ... en de heren dan zeggen ... "Neuj, maak je niet druk".
    Haha ... dat doe ik wel én ... terecht. (Mijn vader moet deze week gewoon nog werken en HIJvandehoek zet er te weinig vaart achter en heeft zijn takenlijst op laten lopen). :p
    Ik ga het gewoon schilderen ná de verjaardag van mijn moeder en ook mijn broer en vriendin weer weg zijn.

Ja, die mannen zijn zoooo goed in plannen ;)

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D hahahaah herkenbaar heel irritant als je iets af wilt hebben en je bent gedeeltelijk afhankelijk van een ander ;) Hier gisteren ook maar zelf deur en deurkozijn staan aflakken (terwijl dampen denk ik niet echt bevoordelijk zijn nu maar goed :))
    Wel leuk dat je broer en zijn vriendin overkomen! Heb je ze lang niet gezien?

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He wat klote meid! Maar als ik je vriend was moest je van mij ook direct stoppen met werken. Dit is wel echt een serieus teken van je lichaam!
    Dikke knuffel en denk aan jezelf lieverd!

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    He ... wat heerlijk Pisum.
    Ik kan ook niet wachten hoor, maar ik heb er geen moeite mee dat hij alweer 'groter' wordt zeg maar.
    En ook ik wil dat hij eerst al gewend is in het bed, alvorens zijn brusje in zijn 'oude' ledikant komt te slapen.

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Nee hoor de naam staat al een tijd vast.
    YEAH :D :D :D

9. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hey meiden,

ik heb niks terug gelezen sorry maar ik heb er echt geen puf voor heb een onwijs druk weekend achter de rug en ben nog zo moe.. en heb knalende koppijn..
    hier zitten zoonlief en ik nog in piama.. lekker thee te drinken en koekjes te eten .. heerlijk vind hij dat zo`n tarwe koekje in zijn thee dopen en dan opeten..
    straks ga ik even naar me moeder..

vriendlief en ik mogen allebei deze week eindelijk een nieuwe mobiele telefoon uitzoeken.. dus ben daar ook lekker voor aan het kijken..

de babykamer staat ook nog niet dit weekend hadden we er gewoon echt geen tijd voor ...

nou meiden ik ga er weer vandoor want die lettertjes doen gewoon pijn in me kop .. en die klote bril wilt ook niet echt helpen .. maar ja als ik nu geen bril opzet zie ik echt niks hahaha

nou adios!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ooh ik zag wat staan over namen.. die staat bij ons al vanaf het moment vast toen ik wist dat ik zwanger was maar nog niet eens wist wat het zou worden maar gevoel was toen al dat het een meid zo worden..

xxxxx

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Goedzo dat Sethman het ook door heeft.

En wat een proppen verlies jij zeg.
    Heb je al een behangetje uitgezocht? :p

Koortsig gevoel .... dat heb ik dus ook.
    Ben ook errug moe door het weekend, maar oef ... wel toevallig dat ik dat zo van jou lees. Dat heb ik dus ook.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemiddag meiden...

vannacht niet echt heel erg goed geslapen... normaal hang ik de was op zolder en op zomerdagen in de tuin maar omdat het zo ging regenen moet het weer binnen... maar ik kan de zolder niet meer op met de wasgoed omdat het te zwaar is... dus wasgoed in de kniderkamer opgehangen en zoontje naast me laten slapen... die wilde vannacht weer terug naar zij neigen bed, maar uitgelegd dat het wasgoed hangt en dat het niet goed voor hem is... uit eindelijk is hij weer verder gaan slapen... maar hij is zo beweegelijk in bed... durf me niet om te draaien omdat ik anders op zijn arm of been lig met mijn gewicht...

de mannen zijn lekker gaan zwemmen want zoontje verveelt zich thuis en speeltuin is niets met dit weer dus maar lekker zwemmen vandaan...

huis is weer lekker schoon, heb gedouched dus alles is weer lekekr friss... manlief heeft 2 weken vakantie, dus hij gaat de meeste dagen wel koken denk ik... lekker... hij zou nu in turkiye zitten maar ben blij dat hij niet is gegaan... je weet maar nooit natuurlijk...

@namen... we hadden eerst een andere naam in gedachten die we wilde gebruiken maar toen kwamen we een andere naam tegen en die vond ik mooier dan de vorige dus de nieuwe naam wordt het en die staat al een tijdje vast... veel mensen vragen naar de naam maar we zeggen niets... we zeggen wel dat de naam in de koraan staat en dat we de naam van een soap hebben... 1 persoon zei gelijk de oude naam die we wilde nemen (toeval natuurlijk) maar die is het niet meer zei ik...

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Donderdag avond he.
    En ik zie hen ongeveer 2 á 3 maal per jaar.
    Heb zin om hen weer te zien. Ondertussen is Mees heel groot geworden en dat is toch wel een gemis van mijn broer merk ik aan zijn uitspraken.

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    leu kdat je broer op bezoek komt... jammer dat je ze weinig ziet... kan me voorstellen dat je broer mees wel mist

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Zoo daar was ik weer,
    ben om 10 uur even lekker gaan slapen, en half 1 er weer uit.

Hier regent het … heerlijk, denk dat ik zo lekker even naar het dorp ga, Moet even kijken voor nieuwe rompertjes voor zoonlief. En ik vind die regen helemaal niet erg ;)

Heb net even op buienradar gekeken…. Weerverwachting is tot 8 augustus onder de 25 graden !! heerlijk :D

@kledingmaat zoontje, zoonlief heeft hier van broeken maat 80/86 en van shirts maat 92/98

wbt winterjas doen wij hier altijd 1 maatje groter… zit hem altijd perfect, heeft hij ook nog iets bewegingsvrijheid, om lekker in te kunnen spelen, maarja weet natuurlijk niet hoe het dit jaar zit dus misschien dit jaar wel een jas gewoon in eigen maat.

@pisum, jeeej wat goed van je zoontje, hier ging het ook meteen goed in het grote bed , hij geniet van de ruimte die hij heeft haha

@jane, meid… hoe gaat het met de voeten nu het weer (gelukkig) wat minder warm is ?

@zvdh, jaa geweldige serie dat super natural, ik kan het ook wel op internet kijken… daar staat alles gewoon op… ik kijk vampire diaries en grey’s anatomy’s ook online… (hoewel daar nu zomerstop is)
    maar om nu zoveel afleveringen van sn online te kijken…. Achter de laptop..

nee lijkt me niet bevordelijk voor mijn rug :p ik vind al geen enkele houding meer prettig, dus ik doe het maar week bij week.
    Leuk trouwens dat je je broer weer een keer ziet :D
    @naam voor baby, wij zijn al vanaf het begin uit de naam voor onze meid.Hier ook een naam waar veel mensen aan zullen moeten wennen …(denk ik :p)

@daantje, meid, doe het lekker rustig aan, je moet echt aan jezelf en de baby denken.

@ seth, wat vroeg al of niet .? fijn dat je vriend eindelijk door heeft dat het menens is !!

@silkie, ja alweer jeuk… gaat ook niet meer weg tot de bevalling helaas L

vervelend dat je zovaak harde buiken hebt meid, helaas kun je alleen maar rust houden om het tegen te gaan en als je dat al doet en ze komen toch… dan is er nog maar weinig wat je eraan kunt doen (op een warme douche na dan )

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ben nu wel benieuwd naar alle namen nu er best veel zeggen dat het een naam is waar men aan moet wennen :)

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

vanochtend vond ik dat zoonlief warm aanvoelde... maar hij was wel goed te pas... toch even de temp gemeten, die was 37,5 ... dus gewoon goed,

toch naar het kdv gedaan... heb wel gezegd dat ze af en toe even de temp moesten meten... met de mededeling dat ze mij moest bellen als hij koorst kreeg, dan kom ik hem halen ( tja heb ze toch het liefst thuis met koorts)

voor het slapen daar rond 11 uur was het 38, en na het slapen 39...hij was wat hangerig en mopperig maar hij at en dronk goed zei de leidster dus ik hoefde hem niet perse op te halen... nou dat doe ik dus wel !! heb ze toch het liefst thuis als ze niet zo lekker in orde zijn.

dus ik ga nu mijn mannetje ophalen.

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Haha ook de naam die wij hebben voor onze dochter is een naam waar van ik denk dat zeker min schoonfamilie eraan moet wennen.;)

De naam die wij hebben kom in heel nederland maar 346 keer voor haha:D en zo raar vind ik hem niet eens

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    begrijp ik! Heb ik ook! Niks vreemds aan :)

20. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hahahaha hier ook een naam waar de familie aan zal moeten wennen maar als wij de naam maar leuk vinden daar gaat het om By the way sepp moesten ze ook erg aan wennen trouwens ;):D

Deel Deze Pagina