oh ik ga gelijk opzoeken hoe vaak 'onze' naam in 2009 gegeven is SVB - Kinderbijslag - Kindernamen uit 2009 27 keer en met iets andere spelling nog iets minder vaak.
Nee, ze kwam zelf met de naam aanzetten en vriend reageerde hier niet overdreven op. Dus denk niet dat het aan vriend lag maar dat ze gewoon echt dacht dat het leuke naam voor ons was...
goede dag dit gaat echt snel in het begin kon ik het bij houden.maar toen kreeg ik weer werk .ik weet niet hoe snel jullie gaan, maar de tweede kamer is er niks bij hihih.maar goed even een berichtje, van teddy man. ik vind nu snel gaan en vind steeds leuker worden.lekker shoppen en ja natuurlijk me vrouw verwennen.kamer klaar,en nog paar dingen in huis doen. maar dan zit er ook een grote verbouwing op.zal een ding zeggen, vrouwe die hormonen mogen van mij gestolen worden maar ik neem ze voor lief .ze heb een mooie buik vind ik,en vind alleen rot dat ze best veel last heb.maar ze heb het er maar al te graag voor over.vind het nu al een top moedertje. ik heb nog niet bij gelezen maar zo veel tijd heb ik ook niet dus lees zo deel 5 wel haha groetjes teddy man
ik heb mijn zoontje weer heerlijk thuis, ofja... het regende en om nou een kind met koorts op te halen op de fiets zag ik niet zitten dus heb mijn moeder opgebeld, die heeft mij eerst opgehaald en daarna hebben we samen zoonlief opgehaald... nu zitten we even bij oma, hij is er mopperig en hangerig, tenzij er echt 1 op 1 aandacht gegeven word, dan is hij weer heel rustig en lief, nu heeft hij er ook nog diaree bij gekregen, @ naam aantal keer gegeven, de naam van zoonlief is in 2009 1 keer gegeven haha, dat zijn alleen wij dus. de naam die wij voor onze dochter hebben is in 2009 helemaal niet gegeven. @ daantje, neem je rust meid, je bent niet voor niets in de ziektewet nu. je moet echt aan jezelf en aan de baby denken.
Dat is zeker zo! joh je moet maar zo denken, je begint gewoon wat eerder aan je verlof en de dagen dat mika op het kdv zit heb jij lekker voor jezelf
verander het kdv maar in de oma's . Gelukkig vinden ze het niet erg om mika een paar dagen extra te hebben . Dus dat wordt nog ruzie tussen die twee . Zoizo de maandag en de vrijdag dat hij naar een van de twee gaat en misschien de woensdag nog een half dagje ofzo.
Hey meiden @blinky mooie buik hoor @daantje...sterkte hoor meid. Het is heel vervelend om vroeger te stoppen maar misschien wel beter zo. Mijn bloeddruk was nog niet verhoogd maar ik had wel eiwitten in mijn urine....ook zwangerschapsvergiftiging dus vind het helemaal niet leuk...vraag me af of mijn lichaam dit allemaal wel aan kan Proberen rustig aan te doen, maar dat is ook moeilijk als je nesteldrang hebt @ 92/98 jasje Ik zou hem altijd ietsjes groter kopen begin van het seizoen. De meeste maten verschillen maar een of 1 1/2 cm in lengte en breedte dus eigenlijk nauwelijks verschil. @ ego Van het weekeinde weer hard gewerkt aan het kamertje...het schiet al een heel eind op Mam +vriend hebben geholpen met mijn muurschildering maar geloof dat ze wat ouderworden want erg strakke lijnen waren het niet....ga er straks toch nog even bij langs met de kwast Vandaag iig veel gerust...heb de heledag moe op de bank gehangen...echt geen puf om veel te doen....mijn eerste babywasje gestreken @namen wij zijn eruit op het moment dat we wisten of het een jongetje of meisje werd....vervelend is dat het begint met dezelfde letter als die van mijn manneke...wil nog graag een extra naam maar dat vinden we erg moeilijk omdat de combie's van vernoemingen niet mooi klinken nu weten we het dus niet meer...
he meiden!! @Daantje waarom is het nu zo erg dat je eerder moet stoppen? Als het niet meer gaat dan is je kindje en jij het belangrijkste en dan stop je wat eerder met werken...kom op meid komt goed nu heb je wat extra tijd om even nog te "rusten" en te genieten? Bedoel het niet verkeerd he..maar als het voor jou en je kindje beter is, is het toch goed zo? @Jinne hmmm eiwitten maar geen hoge bloeddruk en wel vergiftiging? Dat is vreemd..... Hier heb ik gisternacht onwijze buikpijn gehad....kwam omdat ik al een paar dagen niet meer goed naar de wc was geweest hebben jullie er nu ook meer last van? Ik soms dus wel... Vandaag ook veel last gehad van buikpijn ik moet echt rustiger aan gaan doen.......en ik moet nog zoveel!!!:x
last van buikpijn heb ik niet alleen als ik op dat moment moet... ga elke dag wel 1 of 2x keer naar de wc... rustig aan meis met de klussen... doe elke dag een beetje ipv alles in 1 keer te doen... je bent hoogzwanger en de baby moet nog wel even in je buik blijven...
ja was echt erg, gelukkig voelde ik wel dat het geen weeën waren want dat vindt ik dan wel weer wat eng Ja ik heb vandaag echt een minder dagje.......en daar ben ik niet zo gek op!!!:x Maar goed, rustig aan doen vandaag is vriend thuis en dan kan het. Morgen moet ik het weer alleen doen..... Trouwens 1à2 x per dag...das fijn!!
Het is wat de gyn zei...eiwitten is altijd falen van de nierfunctie...bloedruk hoeft dan nog niet te hoog te zijn. Vergiftiging kan plotselijk gebeuren of geleidelijk aan waarbij de hogere bloeddruk een reactie is op het te veel van eiwitten in de urine..
ah oke.....ik had idd hoge bloeddruk en eiwitten....dus toen was het eerst een beginnende vergiftiging?