Hahahaha is dat zo Seth hihi. Wat ben je toch een fijne buddy. En Mannie, ik ga je er op zetten. p.s. n.a.v. de opmerking van Mejojo, Mejojo is het nu de bedoeling dat Liesje van de lijst gaat? Is er een vete of snap ik het ff-ies niet Ik zie haar wel eens mee lezen verder niet. Liesje pen je nog mee?
hey meiden... @seth...jammer dat het nog niet duidelijk...bel anders even dan weet je waar je aan toe bent... probeerde wat te gaan slapen op de bank maar echt lukken deed het niet, eerst mijn mobiel dat af ging toen kwam de post voorbij en zoon lief zat lekker tv te kijken... op een gegeven moment kijk ik naar de andere bank ligt zoontje zelf te slapen en hij slaapt nog steeds... ik laat hem lekker slapen, kunnen we rustig gaan eten, dan maken we hem wakker en dan kan ik hem eten geven en kan hij met papa naar buiten... als het nog droog is want net voelde ik al wat regen druppels en heb de wasgoed al binnen gezet... op momenten dat je regen wilt is het droog en als geen regen wilt dan gaat het regenen... ik had nog eten van gisteren maar kreeg in eens trek in macaronie met veel saus...lekker....heb het ook gelijk gemaakt... nu moet manlief snel thuis komen...
Tuurlijk.... zit ik hier standby met mn telefoon in mn hand..... kleine aan de borst.... achter de laptop... om te lezen hoe vlot je ontsluiting gaat.... en hoe easy het kleintje naar buiten kwam.... via de natuurlijk weg...
Slaapt je kleintje dan nog wel straks??? pffff...... hier is het de laatste tijd opeens dubbelfeest... dacht dat het van de warmte was.... maar zowel mijnheer als mevrouw zetten het nu op een gillen en krijsen .... gisteren tot 22.00 uur.... tig keer naar ze toe.... Net alsof dochter gewoon nadoet wat ze van zoon hoort... en ziet... en dat WAS nu net zo'n makkelijke slaper...
hij wilt nu sowieso om 7 uur niet naar bed omdat er geen school is en het te warm is... straks gaat hij lekker spelen met zijn neefje tot een uur of 9 dan 10 uur lekker douchen en naar bed... het is nu toch vakantie en om 7 uur al laten slapen hoeft voor mij niet tenzij hij het zelf aan geeft... fijn als je 2 kleine kids hebt en elkaar na doen en dan ook nog met dit warme weer...succes er mee
Nee is ook zo....... Al probeer ik hier wel de tijden aan te houden... (behalve toen het dus echt zo bloedheet was....) want het valt me op als we 1x er van afwijken.... dat zoontje NOG erger bezig is...... maarja... vroeg naar bed.. in de hitte, werkt ook weer niet..... pffff... moeilijk soms.... ga nu echt afsluiten.... doeiiii xxx
dat is ook zo hoor... maar elke dag zo laat slaapt hij niet af en toe geeft niet en dan is hij in de ochtend wat later wakker en kan ik ook wat langer blijven liggen... als hij weer naar school gaat dan gaat hij gewoon weer om 7 uur - half 8 naar zijn bed... eet smakelijk
ik ben ook niet zo'n fanatiek hyver, maar ik vind het wel een handige manier om foto's te zien en laten zien (alleen voor vrienden dan, ik heb een afgeschermd profiel voor de rest).
hey pisum... alles goed meid... ben je thuis, hoe is het met de zwangerschap en de baby... hoe is het met je zoontje? Nog even en je hebt zw verlof toch? dikke knuff
@karagoz: ja alles goed hoor, heb niet veel te melden, saai he? ben nu aan het werk, ik werk ma, woe en do. mijn eerste verlofdag is 2 aug, YEAH mijn zoontje is een schat. wel een drukke schat, maar ja. temperament van zijn papa he? hoest met jou?
@Vosje: Hier alles goed hoor! En met jou mannetje? @Amigo: Ja, kom ik jou weer tegen! Ik ben met verlof ja, kon echt niet meer, haha! Voor jou nog 1 dagje, lekker! @Seth: Bedankt! Wel vervelend van je kaartjes! @Zijvandehoek: Bedankt! M'n afspraak is om 10.30 uur, wil BV geven, en in het ZKH bevallen.
@ nathalie, welkom @ zvdh, nee hoor geen vete dacht alleen in topic deel 4 dat we zeiden dat er een lijst kwam met meiden die iig af en toe iets van zich lieten horen, en ik zie haar nooit mee schrijven behalve dan dus dat ze zich voorstelde... ik zei alleen dat ze er van mij dus eigenlijk niet bij op hoeft, maar vind het ook niet erg als ze blijft staan hoor, heb er weinig last van haha
ik dacht om 2 uur... ik ga lekker een uurtje in bed liggen, daarna boodschappen halen, heb ik het eten klaar om 5 uur wanneer manlief met zoonlief thuis komt. schrik ik opeens wakker want ik hoor toch echt zoonlief babbelen beneden.... ik kijken... ik het al 5 uur heb ik gewoon 3 uur lang geslapen.... dat was nou net ook weer niet de bedoeling
Hoi meiden, Ik lees geregeld ff bij, maar hou het hier niet meer bij hoor... ongelofelijk, wat gaat ghet snel hier! Ach, veelal ouwe wijvenpraat hahaha grapje hoor...! Nieuwe members, leuk, welkom hier, nathalie en mannie dacht ik. Kom er gezellig bij.... Seth, sterkte in je bijzonder gezellige bui..... komt wel weer goed, je hebt het niet makkelijk ook! Dikke knuf voor jou! Maar het is herkenbaar hoor..... grrrrr Hier nergens puf in... ik baal van mijn huis, het lukt me gewoon niet iets te doen, of ik ben helemaal bekaf, bekken en warmte.... karagoz, meid, ik neem mijn hoedje voor jou af! Knap! (euhhh ik draag geen hoedje trouwens.... maargoed, moest wat zeggen) Mejojo, lekker 3 uur lang geslapen, je lichaam had het gewoon ff nodig, dus maak je niet druk, dit pakken ze je niet meer af! Vandaag naar Ikea geweest voor wat spulletjes, en nog een leuke (hoop ik) klamboe gekocht voor op de babykamer (niet bij Ikea overigens) boven het ledikant, ff leuk aankleden. Morgen komt de ledikant aankleding die ik heb laten maken binnen als het goed is, ben benieuwd, kan ik daar ook mee aan de gang. Eerste babywasje draait hier ook lekker, en er komen er nog zeker meer aan. Ga maar ff wat doen hiero, ff troep ruimen.... hmmmmm Knuf, Hadassa
hadassa lekker bezig geweest dus.. en morgen kan je helemaal aan de slag!!! hier trouwens ook wat uitzet in huis gehaald... hahaha moest toch luiers kopen... dus voor deze spruit gelijk een dubbelpak maat 1 gekocht.... zoontje wilde perse het pak sjouwen voor de baby.... (het schatje, want was eigenlijk wel wat zwaar voor hem) verder waren er damesboxers in de aanbieding... denk koop ik er maat L... nou fout dus.. het ken net... maar ik heb dus echt een XL reet nu... ofja... die buik helpt natuurlijk ook niet echt.... voor na de bevalling dan maar....
hey lieverd`s nou hier ben ik weer.. wat kletsen jullie toch veel..ppff heb helemaal geen puf om het bij te lezen heb wat vluchtig gelezen Ik wil iedereen even bedanken voor de lieve berichtjes voor me moeder voor vrijdag.. merk wel dat ik het er wel moeilijker mee krijg.. je gaat toch denken wat als.. ze wordt 50 in spetemeber ze wordt oma in september maar wat als.. pfff ik wil dat helemaal niet denken maar ja dat gaat automatisch.. ik zag ook weer een nieuwe naam voorbij komen welkom nathalie!!!! vriendlief is nu even een klusje aan het kijken bij een hoerenhuis hahaha nou ja ik mag het van me moeder geen hoerenhuis noemen de mannen daar betalen heel veel geld om alleen maar te praten met de dames.. ( mijn moeder en man zitten in de sexindustrie ze doen zelf niks met de sex ofzo hoor hahaha heb me er lang voor geschaamd maar ja goed ze zijn gelukkig en kunnen lekker leven dus waarom niet .. ) Maar goed daar is het dak van het zwembad dus lek en die moet gemaakt worden dus mijn liefje is aan het kijken wat er allemaal nodig is en wat het gaat kosten.. voor de rest verveel me ik me dood ik heb geen puf om wat te doen en mis me kind.. ben blij als die straks weer thuis is zeg .. nou meiden ik ga even snel de was in de droger doen en ik zal dadelijk jullie nog wel even komen vervelen hihi dikke kus
Meiden ik hou het ook echt niet meer bij, vandaag een dagje vrij geweest en met mijn moeder nog wat laatste spulletjes geshopt. Ik lees nog wel wat mee maar krijg niet alles meer mee merk ik, ik doe mijn best in ieder geval. Zojuist nog ff een buikfoto gemaakt
Haha dat is nog een apart werk! Maarrree hoezo betalen voor te praten? Of bedoel je praten in een andere context? Wat grappig zeg.. Hier net terug van yoga.. Ben weer helemaal zen, haha.. Het is niet echt wat voor mij, maar goed ik vind het leuk om bewust een uurtje voor mezelf en de beeb te hebben want ik ren mezelf soms nogal voorbij de laatste tijd.. En tussen 15 dikke buiken zitten vind ik ook wel een leuke ervaring.. Zo ga even met de hond wandelen.. Het heeft hier ontzettend geregend, gewaaid, onweer met flinke knallen en nu is het heerlijk afgekoeld, in de auto gaf de temperatuur net 19 graden aan.. Ahhhh heerlijk, de hond krijgt een extra rondje cadeau.. Tot straks weer..
is iedereen weg vanavond?? het is hier zo rustig.. nog 76 dagen en hoop ik toch wel die kleine meid al in me armen te hebben.. ik kan bijna niet wachten.. ik zat net ook even de kleertjes te bekijken van die meid.. maar het lijkt wel of ik nu veel minder heb dan ik bij die jongen had.. heb geen nieuwe handoekjes aangeschaft die heb ik nog allemaal van die jongen.. ooh nog een weekje en dan komt de babykamer eindelijk dan kan ik het klaar maken kleertjes wassen en lekker rustig aan gaan doen .. zit nu ook even de pfaffs te kijken ik vind dat zo grappig.. en straks ga ik ff 60 baby`s per uur kijken vond het vorige week ook erg leuk .. nou ik ga maar weer ff ciao dikke kus