Silky, wat een schrik zeg!! Ik hoop en bid dat alles goed mag komen met jou en je kleintje. Kan me zo indenken dat dit heel hard is aangekomen bij jullie! Heel veel sterkte meid en ik hoop op een spoedig beter nieuws! Dikke knuf, Hadassa
er zullen wel geen meiden zijn die ook wakker zijn maar ik zit nog steeds op... heb geprobeerd om te gaan slapen maar het lukt me niet... zometeen maar weer proberen... @haddassa... is je man goed aangekomen in las vegas
goeiemorgen mejojo! en de anderen natuurlijk heeft het bij jullie ook zo geregend zeg?? hier was het echt aan het gieten dat we er allebei wakker van werden!! ik begin maar weer es te werken, lekker vroeg dan ben ik op tijd klaar.. moet nog een kraamkadootje gaan halen/zoeken voor men baas (die is maandje geleden bevallen en gaan we maandag bezoeken met de afdeling) - wel moeilijk wat mee te nemen (iemand tips voor een leuk/origineel kraamkado? --> budget is 50eur in totaal) hopelijk stellen silke en de beeb het goed, ik duim alleszins lekker door!! DUIM DUIM DUIM werk/rust ze meiden! x
wat betreft silkie, ik heb geen idee, ik hoop dat het weer beter gaat met haar, @lola, oh ehmm geen idee. !! ik vind cadeautjes altijd zo moeilijk, voor alle gelegenheden werk ze !!
Goeie morgen meiden. Hier wel goed geslapen. Zit toch wel erg met Silky in mijn gedachten hoor. Silky DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM. Hoop dat alles goed is en komt en blijft.
Wij gaan strakjes ons kindje erkennen Nog een paar cadeautjes voor mijn moeder erbij kopen. Naar de stort, de laatste troep wegbrengen, wat al zo lang duurt met Hijvandehoek Vanmiddag traphekje beneden aan de trap plaatsen, zegt Hij Misschien ga ik vanmiddag nog een kiddyboard kopen, maar ben er nog niet uit of ik alleen de plank doe of ook waarop je kan zitten voor onze Bugaboo cameleon. Prijsverschil is al 45 euro ofzo, dat vind ik best een groot verschil.
Oja! Mijn andere nichtje, waarvan ze gezegd hadden dat het hoofdje en maagje van haar beeb in de buik klein in verhouding zou zijn. Is gisteren opgenomen in het zh om haar in te leiden. Gisteren is ook hun dochtertje geboren. Gezond en wel en er blijkt niets aan de hand te zijn met de grootte van het maagje en hoofd. Ben ontzettend blij voor hen. Vandaag gaan zij alweer naar huis Toch een hele goede afloop dus.
Wendy, ook fijn dat alles goed is. Zou bijna er overheen lezen, doordat het verhaal van Silky mij overdonderd heeft.
Heb geen sms van silkie meer gehad, ik hoop zo dat het allemaal goed komt en de beeb lekker blijft zitten. Hier een rotnacht gehad, kon vaak niet meer in slaap komen. Lola wat een mooie echo zeg!
Zijvandehoek wat fijn dat het bij je nichtje loos alarm bleek te zijn. Gefeliciteerd met weer een nieuwe spruit in de familie.
**************BUDDYNIEUWS SILKIE******************** Zojuist heb ik met Silkie telefonisch even contact gehad en ze gaan het kindje halen. Ze weet dus niet wanneer ze er weer is maar dat is het laatste wat belangrijk is zei ik al. Als er meer nieuws is horen jullie het van me. Dat is even schrikken zeg..... *****************EINDE BERICHT**********************