SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zijvandehoek, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Hallo meiden!!

@Sann is allemaal niet makklijk als je veel alleen moet doen he meid..dan blijft er maar wat liggen, neem je rust!!
    @Lola super meid nu kun je ook normaal bevallen!!
    @Zij ja dat hoor je vaker he dat ze niet goed meten....gelukkig is alles goed!

Jeetje Silkie ik schrijk hiervan hoor.......hoop dat alles goedgaat....jeetje...

@Slijmprop ik verlies de laatste dagen erg veel slijm hmmmmm
    Ook voelde ik me gister weer niet lekker...
    Dochter is naar oma en opa heb ik wat rust ik hou het in de gaten anders even gyn bellen maar...

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Silkie dat is even schrikken lieverd! Succes en ik duim voor jullie!

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hoi meiden,

ik heb zoals de laatste tijd gewoonlijk is weer niets bijgelezen ;)

ik kom zojuist bij de dermatoloog en de gyn vandaan, ik zou om 9 uur lichttherapie krijgen....

er niet bij na denkend dat ik dat helemaal niet mag hebben !!! het gaat op uv stralen en dat doet mijn ziekte verergeren en dat is heel slecht voor de baby.

de gyn zei dat de jeuk geen doen meer was, en ook slecht was voor onze baby, mijn leverfunctie is verstoord en mijn bloeddruk is omhoog aan het gaan, dat betekend dat onze kleine meid galzouten ofzoiets binnen gaat krijgen en daardoor erge opstart problemen kan krijgen bij de geboorte,

nu heb ik anti jeuk tabletten gekregen die ik eigenlijk niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap die tevens dienen als slaapmiddel voor mij... en ook de baby word er slaperig van.
    en dat is dus eigenlijk ook niet zo heel goed,

daarom mag/moet ik dat nu 2 weken gebruiken... zodat ik aan mijn eigen rust toekom... en over 2 weken gaan ze me inleiden omdat het anders te zwaar word voor de kleine.

meiden ik ga nu zoonlief naar bed brengen en duik er zelf ook even in,

xxx

4. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje mejojo!!!!
    Iedereen gaat bevallen!!!!

5. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @ zij: wat leuk dat het met je nichtje zo goed is afgelopen! gefeliciteerd! soms vertellen ze toch een hoop onzin.. heeft ze zich mss zorgen gemaakt voor niks om dat maagje en hoofdje.. blijkt het ok te zijn! gelukkig maar! :)

ps: wij hebben ook de bugaboo cameleon (donkerbruin met off white scherm en bovenstuk - prachtig is ie!) hopelijk zijn we van de praktische kant binnekort even tevreden ;)

@ cindy: ja normaal natuurlijk bevallen, goed he! :D

@ sann: rustig aan meid, wat vandaag niet gebeurt doen we morgen of de dagen daarna toch!

@ silky: goh meid wat hoop ik dat alles goed komt, hopelijk horen we snel iets van jou! ik duim me verder te pletter!!!!!!!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje Mejojo dat is ook niet het nieuws waar je op zat te wachten denk ik. Denk aan jezelf en rust lekker uit. Dikke knuffel van mij

7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ja gelukkig wel. Hij vertrok dinsdag ochtend hier om 05.45 uur en in de nacht van dinsdag op woensdag om 03.40 kreeg ik een sms'je, ik ben veilig geland, heb het gevoel dat ik in een oven stapte! Is daar enorm warm, tussen de 40 en 50 graden, niet echt een plek voor mij om te wezen moet ik zeggen nu... hoewel het er wel mooi is vlgns hem.... maar nu ff niet voor mij hahaha, die warmte, vreselijk hoor, pffff!

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Fijn meid, gefeliciteerd met je nieuwe achternichtje!!! Gelukkig is alles goed met het kindje...!

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    ohh nee he, wat een naar bericht... Aan de andere kant, ze doen het echt niet voor niks... dan zal het echt voor Silky niet goed zijn om verder zwanger te blijven en dat is ook iets waar we aan moeten denken. Nu lijkt het met het kindje nog goed te wezen, dat kan ineens veranderen natuurlijk! Hopelijk mag alles goed gaan tijdens de bevalling... gaat ze bevallen of krijgt ze een sectio... is dat al bekend Jane???

Lieve Sil, dikke knuf van mij, je bent een supermama en je doet het geweldig goed! nog ff, en dan kan jij lekker je kindje in je armen houden lieverd..... vergeet niet dat jouw gezondheid ook zo belangrijk is!!!

Heel veel sterkte, moed en kracht wens ik je toe samen met je mannetje...!!

Liefs,

Hadassa

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Lola ja dat is toch echt het mooiste hoor!! Natuurlijk bevallen zou zonde zijn als je dat niet kan meemaken!

@Hadassa ja tuurlijk maar het is toch nog vroeg he?

11. Seth

Seth Niet meer actief

Word tijd zeg.... dat erkennen....... al krijgt het natuurlijk sowieso jouw naam..... :)

tja.... ligt eraan hoe grootte stukken je loopt....
    ben benieuwd hoe het straks hier gaat met mevrouw op het bord.... zal dr de eerste tijd wel gewoon vastplakken.. :D

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ach lieve schat, jij ook al zo'n bericht waar je niet blij van word. Ik heb zo met je te doen lieverd, zoveel ellende de laatste weken heb je over je heen gekregen! Ook voor jou geldt, ze doen eht niet voor niks... ik ben blij dat ze iets doen, wel een beetje rot dat je blij bent gemaakt met die lichttherapie, die je bij nader inzien helemaal niet mag krijgen.

Hopelijk brengen die tabletten je even echt de rust die jij nodig hebt lieverd en kan je een beetje op krachten komen. Nog even volhouden meid, en dan mag ook jij je kleine meisje gaan omarmen... Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit, dat mag jij ook, en voel je er niet schuldig om. Je doet het zoo goed, ik heb zo'n bewondering voor jou en Silky dat jullie ondanks jullie ziekte's zulke kanjer mama's zijn! Je doet het geweldig en menig mama kan een voorbeeld aan jou nemen!!!

Ik vind het spannend voor jou en ook voor hier... het babyfeest begint los te barsten.... Mijn gebed voor iedereen is dat er voorspoedige bevallingen en gezonde kindjes geboren mogen worden!!

Dikke knuffel en slaap lekker voor nu!

Hadassa

13. Seth

Seth Niet meer actief

pfffffffffff........... gelukkig maar!!

14. Seth

Seth Niet meer actief

tja... jij loopt natuurlijk ook elke keer je telefoon te checken....
    (je doet het goed hoor buddy!!!)

wellicht zo ff slapen??

15. Seth

Seth Niet meer actief

krijg gelijk kippenvel.... :(
    en tranen.....

Had gehoopt dat we hier nog ff een paar weken zouden wachten met bevallen... en gewoon "netjes de lijst afwerken"......
    hopelijk een sterk kindje... wat netjes op gewicht is....!!!

ik duim hard voor je silkie....!!!
    hele dikke knuffel.....

16. Seth

Seth Niet meer actief

tjeetje..... over 2 weken al..... :$

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja dat wel, we hadden liever anders gezien. Maar ze doen het niet voor niks natuurlijk en daar probeer ik naar te kijken. Kindje is goed levensvatbaar gelukkig, anders hadden ze het zeker niet gedaan. Waarschijnlijk hebben ze maar 1 keus... het zeg iets over de conditie van Silky he... dat vind ik verontrustend! Vanuit dat oogpunt, kijk ik er nu naar.... en natuurlijk is het allemaal vervelend en verdrietig, maar daar heeft ze nu niks aan, we moeten proberen het positieve erin te zien en daarvan uit te gaan.

18. Seth

Seth Niet meer actief

................. ben gelijk beetje van slag....
    "raar gevoel zeg maar".... uhhh herkenbaar.....??

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hadassa het was maar een heel kort telefoontje dus of het ks of normale bevalling wordt weet ik niet. Ik denk zelf een ks maar zodra er nieuws is laat ik het gelijk weten.

Seth ik lig nu lekker in bad te ontspannen misschien vanmiddag nog ff liggen

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja ja dat snap ik......

Komt ook goed allemaal!!

Deel Deze Pagina