Ja we moeten wel alles via de officiele procedure laten lopen straks is er ene papiertje te weinig ingevuld pfff bureaucratisch gelul af en toe
ja precies. En verwacht bijna dat ik in mijn verlof naar de bedrijfsarts kan gaan . Maar goed, we doen maar braaf wat ons verteld wordt, de bedrijfsarts krijgt me toch niet meer aan het werken
ben hier weer pleite... brood maken... en hoop ik straks te kunnen liggen en slapen..... latersssssssssssss
silkie gefeliciteerd met jullie dochter nou meiden heb dus alleen even gekeken of sil bevallen was.. ik ben nog steeds ziek ik hou echt niks binnen helaas.. heb geen stem meer door het spugen en zoonlief wil ook niet echt mee werken vandaag maar ja daar is het een kind voor en gelukkig komt vriendlief vandaag vroeg thuis nou meiden ik ga weer hangen op de bank xxxxxxxxxxxxxxx
Silkie hartstikke gefeliciteerd met jullie dochter!!! Hoop dat verder alles goed is.....ben benieuwd naar de naam... Jeetje al 2 dames bevallen @Buddy hoef ik niet dames jullie wachten maar op het nieuws hahaha..maar een paar zitten bij mij op hyves dus jullie zullen het snel weten. Vandaag eens lekker geslapen....9uur mijn bed uit aaaahhh heerlijk. Volgende week heeft vriend vakantie dus dan heb ik wat meer rust. @Mejojo fijn dat je wat beter slaapt meid. @Patricia jammer dat je nu opeens zo slecht bent? @Buikfoto`s mooi meiden!! Voor de rest ben ik een hoop vergeten hahahaha
@Mama van Sepp, die wiegjes vind ik zooo leuk, op het kdv van de oudste hadden/hebben ze er ook eentje, en volgens mij is dat heerlijk slapen. @Jane, mooie buik hoor en niet eens zo groot voor een tweeling, of zie ik dat verkeerd? Babykamertje is hier vorige afgemaakt, zal ook eens naar fotos zoeken, had ik al gemaakt, maar waar zijn ze.
Mijn buik is idd bescheiden voor een tweeling maar dat vindt ik niet zo erg hoor hier nog even het verschil
dat is toch juist fijn! Dat scheelt zometeen alleen maar weer! En als ze gewoon goed groeien is het prima toch! Ik vind je buik prachtig!
@ jane: wat een prachtige buik zeg. @ all: ik ga zo naar de diabetes verpleegkundige. spannend hoor. ik laat naderhand wel ff weten hoe het geweest is. xxx
@jane idd is eigenlijk mischien wel fijner he.... Hier heb ik net weer van alles gedaan en mijn rug is killing nu.. grrrrrrr....tja zelf schuld mischien maar al ben je zwanger alles gaat gewoon door he meiden!!