Het viel mij direct op je nieuwe banner en had ook wel zo'n idee dat je dat zou doen Een onderwater banner en dat speciaal voor mij. Wat lief Misschien als je minder tekst onder je banner zet, past ie wel. Maar deze staat je ook niet verkeerd hoor. Ben je 'eindelijk' van dat prop papier in een lijf afbeelding kwijt hihi (sorry hoor, maar ik heb er telkens zo'n raar beeld bij hihi).
Had trouwens al een geboorte kaart in mijn hoofd voor spruitje 2, maar dat is net heel toevallig veranderd in een heel andere kaart. Ik kwam echt per toeval iets tegen, wat ik ook erg leuk vind. Simpel en toch heel leuk en passend. YEAH
Heb in het gastenboek een reactie achter gelaten.. Een hele mooie site, met veel mooie foto's.. Heb bewondering voor jullie..
Haha, was je ons kwijt geraakt?! De kwebbelvotten hier gaan als een bezetenen, bijna niet bij te houden..
@hyves IK heb wel hyves ..... MAAR.... onder een andere naam... heb het in het begin wel eens uitgelegd.... ik had mijn hyves eraf gegooid.... omdat ik al dat familie- meelees- en lul gedoe zat was.... MAAR mijn moeder maakte elke keer dingen voor de hyves.... en moest dit dan doormailen.... en heb dus op haar verzoek eentje aangemaakt onder een andere naam.... ik wil de hyves best toevoegen, maar dan denken jullie... wie is dat nou weer... en veel doe ik dus niet met hyves.....maar aan de andere kant... als zw.pagina eruit ligt (net als gisteravond weer) is het misschien voor straks wel gemakkelijk..... dus zeggen jullie het maar...
heb vandaag een beetje een baal dag... verveel me thuis... niets op tv of op het internet... wil wat gaan doen maar wat? Maar ben aan de andere kant moe maar van wat? Het niets doen denk ik... lekker ingewikkeld
ik heb nog even niets bij gelezen, ga ik vanavond doen !! hier is het weer nu heeeerlijk, het waait een beetje, weinig zon, en de kamer van zoonlief is al van 31 naar 24 graden afgekoeld !! ben ook al de hele week bezig met adressen verzamelen grr ben de adressen allemaal kwijt !!! alles moet dus opnieuw, niet grappig !! en omdat ik er zo weinig zin in heb ... heb ik nog maar weinig adressen weer opgezocht
Zo, net even een tuk gemaakt. Een big was in de trommel en alvast spullen aan het pakken. Als mijn ouders zaterdag weer thuis zijn, gaan wij naar ons eigen huis. Vanavond ff beesies en planten verzorgen én dus alvast een lading spullen mee naar huis. Ook wel weer zin thuis te komen én in eigen bed slapen YEAH. Het zal ook weer schelen, dat het niet meer zo BENAUWD is. YEAH again Zoooo Seth, ga jij hyven Ik heb ook een hyvie hoor, maar gebruik 'm eigenlijk nooit en is het echt veilig. Is mij al opgevallen, dat de meiden die vriendjes met mij geworden zijn, weinig tot geen foto's in de privé album hebben staan. Geen idee, of en hoe ik het moet doen dat 'lid' worden. En in hoeverre ben ik verzekerd, dat er geem foto's door derden door worden gesluisd Ja sorry dames, is ben nogal lastig gevallen in het verleden, dus vind dat ook een beetje link vandaar.
je hebt dus net zoveel vertrouwen in Hyves dan ikke..... (waarom verbaasd me dat nou niets...) Vorige zwangerschap kwam ik met de kerst (dus 4 dagen voordat ik uitgerekend was) bij schoonma... en wat stond er...???!! Een grote foto van mijn zoontje ... in lijst... die zij van haar oppaskind gekregen had.... (die was nog niet eens "vriendje" van me) ok... geen probleem zul je misschien denken... Was het niet dat de foto gewoon van mn hyves gejat was... (toen mn profielfoto)..... en dus aan haar cadeau gedaan... :x Was zo pissed dat ik gelijk naar huis gelopen ben..... dus hoogzwanger... zonder telefoon... zonder portemonee en zelfs zonder sleutels... (onverstandig maar gewoon blind van woede!) ben dus nog geen 5 minuten binnen geweest toen...... heb dus nu een lege hyves... onder een andere naam... en dus alleen omdat mn moeder er om zeurde...... Hyves KAN leuk zijn.... maar in deze familie niet!!
leuk seth!!! @Karagoz ik verveel me dus ook een beetje! @Mejojo die heb ik nog allemaal van de vorige keer, maar wanneer gaan jullie naar de drukker om de tekst enz door te geven allemaal..tenminste als je niet via internet doet dan.. @zij je foto`n kun je afschermen voor mensen die niet in je vriendenlijst staan, zelfs kun je sommige blocken!! Ik heb ook niet teveel foto`s vindt het ook altijd een beetje eng...
ja seth dat had hier schoozus gedaan...die ik nooit zie die nooit belt, zefs nooit heeft gevraagd hoe het nu eigenlijk allemaal ging toen me de zogenaamde mk...bah en dan wel foto`s thuis ophangen van ons!!! Bleh nepgedoe!! Mijn moeder is vandaag jarig en ik heb nog niks laten horen... Ze heeft al 2 weken niks maar laten horen, vorige keer duurde het 2 maanden toen heb ik maar eens gebeld en gevraagd of ze wilde weten hoe het met haar kleindochter ging... Nu heb ik zoiets van ik laat niks horen......